אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #6 ♥♥ הביוטי בלנדר בסקירה ♥♥

**חדשות**

בטח שמתן לב - הבלוג השתנה מעט, חזרתי לתבנית הקודמת ובטח לא ממש תבינו אבל אני יכולה להגיד שכרגע - הבלוג מעוצב בדיוק כמו שרציתי,אז סליחה על כל המעברים/השינויים שהיו בתקופה האחרונה אבל אני מאוד מקווה שלא יקרו עוד שינויים דרסטיים כאלה בקרוב. פלוס נוסף - הוספתי לשוניות חדשות ^^ ממש שורה מעל כותרת הפוסטים ומתחת לתמונת הלוגו למעלה יש לשוניות. ביניהן הוספתי שניים חדשים - "פוסטים/סקירות על ביוטיקייר וקוסמטיקה טבעונית"
בלשונית של פוסטים/סקירות על ביוטיקייר תמצאו ביתר קלות את כל הפוסטים שנכתבו בבלוג על ביוטיקייר, בלשונית קוסמטיקה טבעונית תמצאו את כל הפוסטים שנכתבו בבלוג על קוסמטיקה טבעונית.
*כמובן שהלשוניות הללו יתעדכנו כל הזמן לפי הצורך*

אתחיל בווידוי קטן: אני לא ממש נהנת להתאפר, בעיקר כי העור שלי יבש וכל השנים הללו, עם כל המאמצים והמוצרים שניסיתי - לא הצלחתי להגיע לגימור ה-HD/פוטושופי/חלק כמו קטיפה וכו'.
תמיד העור נראה מעט יבשושי, בתמונות לא תראו זאת אלא רק אם תסתכלו טוב טוב ומקרוב לתוך פניי.
אז אני יודעת שזה יכול להשמע מוזר כי חלק חושבים שהעור שלי מדהים וחסר כל רבב - אך לא כך, אומנם העור שלי באמת במצב טוב יחסית אבל היובש שלו לא בדיוק מאפשר לי להגיע לגימור הנקי שאני כ"כ מצפה לו בכליון עיניים.

אך לא עוד - בפוסט הפעם אני הולכת לחשוף לכם מוצר יחיד וקטן שהצליח לגרום לי כ"כ להנות להתאפר ומצד שני לקבל בדיוק את הגימור והמראה הסופי שאני חפצה בו מזה שנים רבות.
אז, בלי יותר מדי חפירות להפעם - נתחיל!


The original beauty blender

בטח חלקכן מכירות אותה וחלקכן לא - נעים מאוד - הביוטי בלנדר, ספוגית הפלא, ממש כך. היא באמת ספוגית פלא וזה תבינו ממש בקרוב. כשקיבלתי אותה להתנסות די התרגשתי, ומצד שני הרגעתי את עצמי כי תמיד יש סיכוי שלא אתחבר למוצרים מסויימים למרות שהם מהוללים מאוד. אך טעיתי, כי מרגע ההתנסות הראשון איתה אני פשוט מ.א.ו.ה.ב.ת!! תמיד כשאני מתאפרת זה עם מברשות, אני רגילה לזה המון זמן. ספוגיות משום מה נראו לי כמוצר שלא נוח לשימוש/סופג יותר מדי חומר ואי לכך לא חסכוני. אז לא התלהבתי ממש.
אבל כאן זה שונה - הספוגית כ"כ רכה ונעימה, כ"כ מקנה גימור מושלם וחלק לגמרי עד למצב שאני ממש לא מבחינה שיש עליי איפור בכלל. היא ממש קלה לעיבוד החומר על הפנים(ניסיתי עד עכשיו רק מייק אפ/BB) והעבודה איתה ממש קלה.
אני הצלחתי להגיע איתה לכיסוי בינוני+ אבל במילא רוב מוצרי הבסיס שלי בעלי כיסוי בינוני/נמוך ככה שהשימוש איתה לא שינה לי משהו ברמת הכיסוי, אבל כן אפשר להניח איתה מספר שכבות מבלי שזה יראה שפכטלי/כבד מדי.

אז זוכרות שציינתי בתחילת הפוסט שלא נהניתי עד כה מלהתאפר? אז כאן הספוגית הזו נכנסת לתמונה - מהשימוש הראשון איתה הרגשתי כ"כ הנאה וכ"כ תחושה כייפית שזו באמת הפעם הראשונה שממש נהניתי להתאפר(ואני לא, כי חם, ואני שונאת חום. ובכללי אני שונאת כשיש עליי איפור) וזה הדהים אותי.
באמת שלא ציפיתי מספוגית שתגרום לי הנאה להתאפר ושתגרום לעור שלי להראות מלוטש וחסר יבשושיות כמו שכן קורה בדר"כ. אז שאפו לביוטי בלנדר, ואני אחד מהאנשים המאושרים בתבל שיצא לי להכיר אותה ובעיקר לגלות שספוגית - יכולה לתת פייט מאוד רציני למברשות, ולפעמים אף להיות יותר טובה בהרבה(בחלק מהמקרים, תלוי בצרכים/סוג עור וכד') ממברשות כפי שנוכחתי לגלות.

