אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

הקניות שלי מאלי אקספרס - פוסט המשך לסקירת האתר והמדריך

בפוסט הקודם(כן, הוצאתי את שניהם במקביל) סקרתי את האתר מנקודת המבט שלי ואף הכנתי מדריך+טיפים.
בפוסט הזה אני אראה לכם את הקניות שלי(במשך החצי שנה האחרונה - מכיוון שלוקח זמן רב לכל מוצר להגיע) מהאתר+המלצות למוכרים שקניתי מהם והייתי מרוצה מהשירות שלהם ומהיחס שלהם.

קניתי מכל מיני קטגוריות מוצרים - הלבשה, הנעלה ואף טקסטיל לבית(אם אפשר לקרוא לזה כך)
אז אני רוצה להתחיל קודם מהביגוד:






חולצה מכופתרת מבד מעט עבה אבל מאוד נעים! ממש נעים ונוח על הגוף.
לקחתי מידה הכי גדולה שהיא  XXL וזה די "בול" כלומר אין מקום ממש לסגור אותה וללבוש בלי כלום מתחת כי זה די צמוד והכפתורים לא נסגרים הרמטי(בייחוד בחזה) אז הפכתי את זה לג'קט - וזה נהדר עבורי,
היא כבר לא במלאי לצערי אצל המוכר שקניתי מימנו אז ניסיתי לחפש באתר בכללי ומצאתי כמה תוצאות שדי דומות לשלי אבל אני חוששת אולי שהבד שם יותר דק מאצלי ויתאים יותר לקיץ.

לינק לרכישת החולצה וממליצה לחפש באתר תחת קטגוריית חולצות, אולי תמצאו דברים אחרים שימצאו חן בעיניכן וככה זה יפתח ערוץ אפשרויות חדש J
החולצה עלתה לי 12.21$ ולגמרי מספקת תמורה למחיר! מאוד נהנת מימנה ולא מצטערת בכלל שרכשתי אותה.

כמובן שהמוכרים שאני מציינת בפוסט הזה עושים משלוח חינם לישראל.


התמונה נלקחה מהמוכר באתר
את החולצה הזו לא יצא לי לצלם(צילמתי, אבל כשאני לובשת רק אותה ונראית די רע) בצורה טובה אז לקחתי את התמונה מהמוכר. פשוט חולצה נורא פשוטה(כותנה, אבל לא כותנה הכי איכותית אבל ברמה סבירה לגמרי) סתם לבית.
למרות שיש כאלה שיוצאים עם זה בחוץ וזה נורמלי לגמרי אבל אני רציתי אותה כטישרט לבית והיא מספקת לי תמורה נהדרת.
היא עברה כביסות ושרדה יפה, היא נוחה על הגוף ואני מרגישה איתה מאוד בנוח.
עלתה לי 11.48$ וזה מחיר הוגן לדעתי והיא מספקת תמורה למחיר.

לינק לרכישת החולצה באתר




חזיה - מה אפשר לומר עליה? ממש לא הכי טובה שיצא לי לנסות אבל בתור קניה ראשונה שלי של חזיה ברשת בלי למדוד ודי בהססנות - יצאה קניה טובה,
היא מחזיקה לי את החזה בצורה טובה וגם היא נורא שונה מחזיות אחרות שיש לי - היא מדגישה את החזה ומבליטה אותו מעט אבל לא יותר מדי, המינוס שמצאתי בה שהיא גורמת לחלק העליון לצאת טיפה בכל פעם וכנראה זה נובע מכך שחזה גדול - לא אמור לשבת על חזיות עם וי עמוק שמה לעשות - גורם לחזה לזוז ולא לשבת יציב בכל הזמן.
אז אני הייתי דווקא ממליצה לבחורות עם חזה טיפה יותר קטן משלי.
מי שמחפשת חזיה יום יומית/לבית משהו פשוט ולא משהו של "וואוו" היא עושה את העבודה לזה.
יש לה מאחורה 4 סוגרים(אני עדיין לא יודעת איך קוראים לזה) כשאנחנו באות לסגור חזיה מאחורה לרוב יש בין 1 ל-2 הקליקים האלה שנסגרים - אז כאן יש 4, זה הרבה וזה נותן תפיסה יותר טובה של הגוף ושל החזה.
החלק בצדדים מאוד עבה - משמע יתאים לבחורות שמחפשות תמיכה טובה באזור הזה.
בסך הכל - חזיה נחמדה+, לא וואוו ולא הכי טובה אבל סבירה ביותר.
לקחתי מידה 40C שזה המקבילה ל-90C כאן בארץ.

