אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #5 *טיפוח טבעוני*

אני קצת מופתעת מעצמי - כותרת הפוסט הזו ממש הפכה לסדרת פוסטים, ובטוח שזה ימשיך ככה - כל פעם שיהיה לי משהו מעניין/מפתיע/וכל דבר שנופל תחת ההגדרה "הפתעה נעימה/ממתק" וזה כייף, כי הייתי רואה סדרות פוסטים בסגנון בבלוגים אחרים אבל אף פעם לא חשבתי שזה יקרה גם אצלי - ואני שמחה שזה קרה ככה בספונטניות מקרית בהחלט J

נתחיל מטיפוח הפנים אני מרגישה שהפכתי לבחורה יותר בוגרת ואחראית ובחצי שנה פלוס האחרונים - אני ממש משתדלת להקפיד ולטפח את עורי.
כשהוצע לי לסקור את המוצרים של המותג לבנדר קוסמטיקה שמחתי והסתקרנתי, דיברתי מעט איתם והבהרתי שחשוב לי הקטע שהמוצרים שישלחו אליי - יהיו טבעוניים, הם הקשיבו לי בצורה נפלאה ועל זה אני רוצה להודות. זה לא מובן מאליו מבחינתי, אני לא מצפה שכל העולם עכשיו יתרצה בגלל ש"אל החליטה להיות טבעונית". ממש לא.
אני מבינה שזה לא קל, אני מבינה שיש קושי במציאת מוצרים טבעוניים בארץ וזה מקובל עליי. למרות, שממש הייתי רוצה ושמחה אם יכנסו מותגים נוספים/מותגים קיימים של קוסמטיקה יוציאו ליינים טבעוניים. אבל - חלומות לחוד ומציאות לחוד.
והם ענו לי בחיוב ושמחו להתאים לי בהתאמה אישית שני מוצרים - סבון פנים ושמן סרום לפנים. כפי שתוכלו לראות בתמונות - המוצרים 100% טבעוניים, זה דבר נפלא בעיניי, להוסיף לכך שהמותג הוא ישראלי וזה נפלא שגם אנחנו תורמות לכלכלה הישראלית וגם משתמשות במוצרים ללא פשרות ועדיין טבעוניים(כפי שתראו מהסקירה בהמשך).
אז, מה שניסיתי להסביר כאן שחשוב לי כששולחים לי מוצר לסקירה - שהוא יתאים לי, כמו שקרה כאן.
אני חשבתי על זה מדי פעם ואמרתי לעצמי שהפעם - אני הולכת לגעת בנקודה הזו בקצרה:
כל המוצרים שאני מקבלת לסקירה(המעט שכן, חדות העין יבחינו שאני לא מקבלת הרבה) - מותאמים לצרכים שלי/מוצרים שבחרתי בעצמי(במידה וזה איפור) ובגלל זה - רוב הזמן הדעות שלי חיוביות על מוצרים שהתקבלו לסקירה, אלא אם כן משהו התפקשש באמצע למרות שבחרתי בעצמי. אבל בדר"כ - קשה לפספס כשאת בוחרת מוצר בעצמך, וזה מה שקורה לי למזלי J
אני שונאת לקבל דברים שאני לא יודעת מה הם, ובגלל זה זה לא קורה אצלי. ככה גם כשקונים לי דברים - אני משתדלת מאוד לדעת מה זה כי אני לא רוצה לקבל משהו שאני לא אשתמש בו וסתם ישב ללא שימוש, אני אדם פרקטי ומאוד מחושב ומתוכנן, אני לא מעוניינת לאגור דברים. מעוניינת שהאוסף טיפוח ואיפור שלי - יכיל דברים שימושים. אדם שימושי - אנוכי J
בקצרה על המותג לבנדר:
לבנדר מותג טיפוח כחול לבן(ישראלי) שמתמקד במוצרים 100% טבעיים ובחלקם טבעוניים כפי שיוצג בפוסט. מה שאהבתי - שמוצרים טבעוניים מסומנים בסמל VEGAN ואף כתוב בכתב(כפי שתראו בתמונות של הרכיבים) שהמוצר לא מכיל רכיבים מהחי. שאפו על זה.
מוצרים ברמה גבוהה ואיכותית, רכיבים עשירים ומזינים. וכל מי שמחפשת מוצרים טבעיים/טבעוניים תוכל להתעניין ולבדוק ויש סיכוי גבוהה שתוכל להתאים לעצמה מוצרים מהמותג.