מספר יתרונות ששמתי לב אליהם:

*קלה ונוחה לשימוש, פלאפית ונעימה כמו משי. לא צריך שום ידע מקצועי בכדי להשתמש בה.

*המראה היבשושי מתחת לעיניים והקילופים באף שסבלתי מהם נעלמו בזמן השימוש איתה. כשהייתי משתמשת במברשות איפור תמיד הייתה תחושה ומראה מעט יבשושי מתחת לעיניים עם קונסילר/מייק אפ ותמיד סבלתי מקילופים שנראו לעין באף ועם הביוטי בלנדר התסמינים הללו לא קרו ונעלמו למראה חלק ואחיד.

*לא אוכלת חומר כמעט בכלל.

*תחושה קרירה ונעימה בזמן העבודה איתה, כנראה נובע מכך שהיא לחה אחרי הספיגה מהמים וזה ממש נעים, בייחוד בקיץ.

אז, היא יפה, חסכונית, והיא מספקת עבודה מדהימה וכייף נורא להשתמש בה - אבל איך משתמשים בה?
מאוד חשוב, כל פעם, לפני כל שימוש - להרטיב אותה היטב במים, בזמן ההרטבה היא מכפילה את נפחה וזה דבר חשוב מאוד בכדי להגיע לביצועים טובים ובכלל להשתמש בה בצורה הנכונה. אחרי ההרטבה נסחוט אותה היטב היטב - ונתחיל לעבוד!
החלק העגול - מיועד לכל אזורי הפנים הכללים, הלחיים, המצח, הצוואר עצמות הלחים וכד'.
החלק השפיצי בראש הספוג - מיועד לאזורים צרים/קטנים יותר, מעולה לקונסילר - עושה עבודה מדהימה,
מעולה לאזורי האף/העיניים וכל אזור שדורש עבודה ממוקדת וקטנה יותר. שטחים קטנים יותר.

Solid beauty cleanser
אופן הניקוי
בזה נדון עכשיו - הספוגית הגיעה אליי ביחד עם שתי בקבוקונים בגודל מוקטן של המנקה Solid beauty cleanser לביוטי בלנדר, שמיועד לניקוי הספוגית, יענו - תכשיר ייעודי. המוצר הזה עולה 80 ש"ח לגודל מלא וניתן להשיג אותו באתר Face and body אבל חייבת לציין - הספוגית נוקתה בהרבה יותר טוב ויסודי מאשר עם התכשיר הזה, כך שאני חושבת שכל סבון/שמפו יתאימו וממש אין צורך לרכוש תכשיר ייעודי. להפך, עם התכשיר הזה הספוגית נוקתה אבל לא בצורה מוחלטת, עם סבון ידיים רגיל - הצלחתי להעלים לגמרי את כל הכתמים. אז - לשיקולכן  J
אני ניקיתי אותה מייד אחרי שסיימתי להתאפר עם התכשיר הזה.
פשוט הרטבתי את הספוגית במים ושמתי טיפונת מהחומר מעל והתחלתי לעסות/לקווצץ כזה? אני ממליצה לשטוף אותה בעדינות ולא באגרסיביות מכיוון שזה ספוג - וזה עדין, ואנחנו רוצות לשמור עליה לאורך טווח ;)
לגבי כמה זמן היא תשרוד - אני שמעתי שטווח ההשרדות שלה עד שצריך להחליף לחדשה זה בין חצי שנה לשנה. במידה ואנחנו שומרות עליה היטב.
כמובן זה משתנה משימוש לשימוש - מאפרת/חובבת/אחת שמתאפרת פעם ב- ואחת שמתאפרת באופן יום יומי איתה.
מאוד חשוב, במטרה לשמור על הטיב של הביוטי בלנדר לאורך טווח - לשטוף אותה בסיום כל שימוש, אם בסבון רגיל ואם בתכשיר הייעודי שהוצג כאן, להשאיר אותה להתייבש על משטח נקי ובאזור מאוורר. היא מתביישת די מהר(התייבשה לי בחדר על השידה תוך שעה גג).
וכשהיא מתייבשת - אני ממליצה להחזיר אותה לקופסא שלה/לקופסא/כל מקום סגור אחר שישמור עליה יפה ונקייה.