הבד שלה סינתטי וזה קצת מורגש על העור, אז לתשומת לב הרגישות לסינתטי.
עברה מספר כביסות ברמה טובה ולא נפגמה בהן.
עלתה לי 7.55$ ולדעתי שווה את המחיר.

לינק לרכישת החזיה באתר



התמונה נלקחה מהמוכר באתר

שוב - לצערי התמונות שצילמתי איתם נעלמו/אני לא הצלחתי למצוא אותם.
אז התמונה נלקחה מהחנות של המוכר.
נעליים מאוד טובות ביחס למחיר - נעלתי אותם יצאתי איתם מספר פעמים והנוחות שלהם פשוט מדהימה.
לקחתי מספר 7.5 וזה יצא לי מידה 9 אם אני לא טועה(אני מידה 39) וממש בא בול על המידה שלי ונוח מאוד.

לצערי, כטיפוס שמכור לדברים שחייבים להיות "מקוריים" אני נאלצתי להעביר אותם לאמא שנורא נהנתם מהם מכיוון שזנחתי אותם בצד מהפחד הכי גדול שלי בתחום - שיראו - יחשבו שזה לא אולסטאר אמיתי - יצחקו עליי,
אני יודעת שזה נשמע פתטי ודפוק - זה בסדר. אבל באמת חששתי ונורא התביישתי לצאת איתם כי המחשבה לא הפסיקה לעבור לי בראש שאולי ישימו לב שזה לא אולסטאר מקורי.
אז כן, זה חיקוי די טוב של אולסטאר. אז מי שמחפש/ת תחליף טוב ואיכותי מבלי לשלם את המחיר של אולסטאר - אני מאמינה שזו תיהיה אופציה נהדרת עבורו/ה.
הנעליים עלו מאוד זול - 18$ וזה מחיר סופר זול,
אמא שלי נועלת אותם תקופה ארוכה(היא מהטיפוסים שיוצאים כל יום כמה פעמים ביום) והיא טוענת שהן נורא נוחות לה ויפות ולא מצאה בהן שום רבב.
אז כן, ממליצה בחום. אני אומנם אהבתי ולא הצלחתי לנעול אותן אבל למי שאין אישיו עם ישימו לב אם זה מקורי או לא - בטוח יהנה מהם.
אגב, הן הגיעו בקופסא יפה ומסודרת והכל כתוב אולסטאר וזה(למרות שלא חושבת שזה מקורי) וישר כשקיבלתי אותן בדקתי טוב אם אין איזה פאק או משהו הכי קטן - אין, הכל תקין הכל מושלם שום פאק אפילו הכי קטן.

לצערי הנעליים כבר לא נמצאות אצל המוכר שרכשתי מימנו :( אבל יש לו אותו הדגם רק במחיר גבוה יותר - 24$.
אני שמה בכ"ז את הלינק אם מישהו/י מכם ירצו לקנות.

לינק לרכישת הנעליים באתר



לאט לאט אנחנו עוברים מביגוד לאקססוריז - ארנק זה משהו שחיפשתי לא מעט בשיטוטי באלי,
לא קל לקלוע לטעם שלי כי אני עוברת מאות על מאות של מוצרים ונתקלת די בפוקס במוצר אחד שמצליח לקלוע לטעמי ולגרום לי לרכוש אותו.
הארנק זה מצד אחד נראה די פשוט ומצד שני יש בו את הטוויסט שאני אוהבת באקססוריז - הקטע של הגולגלות המתכות וכד'. אני מאוד אהבתי אותו והוא איתי כבר מספר חודשים ושורד בצורה נפלאה ולא נמצא בו שום פגם כשהוא הגיע - הגיע ארוז היטב ונורא יפה וזה סוג של חוויה חיובית שכזו.

יש בו 12 תאים לכרטיסים והגודל נדיב ולא מצומק וצר מאוד,
יש בו רוכסן לעודף ו-5 תאים מאורכים כאלה שאפשר לשים בהם שטרות/ת"ז וכד'.
זה לא ארנק לבחורה שיש להם המון דברים - ממש לא, אני הייתי ממליצה לבחורות שמחזיקות קצת עודף, קצת מזומנים ועד גג 12 כרטיסים כאלה ואחרים.
הוא נוח, הוא נסגר בקלות ונפתח בקלות. אני גם מרגישה בנוח להתהלך רק איתו כשאני לא צריכה את כל התיק איתי וזה מרגיש נוח ונהדר.
המחיר מאוד זעום - 7.47$ ונותן תמורה מעל ומעבר. הוא עשוי מבד ולק כזה למעלה. בפנים זה עור סינתטי כנראה(כמעט בטוח, לא ימכרו עור אמיתי במחיר כזה)