ועכשיו נעבור למוצרים:

Vשמן הזנה לפנים מבית לבנדר קוסמטיקה 30 סמ"ק
גילוי נאות: התנסתי כבר בדוגמית מהשמן הזה וסקרתי אותו בקלילות בפוסט מוצרי טיפוח שמלווים אותי החורף ככה שבאתי עם נסיון(מועט, אבל עדיין) כלשהו ודעה חיובית לגביו, התנסתי איתו בתקופה האחרונה ואני יכולה להגיד שהמוצר הזה, באופן רשמי - הפך להיות למוצר טיפוח הכי טוב שניסיתי בשנה האחרונה. אני שמה לב לחידוש תאי העור, למרקם בהרבה יותר טוב מלפני השימוש איתו. יצא לי מלא פעמים לצאת בלי איפור אבל לא כי אין לי חשק - אלא כי העור נראה כ"כ חיוני, בריא, קורן וחי. והכי חשוב - נטול פגמים. אפילו הקטנים ביותר.
השמן במרקם דליל מעט ועשיר מאוד אך מאידך נספג במהירות ומותיר את העור גמיש ורך כקטיפה.
הוא מזין את העור ובאמת מרגישים את זה, אבל בלי התחושה הכבדה והלא נעימה ששמנים בדר"כ נוטים לעשות.
ומה אוכל עוד לספר אודותיו? שמן מדהים, נהדר, מקצועי ועשיר. מכיל שמנים אתרים טהורים כגון: קמומיל רומן, סנדלוור, זרעי גזר וגרניום. אבוקדו אובליפיחה וויטמין E  כחלק ממרכיבי השמן.
בדיוק מספק לי את רמת הלחות הדרושה אך בלי להכביד. אני משתמשת בו בעיקר בלילה, בתור קרם לחות רגיל. לא נוהגת לשים משהו נוסף מעל.
אך גם כשהיה בשימוש בבקרים - לא הרגיש כבד ולא נעים. ממש קליל ומזין J
לטעמי, יתאים לבעלות עור רגיל/יבש, עור שמן אני לא חושבת שבכללי יעשה טוב לעור שמן להניח שמנים למיניהם, השמן הזה נועד להזנת העור ולשיפור המראה הכללי שלו.
לגבי ריח - יש לו ריח נעים כזה של טבע וצמחים. לא משהו שיפריע/יציק. ממש ריח נעים וטבעי,

אתן שמות לב לתמונה עם הרכיבים? סתכלו שניה למטה קצת - סימון שהמוצר טבעוני ואף כתוב שהמוצר לא מכיל רכיבים מהחי J
בנוסף, כתוב באותה שורה שהמוצרים לא מכילים: תוצרי נפט(SLS), פרבנים, וללא חומרי ריח סינטטים.
ובנוסף ובוודאי שהמותג נטול אכזריות.

מחיר מול תמורה
לגודל של 30 סמ"ק שהוא גודל מלא הוא עולה 130 ש"ח אך לטעמי זה עדיין בגדר מחיר סביר וכמובן - המוצר נותן תמורה מלאה למחיר.
איפה ניתן להשיג
ללבנדר יש כמובן אתר נהדר ומאוד נגיש שניתן לרכוש דרכו את כל המוצרים ובנוסף - יש להם מספר נקודות מכירה מפוזרות לפי אזורים ארציים,
לינק לרכישת השמן באתר: שמן פנים לרכישה * לינק לרשימת נקודות המכירה של לבנדר
אציין משהו שאולי יעניין חלק מכן - באתר יש אופציות תשלום כגון פייפאל וסוגים מגוונים של כרטיסי אשראי.
בנוסף לכך - יש ערכות התנסות שממש יכולות לתת חווית התנסות אבל בלי להתחייב מראש למוצר בגודל מלא.
לינק לערכות התנסות באתר של לבנדר: ערכות התנסות של לבנדר
ציון סופי
חבל שיש רק ציון 100 כתקרת גג אבל המוצר בהחלט מקבל אצלי ציון 100 עגול ומושלם - מוצר מדהים ששינה לי הרבה בשגרת הטיפוח והן במצב העור J