לסיכום:
אני מצאתי את עצמי ממש בצ'יק צ'ק עושה פנים מלאות איתה והיא נורא זורמת עם הפנים ולא נתקעתי איתה ולו לרגע. וזה עוד פעם ראשונה שאני מתנסה בסוג ספוגית שכזו. ככה שהיא נורא קלה לשימוש - וכל אחת תוכל להנות מימנה, בייחוד נשים שמחפשות את העבודה הקלילה בלי להתעסק עם מברשות ארוכות וסיביות. נשים שמחפשות גימור ללא פשרות, חלק ומלוטש. שלא תבינו לא נכון, אני לא הולכת עכשיו לפסול לגמרי מברשות איפור, אבל הספוגית הזו בהחלט מקנה לי גימור שמברשות לא הקנו לי. אז בהחלט היא תכנס לשימוש קבוע והמברשות ישארו לעזר.
אופציות דומות נוספות:
מימה שידוע לי, יש עוד שלושה אופציות ממותגים אחרים - ביוטיקייר, לייף וריל טכניקס, אני אישית ניסיתי את ביוטיקייר והיא התפרקה לי אחרי שלוש שימושים בערך, והייתה בהרבה יותר קשיחה מהביוטי בלנדר.
לא ניסיתי את לייף וריל טכניקס אבל הבנתי שלמרות הנסיון להדמות ולתת פייט במחירים יותר שפויים - הביוטי בלנדר נשארת איתנה ואיכותית ללא פשרות. האופציות בשוק האחרות לא מצליחות להגיע לרמה שלה.
מחיר מול תמורה
89 ש"ח ולטעמי היא כן מספקת תמורה מלאה למחיר, אומנם זו ספוגית והיא תתבלה בהרבה יותר מהר ממברשת איפור - אבל עדיין, אני לא הולכת לוותר על התענוג שהיא גורמת לי בלהתאפר(לראשונה בחיי) ועל היתרונות שהיא מספקת לי לגימור לעיבוד החומר וכד'.
איפה ניתן להשיג
את הספוגית, לשם שינוי - ניתן להשיג בארץ 
לינק לרכישת הביוטי בלנדר: הביוטי בלנדר לרכישה באתר פייס אנד בודי
אחרי בדיקה במספר אתרים מצאתי שבאתרים הבאים זה הכי משתלם: במייק אפ גיק הספוגית עולה 88 ש"ח כולל משלוח, ובפייס אנד בודי הספוגית עולה 99.90 ש"ח כולל משלוח!
אז, לטעמי יותר משתלם בפייס אנד בודי מכיוון שיש קוד הנחה מיוחד לקוראות הבלוג(הוא לא מתגמל אותי בכלום! אל דאגה, נטו לרווחת הקוראות :)) ואחרי ההנחה איתו הביוטי בלנדר תצא לכן ב-89 ש"ח 
הקוד קופון למימוש בזמן ההגעה לקופה: ellebb פשוט כשתגיעו לקופה(במידה ותבחרו לרכוש אותה, כמובן) תחפשו את התיבה להזנת קוד קופון והקלידו את הקוד - והנה לכן ביוטי בלנדר ספוגית הפלא במחיר משתלם בדיוק כמו בחו"ל ;)
נ.ב
הקוד הנחה הזה קבוע ותקף לחודש הקרוב.
אך מי שתרצה להזמין דרך מייק אפ גיק בדיוק באותו מחיר תוכל להזמין בלינק הבא: ביוטי בלנדר במייק אפ גיק
ציון סופי
100!!! ספוגית פלא מדהימה שהצליחה לגרום לי אשכרה להתאהב מחדש באיפור וממש לאהוב להתאפר...לא חשבתי שזה יקרה. מודה שזה הפתיע אותי מאוד.
ונסיים עם סרטון הדרכה נפלא של סיוון מהבלוג Masks off maskson שהיא מראה לוק איפור שלם ומלא עם הספוגית פלא הנפלאה הזו J



