אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

רק על עצמי ידעתי לספר

הפעם לא תראו כאן סקירות של מוצרים או פוסט רכישות, הפעם אני אכתוב קצת אחרת, קצת שתדעו עליי ומה אני עוברת בתקופה זו. אני מרגישה שהבלוג הוא לא רק פלטפורמת שיווק ופרסום, אלא שהוא חלק בלתי נפרד מימני ומחיי ומהדברים שאני חווה/עושה ביום יום,
לפני כשלושה שבועות נתקלתי בפייסבוק בתמונה....תמונה אחת שכנראה שינתה את חיי לנצח, תמונה אחת שמשם הבנתי שאני לא מסוגלת יותר לאכול חלבי..מאותו רגע פשוט הפסקתי, כלומר זה לא שאני מרעיבה את עצמי למוות או מכריחה את עצמי לא לאכול-אני לא יכולה, אני רואה מוצרי חלב מכל סוג שהו, ואני פשוט לא מסוגלת להתקרב/לגעת/לאכול. אני מאמינה שהשינוי הזה הוא רק לטובה ואחרי כל השנים שמצבי הבריאותי הלך והדרדר מרגע לרגע פתאום יש תחושה של אור בקצה המנהרה. סוג של אני פתאום יותר אחראית ויותר שמה לב מה אני מכניסה לפה שלי אני בעיקר מרגישה יותר "נקייה" יותר קלילה, והכי חשוב יותר טוב עם עצמי. אני לא אשים קישור לתמונה שגרמה לשינוי כי בכל זאת מרגישה שזה קצת טו מאץ', אולי יש אנשים כאן שרגישים למראות כאלה ואולי יש כאלה שזה יהיה להם לא נעים, נשאיר את זה בצד.

הדבר היחיד שמצליח לגרום לי להרגיש בטוב עם עצמי ומאושרת זה תחום האיפור, מכל התופת היום יומית זה הדבר שכשאני ניגשת אליו ומתעסקת בו אני מצליחה לעורר צדדים חיובים בעצמי. אם זה להיות פעילה בתחום בפורום ובפייסבוק ולעזור לאחרות ולייעץ ולהשתתף בדיונים וכו' עד להתאפר בעצמי כשבא לי ומתחשק לי ואני מרגישה טוב עם עצמי. ומזה אני מגיעה לנושא שקשור לתחום שרק אתמול התעוררתי אליו ברמה של ממש להבין מול מה אני עומדת וזה הניסויים בבעלי חיים במוצרי קוסמטיקה, אף פעם לא ממש הבעתי דעה נחרצת בנושא. ויש יגידו שאמרתי שאני X נגד מוצרים שלא נוסו וכו', אבל האמת היא שאף פעם לא באמת התעמקתי בנושא הזה ברמה שאני אצליח להבין אותו לעומק וגם להבין מה אני באמת חושבת בנושא, ואתמול זה קרה - היה יום חופש לארנבונים וכמות בלוגריות מסויימת השתתפה בזה ואז פתאום נחשפתי לזה במכה אחת, נכנסתי לבלוגים אהובים עליי שכתבו פוסטים בנושא וכל כך נהנתי לקרוא ולהבין ולראות את האלטרנטיבות שיש בתחום. שלא באמת חייב להתאכזר לבעלי חיים, שיש מוצא, כמו שיש בהרבה תחומים אחרים גם כאן. זה גרם לי להתעורר במובן שהלכתי אתמול אחרי פוסט אחד שקראתי(קראתי בהחלט כמה) ופשוט הלכתי למוצרי איפור וטיפוח והתחלתי לבדוק מה נוסה ומה לא, זה די חצי חצי עומד כרגע אצלי, חצי נוסה וחצי לא, אבל עדיין אני שמחה שלפחות אני נמצאת באמצע ולא לגמרי בחוץ. ואז לקחתי דף ונייר והתחלתי לכתוב את המותגים הכשרים שהופיעו בבלוגים, ממש יש לי מחברת מיוחדת שקשורה רק לטיפוח ואיפור ושם אני עושה רשימות וכו', לקחתי דף ורשמתי. אני חושבת שהיום הזה היה חשוב, חשוב כי הוא הצליח כנראה לעורר גם אחרים בתחום...אני שלא ממש הבינה או ידעה ותמיד האכילו אותי שמותגים(חלקם מנסים על בעלי חיים) הם הכי טובים ולרוב אין תחליפים וכו'. אבל גיליתי שכל אחד צריך לעשות את החשבון שלו ולא באמת להקשיב לפרסומות או למדיה שנוהגת להאכיל אותנו הכל בשביל תכל'ס, קטע כספי,

ומפה אני יותר פתוחה לנושא ויותר מבינה, ואני שמחה על זה. שמחה באמת בשיא התמימות שהצלחתי להפתח לנושא הזה ולהבין יותר, וזה הרבה בזכות הבלוגריות האלה(אשים קישורים בסוף הפוסט) הן האירו את עיניי בנושא ולמרות שאולי בעבר דיברתי על הנושא בצורה יהירה או מתנשאת...זה הכל היה פשוט מחוסר ידע, לא הבנתי ולא ידעתי. אז אני מרגישה די עצוב כי לא באמת אני רוצה לפגוע באחרים שכן שומרים על המוטו לא להתאכזר לבעלי חיים, אבל..אני סך הכל בנאדם ואני באמת רוצה להשתנות לטובה. כולנו עושים טעויות בחיים בייחוד כשאנחנו לא מבינים בו מספיק או לא יודעים עליו מספיק. זה בדיוק היה המקרה שלי, אומנם אני בתחילת הדרך ורק אוגרת מידע ומשתדלת לבדוק ולחפש אבל עדיין יש לי את המוטיבציה.