Vסבון פנים משמן זית כתית מבית לבנדר קוסמטיקה 15 סמ"ק
משהו שחשוב לי לציין דווקא בהתחלה שציינו בפניי במכתב המצורף למוצרים הללו - הסבון מכיל PH שונה ממה שיש לנו באופן טבעי באזור העיניים ומאוד מומלץ להמנע במגע עם העיניים.
כשבטעות זה נגע לי פעמים בעיניים זה שרף לי די שרף אבל כשניגבתי מהר ושמתי מעט מים כזה זה עבר לגמרי. אז זה לא יהרוג/יעשה לכן נזק אם כן יגע, 
ועכשיו לדעתי על המוצר - הסבון נוזלי יחסית, גוון שקפקף ומרקם נעים. הוא לא מקציף כמו סבונים אחרים אלא מנקה בצורה טובה ואז שוטפים כרגיל ומניחים כל קרם/סרום/דבר בסגנון שאת רגילות להניח אחרי שטיפת פנים בסבון.
הסבון לא מוריד איפור והיה לי חשוב לציין זאת, אם מישהי מכן תרכוש אותו שתדע שמאוד חשוב להסיר את האיפור לפני ורק אחרי לשטוף איתו.
בסך הכל אני יכולה להגיד שהוא ניקה לי טוב את הפנים וכל מוצר טיפוח אחר שבא מעליו ישב בצורה טובה.
זה מסוג הסבונים שצריך להתרגל אליהם - טבעי כזה, לא מאוד מקציף, לא כמו שאר הסבונים הרגילים.
אבל, אחרי נסיון של חודש איתו התרגלתי אליו והתחברתי ליתרונות שלו - ניקיון, רעננות, מרגישים את השמן זית ואת הרכיבים הטבעיים ולטעמי זה הוסיף לי שפע לשגרת הטיפוח שלי J
הסבון מכיל שמנים אתרים כגון: לבנדר, נרולי, סנדלוור, וגרניום. 

אתן שמות לב לתמונה עם הרכיבים? סתכלו שניה למטה קצת - כתוב שהמוצר לא מכיל רכיבים מהחי J
בנוסף, כתוב באותה שורה שהמוצרים לא מכילים: תוצרי נפט(SLS), פרבנים, וללא חומרי ריח סינטטים.
ובנוסף ובוודאי שהמותג נטול אכזריות.

מחיר מול תמורה
גודל מלא של 50 סמ"ק נמכר ב-63 ש"ח ולטעמי זה שווה את המחיר ועדיין בגדר מחיר נורמלי ולא טו מאץ'
איפה ניתן להשיג
ללבנדר יש כמובן אתר נהדר ומאוד נגיש שניתן לרכוש דרכו את כל המוצרים ובנוסף - יש להם מספר נקודות מכירה מפוזרות לפי אזורים ארציים,
לינק לרכישת הסבון באתר: הסבון לרכישה * לינק לרשימת נקודות המכירה של לבנדר
ציון סופי
99 ורק בגלל הקטע שהוא שורף בעיניים אז יש כאלה שזה יכול להפריע להן, וכמובן שצריך לדאוג שזה לא יגע בעיניים אבל קורים מקרים. ואי אפשר לצערי להמנע מזה לגמרי לגמרי(לפחות לא אני)
לי אישית זה לא מפריע ואני רגילה ששורף לי לפעמים בעיניים אבל הורדתי נקודה קטנה בגלל האישיו הזה.
זה ממש לא גורע מהאיכויות שלו ולטעמי הוא סבון טבעוני נהדר שעושה עבודה ממש טובה J