Shadow shields

המוצר הבא הוא בגדר אביזר, גם המוצר הזה נשלח אליי ביחד עם הספוגית וזה אחד המוצרים שעשו לי שינוי משמעותי באיפור היומי היומי - כל רפידה בצורת חצי עיגול נדבקת לעור ועוזרת לנו שכל לכלוך הצלליות לא ירד על העור וילכלך אותו. במקום שחומר הצלליות ירד לנו מתחת לעיניים - הוא יורד על Shadow shields וככה העור נשאר גם נקי וגם אתן מרוויחות הקלה ביצירת מראות איפור. ובנוסף לכך - לדייק באיפור מעושן/אייליינר/כל סגנון איפור שדורש דיוק ביציאה שלו/זוויות חדות וכד'. אני השתמשתי בזה לאיפור שהצריך זווית יציאה מעט חדה - כמו של אייליינר, אני חייבת לציין שמעולם לא היה לי קל ומדוייק יותר להגיע לזווית כה מדוייקת ואסתטית כמו שקרה לי עם האביזר הזה.
לטעמי - זה לגמרי מוצר ששווה להחזיק בכל תיק איפור. הוא נורא עוזר, נורא מועיל, מאוד קל לשימוש ובלתי מורגש על העור - הרפידות הללו עשויות מחומר נורא עדין שלא גורם לשום אי נוחות בזמן השימוש.
פלוס נוסף - זה ממש לא רק לאיפור עיניים, לגמרי מתאים לכשצריך דיוק מירבי בהנחת שפתונים אז פשוט מניחים את זה במקום המתאים(הפיסות הללו מאוד גמישות למספר שימושים וככה אפשר להתאים את זה למקום הרצוי) ומסרטטים שפתון/אייליינר/איפור מעושן או סתם איפור שדורש זווית מסויימת - והופ, יש לכן איפור מושלם שלא היה מבייש שום מאפרת מקצועית ;)
הרפידות חד פעמיות

והרי אי אפשר לסיים בלי דוגמא עצמית: אני, התנדבתי לצלם את עצמי בסיטואציות לא הכי מחמיאות - בשבילכן, הקוראות שלי 
אז כן, התמונות נראות מעט מפחידות אבל לא נורא. בצד שמאל - ככה הרפידה מתפקדת על העין, בצד ימין - ככה הרפידה מתפקדת באזור השפתיים - כשאנחנו רוצות להשיג תוצאה מושלמת ונקייה.
לסיכום:
אני ממש מרוצה! בעזרת האביזר הנפלא הזה פעם ראשונה שאני באמת גאה באייליינר מושלם/איפור מעושן/מיני מעושן עם זווית מדוייקת ומאוד אסתטית. ובנוסף, ולא פחות חשוב - האזור שמתחת לעיניים נשאר נקי! שזה, למי שמתאפרת - סיוט לא קטן.
בסרטון הבא תוכלו להתרשם מאיך שהמוצר הנפלא הזה פועל J




מחיר מול תמורה
מחיר לאריזה של 30 רפידות הוא 49.90 ש"ח ולטעמי זה לא ממש זול אבל זה בהחלט משהו ששווה להשקיע בו במידה וזה חשוב לכן(המנעות מהלכלוך/נוחות ביצירת מראות איפור וכד') וגם אני הייתי ממליצה להשתמש בזה רק למראות מרובי צלליות/אייליינרים וכד'. אם זה סתם צללית נייטרלית ומשהו קליל - המנעו, חבל על הבזבוז.
איפה ניתן להשיג
גם את המוצר הזה תוכלו להשיג באתר הרפידות לרכישה באתר Face and body במחיר 49.90 ש"ח ושוב - גם כאן תוכלו להשתמש בקוד קופון במעמד הקופה ולזכות בהנחה של 10%+משלוח חינם J
הקוד קופון למימוש במעמד הקופה: ellebb 
נ.ב
הקוד הנחה הזה קבוע ותקף לחודש הקרוב.
ציון סופי
100 עגול ושלם, מוצר נפלא ומאוד שימושי שמאוד מקל על האיפור היום יומי ובכלל שלנו


ואיך אפשר לסיים בלי לוקים שיצרתי ביחד עם הביוטי בלנדר?
2 לוקים שהכי אהבתי ובעצם מבין היחידים שיצרתי בשבוע האחרון איתה.
ד"א, את האייליינר המדוייק להפליא(ביחס לזה שאני לא מצליחה בזה בשנה האחרונה!) 
נעשה בעזרת הרפידה שהראתי בפוסט ;)


זהו זה להפעם! נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים עם ממתקים חדשים ;)



תגובות

  1. אני משתוקקת לספוגית הזו! הייתי בדרכי להזמין אותה לא מזמן מ beautybay כשהיה 20% על כל האתר, ול2 היה אמור לצאת מחיר של 100! זה כלום.. אבל האשראי לא היה לידי ואיכשהו שכחתי מזה אח"כ! :(
    נראה לי שאני אחכה בסבלנות לבלק פריידי :]

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה מאוד שיהיה עליה הנחות בבלאק פריידי ותוכלי להנות מימנה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה