אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ביוטיקר משיקים - מברשות חדשות

 הייי ♥️

לפני כמעט חודש קיבלתי לסקירה מברשות חדשות ופלטת צלליות וגלגל קורקטורים לתיקון גוון של ביוטיקר שממש הפתיעו אותי לטובה 😮


אמא הייתה נסיינית נפלאה אז צירפתי תמונות לפני ואחרי של אמא עם הכהויות שלה ;) 

*סורי מראש תמונות המוצרים מהאתר כי אני עם סמארטפון מעפן ובקושי הסוואטצ'ים יצאו לי. התמונות זהות למוצרים במציאות וזה פשוט מקל עליי ♥️


         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


אתחיל מהמברשות

הן עשויות שיער סינתטי

נטול ריח לוואי ובקטריות.




מברשת מספר 26 

להארות, סומק וברונזר

ובעצם כל פעולה כמעט ובנוסף טשטוש ומיזוג

כל האיפור בסיום למראה הרמוני

בפועל מברשת מעולה. היא מעט שטוחה ומאפשרת הנחת סומק מושלם וגם הארות אבל השתמשתי בה בעיקר לסומק הצללות וברונזר.

נשטפת בקלות. לא נושרת ומאוד נעימה נוחה ועדינה.



מברשת מספר 27

היא כבר מברשת עיניים יותר והאמת מדהימה להנחת קורקטור וקונסילר ואף טשטוש והטמעה.

רכה ונעימה ונוחה מאוד. כמובן תיהיה מעולה גם לטשטוש צלליות בשקע.




מברשת 28

זו מברשת דחוסה מאוד אלכסונית וקטנה יחסית

כאן פחות עפתי מהסיבה שהיא פחות רכה ודחוסה מדי אבל, היא ממש חביבה להנחת היילייטר בעיקר

לקונסילר היא נוקשה מדי ולדעתי תעבוד טוב להנחת קונטור רטוב, קונסילר וכד' בדגש על הנחה בלבד וטשטוש בעזרת אצבעות/מברשת אחרת.


מברשות 26 ו-28 עולות 9.90₪

מברשת 27 5.90₪


       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





גלגל קורקטורים - מתקני גוון 

6.90₪

הפתיע ברמות קשות!

שנים אני מכירה את זה אבל לא חשבתי שזה יהיה טוב אז לא ניסיתי. אני ממש מודה שנפל בחלקי לנסות כי גיליתי מוצר מנצח. יש בו 4 גוונים ואני לכהויות של אמא השתמשתי בצהוב, כתום וסגול ויצרתי כיסוי מהמם שמנטרל ממש טוב את הכהות המאוד קשה וחומה שיש לה מתחת לעיניים. מעל אני עולה עם קצת קונסילר רגיל אבל הקורקטורים שעושים את העבודה הקשה. מצרפת תמונות

הגוון הירוק ניסיתי על האדמומיות שלי ועבד ממש טוב הקטע פה שהם ממש פיגמנטים וקרמיים מאוד ככה שממש נוח להשתמש בהם. מטשטשים בקלות ויושבים יפה ולא מתגרגרים או מייבשים על העור.

מוצר מנצח. ממליצה בחום.


                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




פלטת צלליות ושימרים בגווני שקיעה רומנטית

מחיר 24.90₪

את המוצרים האלה ראיתי כשהושקו דאז אבל אני לא שמה צלליות אז וויתרתי אבל, כאן גיליתי מוצר מהמם שמעבר לזה שזה לא מכיל טלק, פארבנים ורכיבים מהחי זה ממש פיגמנטי אבל נוח. קל לטשטוש ומיזוג ופשוט יוצר מראות הרמונים מהממים בקלות.

ממש הופתעתי לטובה ולחלוטין אקנה לאמא עוד מהסדרה הזו

הסומק מהמם והשימר קצת חיוור לטעמי והפיגמנט ממש חלש שוב לטעמי אבל זה סופר טבעי ועדיין למי שחובבת. זה יושב מהמם לעצם הגבה. הצלליות מהממות אחת אחת והחומה מאט השמאלית מדהימה לגבות ועמידה!

אסמן לכן איזה שילוב עשיתי לסומק שיצא מהמם בגוון

הכל ממש עמיד ושורד עליה מדהים שעות בלי לדהות או להעלם.


אמא שלי רגישה והמוצרים לא גרמו לה לשום תגובה כלשהי אז זה פלוס מתוק ☺️


הכל טבעוני למעט הגלגל קורקטורים שאין לי מושג לגבי טבעונות לגביו


נתראה בסקירה הבאה ♥️

מוזמנים לעקוב באינסטגרם לעוד תכנים: elle.beauty92

תגובות