Vמברשת אולטרה רכה לפנים מבית ביוטיקייר
חבל שאין אופציה לשים אייקון קופץ מרוב אושר+מאוהב+מתרגש אבל בגלל שאין - תנחשו איך אני מקפצת ומאושרת לגבי המוצר הזה J
המברשת הזו היא חדשה בביוטיקייר, יצאה לפני חודש בערך. זו אחת המברשות/אביזרי טיפוח הכי מקצועיים וטובים שיצא לי לנסות! ברצינות, בואו נשים בצד שביוטיקייר זה מותג עממי, בואו נשים בצד את המחיר, בואו בנות יקרות נתמקד במוצר עצמו - בעיקר - המוצר הזה שינה לי לגמרי את שגרת הטיפוח,
ניסיתי לצלם המון, קשה לתפוס את הסיבים הדקים והעדינים ואת רמת הצפיפות אבל מקווה שבכ"ז ניתן קצת להבין.
זו מברשת שאמורים לנקות איתה פנים ביחד עם סבון פנים, לא משהו יוצא דופן,
אבל, רמת צפיפות השיערות בה+הרכות המדהימה והבלתי רגילה שלה - הופכים אותה למברשת מקצועית שעושה עבודה ממש ממש, אבל ממש - טובה, מיותר לציין, שהמברשת משיער סינתטי לגמרי.
מה ביוטיקייר כותבים עליה בקצרה:
"מברשת אולטרה רכה לפנים עשויה Cellosilk אנטיבקטריאלי וידית ארגונומית. המברשת מכילה לא פחות מ-400 אלף זקיקי שיער בעלי רכות וגמישות שטרם נראתה. ניקוי יסודי במברשת מונע היווצרות שחורים ותורם לזרימת דם טובה"
אני חייבת לציין שאכן היא מקיימת את ההבטחות - יש כ"כ הרבה זקיקי שיער שלא באמת יכלתי לספור אבל נוטה להאמין שהם צודקים לגבי זה, הרכות מדהימה, אני מטורפת עליה וכל שטיפה איתה זה עונג צרוף. רכות כזו לא נתקלתי מעולם(כן, אפילו לא במברשות איפור של ריל טכניקס וכד'). זה משהו שעד שלא מנסים - לא מבינים,
היא באמת מנקה יסודי, היא מחליקה על הפנים ומלטשת אותן בעדינות, למרות הצפיפות הגבוהה חששתי שאולי בהתחלה זה לא ינקה טוב - טעות מרה בידי, היא מנקה ברמה מאוד גבוהה ומקציפה בצורה ממש טובה את הסבון. והשוס - שמתי לב איך שהיא מצמצמת לי שחורים באף, אני לא ממש סובלת מזה אבל המעט שכן יש - אחרי ניקוי איתה העור והאף מרגישים ממש נקיים ורעננים. שמתי לב שהיא גם מסירה איפור בצורה טובה, פלוס נוסף - אני שמה אותה אחרי כל שימוש להתייבש במקלחת(יש חלון צמוד לאיפה שהיא תלויה) והיא מתייבשת יחסית מהר(פחות מיום, בהתחשב לצפיפות הסיבים שבה) ולא נראו עליה סימני עובש/כל דבר בסגנון. לטעמי זה מאוד חשוב. אם תרצו להתרשם באופן מלא ממה שביוטיקייר אומרים עליה - תוכלו לקרוא כאן
לסיום - רוצו לקנות! זה דבר שלא תרצו להחסיר מפניכן הענוגות ;)
ועם פחות דרמה והתלהבות בכדי שלא תגידו שאני מדרדרת אתכן לבזבז - תשקלו לקנות אותה, כי היא באמת אחת ממברשות הטיפוח הטובות שיש כרגע בשוק, וגם כי היא רכה כמו דובי שעבר מקלחת..אי אפשר באמת לעמוד בזה  J
הוראות שימוש:
יש להשרות את המברשת במים(אני רק שטפתי אותה כזה ועיסתי מעט. זה הספיק לטעמי)
יש למרוח את הסבון/תחליב הניקוי על סיבי המברשת ובתנועות סיבוביות בעדינות על גב כף היד עד להווצרות קצף. לאחר הווצרות הקצף מעסים בעדינות את הפנים בתנועות סיבוביות.
בתום השימוש לשטוף היטב בכדי להסיר את הלכלוך והסבון ולתלות להתייבשות במקום מאוורר היטב.