נחזור לתחילת הפוסט-אני לא טבעונית לגמרי כי עדיין לצערי אני צורכת בשר מן החי למרות שלא בכמות כמו שהיה לפני, אבל אני כן רוצה ומאמינה שאם אני לא מסוגלת לאכול חלבי הדרך להמנע בכלל ממוצרים מן החי היא לא רחוקה. טוב לי, באמת שטוב לי עכשיו. ואני חשבתי שבגלל שכנראה יקח לי קצת זמן לחזור לשגרה בבלוג עדיין היה חשוב לי שתדעו עליי את זה, והכי חשוב שתבינו שאני עוברת תהליך כלשהו. בנתיים זה הולך בסדר אבל אני הכי מקווה להתמיד בזה וגם להתמיד לרכוש מוצרים שלא נוסו, כי באופן כללי אני לא חושבת אחרי שראיתי והבנתי כשיש מוצרים כה טובים ואיכותיים במותגים שלא נוסו אין באמת סיבה לרכוש ממותגים שנוסו. כמובן זו דעתי האישית וכל אחד רשאי לעשות רצונו. אבל אתמול היה יום חשוב עבורי שפתח לי דלת למקום חדש וטוב יותר.

אז אני מצהירה בזאת שאני לא תומכת בניסויים בבעלי חיים, מהיום והלאה.

משהו אחרון-דווקא אחרי שנחשפתי לנושא הבנתי יותר ויותר שיש יותר מותגים שלא מנסים שאני אוהבת(כגון ד"ר פישר, קרליין ועוד) מאשר מותגים שמנסים, אז אני מאמינה שיהיה לי קל לרכוש מהיום והלאה מוצרים שלא נוסו. זה רק הידע וההבנה שהיו חסרים לי בתחום :)

אני שמחה לשתף בבלוגים שאני אהבתי ומכירה שהשתתפו ביום הזה :)






נתראה בפוסט הבא :)

תגובות

  1. מאוד מעריכה את הפוסט שלך ואת הניסיון להשתפר- הרי זו השאיפה של כולנו, אבל רק מעטים יכולים באמת לזהות את הצדדים שבהם שדורשים שיפור.
    לגבי תזונה, אם את צריכה טיפים לגבי איך משלימים את המעבר או איך מצמצמים בצורה שלא תעיק עלייך- אשמח לפרט לך בפורום פרטי.
    לגבי מוצרים שנוסו על בעלי חיים- שמחה שכל האינפורמציה החדשה פתאום הפכה את הנושא לנגיש יותר ופחות מרתיע

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה החמה :) היום הזה היה חשוב מאוד לדעתי, אם הוא הצליח לעורר אותי ולהבין יותר זה כבר אומר הרבה,

      לגבי המעבר אם אצטרך משהו אני יודעת איפה למצוא אותך :) תודה

      מחק
  2. הפוסט שלך ממש מרגש, אמיתי מאוד. קודם כל תודה על ההפניה ואני שמחה שהצלחנו לשנות משהו. זו באמת היתה לובה המדהימה שהפעילה את כולנו, וגם אני למדתי המון בזכות היום הזה, וגם אני הולכת לשנות את דרכיי בזכות היום הזה.
    אל תהי עצובה שעד עכשיו תרמת לאכזריות, תהי שמחה שמעכשיו את לא תורמת עוד.
    כולנו פוגעים בלי ידיעתנו בכ"כ הרבה דרכים שונות והרבה אנשים מעדיפים לא לדעת איך כי וול... זה באמת יכול למלא את החיים בעצב. אבל להתעלם לא הופך את האכזריות לפיקציה (ולא רק לבעלי חיים, גם לסביבה ולמדינות עולם שלישי ואני מניחה שעוד הרבה..)
    בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שכל הכבוד לך
    אגב אני בדיוק ההפך ממך בקטע של תזונה- לא אוכלת בשר אבל כן מוצרי חלב, וזה הולך להיות כ"כ קשה להפסיק! אשמח לקבל לינק לתמונה, אולי לא יזיק לי להזדעזע קצת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! התגובות האלה רק מחזקות יותר :) אשלח לך את התמונה בפייסבוק :) וכל הכבוד ללובה! היא עשתה עבודת קודש

      מחק

הוסף רשומת תגובה