לינק לרכישת הארנק באתר



עוד אקססוריז - מהחברה שהמליצה לי מלכתחילה על אלי היא ציינה בפניי את השעונים שבאתר - המחיר נורא משתלם והאיכות נותנת תמורה מלאה למחיר.
השעון למעלה נורא קרץ לי(למרות פשוטותו הרבה) בגלל השפם והחמידות והפשטות שלו - אני אוהבת שעונים "פשוטים" במראה החיצוני שלהם אבל שיהיו טובים מבחינת המכניקה שלהם.
השעון התחתון הועבר לאמא מכיוון כשהיא ראתה אותו אצלי היא כ"כ התאהבה בו שאמרתי לה "קחי, מתנה, מימני אלייך - באהבה" והיא די אהבה אותו והשתמשה בו עד שהבטריה נגמרה ואז הלכה לרכוש חדש(יש לה מחלה להחליף דברים במהירות מסחררת)

השעון העליון בתמונה לא משמש אותי קבוע מסיבה אחת - יש לי שעון מיוחד שנרכש ליום הולדת 18 שלי ומשרת אותי נאמנה עד היום, הוא שעון בסגנון מתכתי וגברי כזה ואני מאוד אוהבת את נוחות השימוש איתו וגם הוא מחזיק לי שנים בצורה מעולה. אז העצלנות שלי גורמת לי לזנוח את העליון בתמונה אבל מדי פעם אני חוטאת בו ;)

שניהם טובים, למי שמחפשת שעונים שעושים את העבודה ביום יום כנראה תאהב את המבחר שיש באלי.
המחירים שוב - מגוחכים העליון עולה 4$ והשני 5.69$ דולר, גם אם זה יהיה שעון "חד פעמי" עדיין לדעתי זה שווה את זה.
בייחוד שוב - לאלה שאוהבים להחליף הרבה ולהפוך את השעון שלהם לסוג של אקססוריז.

לינק לרכישת השעון העליון
לינק לרכישת השעון התחתון



הדובדבן שבקצפת! הטבעת הזו היא אחת הרכישות הכי טובות שכנראה קרו לי באלי - היא כ"כ יפה וקלאסית ומיוחדת וכ"כ זולה! היא עברה מבחן מאוד מכריע מבחינתי בתכשיטים - שטפתי איתה את הידיים מספר רב של פעמים והיא לא השחירה בכלל! הרי ידוע שתכשיטים פשוטים לפעמים משחירים וכאן זה לא קרה.
אז מגיע לה אות הצטיינות על כך, היא נוחה על האצבע לקחתי מידה 8 וזה בא בול ונוח - לא לוחץ ולא נופל.
היא מתאימה גם לערב וגם סתם ליום יום וזה מה שאהבתי בה.
סורי על איכות הצילום! אבל אם תכנסו למוכר תראו אותה באיכות תמונה מאוד טובה.
היא הגיעה בדיוק כמו בתמונה, זה לא דבר של מה בכך כי שמעתי שיש מקרים שרוכשים משהו והוא לא מגיע בדיוק כפי בתמונה. אז זה חשוב.
היא עלתה לי מחיר נורא זעום ביחס לאיכות 4.15$ דולר זה מחיר לא הגיוני, בייחוד שוב - מפאת האיכות הכה טובה והתאמת הגודל בצורה טובה לאצבע וכד'.

היא לא מאבדת מהצבע שלה, היא לא משחירה ולא משתנה בכלל - זה נדיר - זה נהדר - וזה שווה!

הערה - ממליצה לבדוק את התכשיטים אצל המוכר הזה, האיכות שלו טובה היחס שלו נהדר ואחרי חוויה אחת טובה אצלו בהחלט אחזור לרכוש מימנו.

לינק לרכישת הטבעת באתר


התמונה נלקחה מהמוכר באתר

ובמעבר חד עוברים למוצרים לבית/טקסטיל - המוצר הזה הוא ארגונית להלבשה תחתונה וכד'.
אני מאוד מרוצה שרכשתי אותו כי הוא מאוד נוח, בא בשלושה חלקים בדיוק כפי בתמונה(שוב, לצערי התמונות שצילמתי בעבר נעלמו ונאלצתי לקחת מהמוכר) ובדיוק באותו הצבע והצורה והכל,
הוא עלה לי כמעט 10 דולר פלוס מינוס אבל עכשיו עלה ל-13.29$ ולדעתי עדיין זה שווה את המחיר.
לא הייתי מהססת לרכוש אותו גם במחיר הזה,
הוא נוח מאוד מהבחינה שהוא מרכז בתוכו ובשלושת החלקים את כל התחתונים והחזיות והגרביים,
הצלחתי להכניס את שלושת החלקים במגירה בארון שלי בצורה חלקה. נכנס הכל.
מי שאוהב/ת סדר בארונות ומעדיפה שהכל יהיה מסודר ומתוקתק - תמצא תועלת במוצר הזה.