מחיר מול תמורה
ביוטיקייר כהרגלם כקודש מתווים מחירים שווים לכל כיס - 16.90 ש"ח לתענוג צרוף ובלתי רגיל ;)
איפה ניתן להשיג
כמובן - בכל סניפי ביוטיקייר בארץ
ציון סופי
שוב, כמה חבל שאפשר לתת רק 100, אז 100 בגדול!!! 



מברשת להתרת קשרים מבית ביוטיקייר
ראשית כל - התנצלות, המברשת אצלי מעל חודשיים פלוס פלוס פלוס - בואו נסגור על מעל שלושה חודשים(בערך) והכתב קצת נמחק(כתוב ביוטיקייר) וגם המברשת בשימוש יום יומי ויש עליה קצת כתמי אבק/שומן שיער וכד'. אז באמת תסלחו לי שלא צילמתי אותה איך שהיא נרכשה פשוט הייתה המלחמה, הייתי במצב קשה בכללי והזמן טס וטס ואני לא מספיקה..
ואחרי החפירה - נעבור לחוות דעת.
זו מברשת שאמורה להיות דיופ/חיקוי זול יותר ועדיין טוב למברשות להתרת קשרים כמו: Tangle teezer
The wet brus שאלה מברשות שטובות יותר ממברשות רגילות להתרת קשרים, אני לא הולכת להתעמק במברשות האלה כי אני לא מכירה אותן ולא רכשתי אותן מעולם, אני הולכת להתמקד ספציפית במברשת של ביוטיקייר J
המברשת הזו היא אחד מאביזרי השיער הכי טובים שיצא לי לנסות, חד משמעית, בשנה האחרונה, ויש מצב שזה היה לי עוד לפני והתכחשתי לזה - קשרים בשיער והמברשת הזו ממש עזרה והצילה אותי. היא מסרקת בצורה ממש עדינה ולא מרגישים אותה בכלל על השיער/קרקפת שלי.
היא עדינה מצד אחד אך מתירה את כל הקשרים במינימום מאמץ(לוקח לי לסרק את כל השיער אולי גג שתי דק' 3 בלחץ, והשיער שלי מגיע עד חצי גב כמעט) וגם שמתי לב שממש כייף לי להסתרק איתה והיא בכלל זו שהכניסה לי את ההרגל להסתרק כי אני לא אדם שממש מסתרק...בדר"כ *אייקון נבוך*
מודה, אני אומנם מטופחת(במידה), אבל יש לי אישיו וזה לא להסתרק..אבל עם המברשת הזו ומאז שיש לי אותה - אני משתדלת לפחות פעם בשבוע לפנק את השיער שלי בסירוק איתה J
אז, אם לא הבנתן עד כה - מומלץ בחום! אני לא יכולה להשוות לכן אותה למברשות אחרות בסגנון ובתועלת אבל בתור מברשת רגילה אם נשווה לאחרות שיצא לי להשתמש בעבר - היא לוקחת אותן בטיל.

מחיר מול תמורה
10.90 ש"ח ולטעמי היא מספקת תמורה מלאה למחיר וקצת מעבר ;)
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקייר בארץ :)
ציון סופי
100!! מברשת חלום, שעזרה לי להודות באמת שיש לי קשרים ולהתיר לי אותן בצורה מושלמת ומענגת למדי J


Permanent hair color ecologixV של ביוטיקייר
מדובר בצבע לשיער, נראה תמים למדי אך זה צבע לשיער שטוען להיות קבוע(יענו: צבע שנשאר יותר זמן מצבעים אחרים) שלא מכיל אמוניה וחמצן. וטוען גם להסתיר שיער לבן(הרבה בנות טענו שהוא מסתיר להן יפה שיער לבן).
אני חייבת לציין - היו לי המון חששות, למרות שקיבלתי עליו לא מעט המלצות(גם מחברה) חששתי כי ביוטיקייר וצבעי שיער...פחדתי, מודה, אני נורא חוששת מצבעי שיער ודי מתקבעת לרוב על כאלה שכבר ניסיתי ואהבתי את התוצאה.
אני גם צובעת בבית(מבחירה, אוהבת, שונאת שיצבעו לי אחרים) וצריכה שהצבע יהיה נוח לשימוש וכמה שיותר קל להסרה ולהנחה כמובן. אז אחרי שנמאס לי מצבעים כימיים וקרה משהו - משהו בתוכי, החלטתי לנסות אותו. להפסיק לחשוש. וזו הייתה אחת מההחלטות הטובות שלקחתי בחיי בשנים האחרונות בקשר לשיער שלי.
אופן שימוש:
מרוקנים את הבקבוקון זכוכית הקטן שמכיל את האבקה לתוך קערה לצביעה ביתית/זכוכית כלשהי שאנחנו לא משתמשות בה לאוכל/אם נשתמש בה לצבע היא תשאר רק לצבע 
ומוסיפים מעל האבקה 3 וחצי כוסיות(הכוסית פלסטיק הלבנה שמצורפת) של מים ומערבבם היטב,
אני שמתי לב שהייתי זקוקה לעוד חצי כוסית כזו של מים כי זה היה סמיך מדי. אני ממליצה להוסיף את הכמות הנדרשת ולראות לפי העין אם צריך עוד. המרקם אמור להיות בינוני - לא סמיך מדי אך לא דליל מדי. כמו ברוב צבעי השיער.
ממתינים 40 דקות ואני ממליצה לצבוע על שיער יבש ואפילו שיער שלא עבר חפיפה מינימום יומיים.
מומלץ לשים(אני מוצאת שזה אפקטיבי) כובע מקלחת חד פעמי/נייר כסף ולסובב אותו סביב השיער שיעטוף וישמור על החום בשיער.
אחרי 40 דק' את שוטפות היטב את כל הצבע ואז חופפות עם שמפו לקינוח ממליצה לשים מסכה/מרכך. אך לא חובה.