לינק לרכישת המוצר באתר



או-קיי, זו תוספת שיער(שיער סינתטי) שהחלטתי לרכוש כי שמעתי שזה נחמד ונותן תוספת נחמדה לשיער ולא מרגיש מגעיל ומוזר - בזה יש לי אכזבה, זה סינתטי מדי, מרגישים שזה לא נעים.
עכשיו אני לא מאשימה את האתר - אני בחרתי - אני לקחתי במודע. אבל היה לי חשוב בכ"ז להכניס את זה לפוסט ולתת דיס המלצה לגבי תוספת שיער שהן סינתטיות.
היא הייתה יותר ארוכה. בהרבה. אני קיצרתי אותה קצת כי זה היה לי מסורבל ומעצבן.
אני מאמינה שלפורים ודברים חד פעמים - זה שווה, אבל אם ממש תחליף לתוספת משיער טבעי ויפה ומטופח - לא בטוחה.
מה שאהבתי בה - הקליפסים שלה מאוד נוחים על השיער. אז זה הפלוס היחיד שמצאתי בה.
ושוב, לדעתי לפורים ודברים חד פעמים התוספות האלה מספקות לגמרי.

לא נורא, לפעמים רוכשים משהו מתוך להט הרגע ולא חושבים לעומק - אז כזה.
אם תרצו לינק תיידעו אותי בתגובות ואשים אבל אני לא מרבה לשים לינקים בלי שיבקשו על השמצות/מוצרים שלא אהבתי.

התוספת עלתה לי 7.99$.


קייס לסמארטפוו(גלקסי S2) - בסך הכל קייס טוב, מכיוון שלמעלה ולמטה אין סגירה הרמטית אני לא מרבה להשתמש בו אבל כשרוצים ככה משהו יפה ולאו דווקא סופר מגן - לדעתי זו אופציה טובה.
עלה לי 6$ ולדעתי שווה את המחיר.
הפלסטיק קשיח ומרגיש איכותי.

לינק לרכישת הקייס באתר
ממליצה להסתכל בחנות של המוכר הזה כי יש לו לא מעט קייסים(לכל מיני מכשירים) שנראים ממש יפה.


חשוב לי לציין - כל המוצרים שמוצגים כאן הגיעו בדיוק כפי שנראו בתמונות,
זה עיניין חשוב שכדאי לשים לב אליו וגם בגלל זה שווה לקבל המלצות בנושא מאנשים שהתנסו באתר לפני שתרכשו בו. ומקווה שההמלצות שלי יועילו לכם J

לינקים לחנויות המוכרים המומלצים שהוצגו בפוסט:
1. מוכר 1
2. מוכר של תכשיטים
3. לינק למוכר של הקייסים
4. לינק למכורת של החזיה
5. לינק למכור שעונים
6. לינק למוכר שעונים השני
7. לינק למוכר של הארנק
8. לינק למוכר של הנעלי ספורט
9. לינק למוכר של החולצה לבית

מקווה שרשימת המוכרים האלה יעזרו לכם באתר כי באמת הייתי מרוצה מהשירות לקוחות שלהם עד הנאמנות של המוצרים ביחס למה שמוצג בתמונות(המוצרים הגיעו בדיוק כפי שמוצג בתמונות).

אאחל לכם/ן המון בהצלחה במידה ותחליטו לרכוש באתר, ותזכרו - אני תמיד כאן! אתם יכולים לשלוח לי הודעה בפייסבוק(כן, אני בודקת גם ב"אחר") או להגיב לי לפוסט ואשמח לעזור ולתמוך ככל יכולתי.

זהו זה! שני פוסטים מאוד כבדים וחשובים לדעתי הגיעו לסיומם.
אני מקווה שהמידע כאן עזר לכם/ן ותלמדו מהטיפים בפוסט הקודם ותקפידו לקחת בכובד ראש בדיוק כמו שעושים בכל רכישה אחרת. תהנו מהאתר כי יש לו מה להציע - אבל אל תצפו להרים וגבעות,
יש מציאות ויש נפילות - כמו בכל דבר בחיים.
כמובן שאני אמשיך לעדכן כשארכוש מהאתר ואעלה תמונות וסקירות וכד'.

שתפו אותי!
האם רכשתם כבר באתר? אהבתם? התאכזבתם?
אשמח לשמוע! J




תגובות