הבקבוקון המצורף בא בגודל של 6 גר'...זה קצת מצחיק אותי כי לא האמנתי שבקבוקון כזה פיצי יכסה לי שיער כ"כ מלא וארוך יחסית כמו שלי - אז טעיתי.  הערכה הספיקה לי לכל השיער, לכיסוי מלא. אבל, מפאת המחיר הכה לא שפוי(תכף אציין אותו) אני ממליצה לקנות שתיים שלושה שיהיה בבית ליתר ביטחון.
אם יש לכן שיער די ארוך - כנראה שתצטרכו שתי ערכות. זה כ"כ זול שתאמינו לי שגם 4 קופסאות לא ישתוו למחיר הערכות צביעה ביתיות שמסתובבות בפארמים.
את הצבע יש להשאיר 40 דקות ולחפוף בצורה רגילה כמו עם כל צבע אחר. אני ממליצה קודם להסיר את הצבע ביסודיות ואז לשים שמפו ובסוף לקנח עם מרכך/מסכה.
ולסיכום:
זה אחד הצבעים הכי טובים שיצא לי לנסות, הפורמולה שלו חזקה והגוון שיוצא מאוד אינטנסיבי וחד. הוא עשיר בתוצאה הסופית ונותן לשיער מראה מבריק ובריא. אני וותיקה בצביעות שיער, הן לי והן לאימי היקרה שתבדל לחיים ארוכים. אני מבינה בפורמולות וגוונים והתאמות ואני כ"כ משופשפת בתחום שממש לא ציפיתי כלום מהצבע הזה. והוא הצליח להפתיע אותי בגדול. לגרום לשיער שלי לכיסוי מלא ולהראות מאוד בריא וחזק וכל זה בעלות כה זעומה ועל הדרך - צבע שהוא בלי אמוניה וחמצן, זה דבר נהדר מבחינתי. וגם הנגישות שלו והמחיר - הופכים אותו רשמית לצבע השיער הכי טוב שנמכר כרגע בשוק J
מינוס קטן - הוא נמכר רק בגוונים כהים ולא בהירים, זה נובע מסיבה נורא פשוטה - צבעים בהירים דרושים חמצן ובצבע הזה אין חמצן. אז הצבע בהחלט יתאים לנשים שמחפשות צבע יותר טבעי/פחות כימי ובגוונים כהים למיניהם .
פלוס גדול לטעמי - הצבע גם לא מנוסה על בע"ח וגם טבעוני
מחיר מול תמורה
תחזיקו חזק, שווה אפילו לשבת איפשהו - ** 4.90 ש"ח ** כן רבותיי, קראתן נכון, 4.90 ש"ח ובתמורה תקבלו צבע שיער(בגוונים כהים) מבין הטובים שיש בשוק.
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקייר בארץ
ציון סופי
100, ברור כאילו. לא יכלתי לתת לו ציון פחות. תסכימו איתי ;)

אני אסיים עם תמונה - השתדלתי נורא לחפש תמונה שרואים את השיער שלי בצורה יפה(ככל האפשר) ומצאתי תמונה מסויימת ואני מקווה מאוד שהיא קצת ולו במעט תצליח להעביר איך הצבע יושב עליי וכמה שהוא מחמיא לי. למי שתוהה - לקחתי את השחור פחם, מספר 100
אין כאן עריכה, נטו חתימה בתמונה וגזירה, בכוונה לא ערכתי אותה כי רציתי לשמור על האיכות שבא היא צולמה ולא לשבש את הגוון/הבהירות/הכהות של הצבע שיצא בתמונה הזו.
וסורי שהוא לא חלק לגמרי, השיער שלי מתאים להגדרה "Natural wild" חלק למעלה, יורד והופך לגלי כזה שאני כ"כ אוהבת בשיער שלי J



כמובן - כל המוצרים בפוסט ממותגים שלא מנסים על בע"ח וטבעוניים


לסיום - ארצה לסיים עם טיפ צרכנות נבונה לרכישות באינטרנט:

תמיד, אבל תמיד - תבדקו היטב לפני שאתן רוכשות מוצרי קוסמטיקה ברשת, אל תסמכו רק על מקור אחד ותמיד תשוו סלים בין מספר אתרים. 
המקור מידע שאני סומכת עליו אישית מבחינת שפע מקורות המידע והאתרים שהוא מכיל - זה הבלוג Masks off maskson - המדריך לקניות קוסמטיקה ברשת ששם מסודר בצורה מאוד יפה כשנכנסים לבלוג למעלה גם את המדריך לקניות ברשת וטיפים של הבחורה המדהימה והמקסימה וסופר מקצועית שעומדת מאחורי הבלוג J וגם חיפוש מותגי קוסמטיקה ולכל מותג(ויש שם שפע מדהים וענק, תאמינו לי)  שפע אתרים שבהם הוא נמכר. ככה שזה ממש יכול לעזור להשוואות.
ממליצה בחום, תמיד לפני כל רכישה - להשוות, לבדוק, אל תתנו לאחרים להטעות אתכם ;)

*************************************
זהו זה להפעם, אני מאוד אשמח אם הייתה לכן התנסות עם המותג - שתפו אותי!
אשמח לשמוע האם מותגי טיפוח טבעוניים נוגעים אליכן?
האם אתן שומרות על הקטע הזה?
ועד לפוסט הבא - ♥Peace&Love♥

תגובות