אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

New polish collection by beautycare Part 2

 



אני חוזרת עם החלק השני של קולקציית הלקים החדשה של ביוטיקר ;) אם עדיין לא קראת את הפוסט הראשון - את מוזמנת להשלים פערים New polish collection by beautycare, למען הגילוי הנאות: את הפוסט הזה התחלתי לכתוב יומיים בערך אחרי שהפוסט הראשון יצא והכל היה מוכן...הפוסט ישב מוכן בערך שבוע...שבוע פלוס. תשאלו למה - כי הייתי עסוקה, כי לא הרגשתי מספיק טוב ולא היה לי חשק להוציא אותו. וגם בדיוק התחלתי בפיתוח בלוג האוכל שלי ומצאתי את עצמי משקיעה יותר שם וכאילו הבלוג כאן יכול לחכות, אני מאושרת מאוד על פתיחת בלוג האוכל ויודעת שהולכת להיות לי עבודה גם כאן וגם שם. אבל יודעים משהו, כשעושים משהו מאהבה ומהלב - זה נעשה בהמון פאן וסיפוק. וכאן אני באמת נהנת מזה אז מניחה שלמרות העומס - יהיה נהדר.
אם בפוסט הראשון עסקתי בגוונים הרגילים/הלקים האטומים הפעם אני אתרכז ב"קישוטיים" יותר. הלקים שפחות אטומים ויותר נותנים טאץ' מעל גוונים אחרים. אז בלי חפירות יתר - נתחיל!

Glitter sticksV - לק מקלונים נוצצים





הלקים האלו מבין הכי חביבים עליי בלקים "דוגמאות" בסדרה הזו, אלה באמת חוטים נורא עדינים שמחמיאים מאוד מעל כל לק בהיר/כהה כל אחת ומה שהיא אוהבת. אני מאוד אוהבת והם נמרחים יפה, עמידים ומוסיפים שיק נורא נאה.
הלק מגיע בגודל 15 מ"ל.
מחיר מול תמורה
5 שקלים ומספקים תמורה מלאה J
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100 כי הם מוצלחים ונהדרים ;)

תתעלמו מהלק הורוד באמצע, הדוגמא של הלק נמצאת בשמאל וימין. מקלונים זעירים ומתוקים J


Candy flakesV - שבבי סוכריות























הלקים האלה טוענים להיות "שבבי סוכריות", הייתי קוראת להם סוכריות מעורבות כי בכל לק יש צורות מעט שונות. זה דווקא מהסוג שפחות התחברתי אליו...מודה, המריחה דורשת לעבור כמה פעמים כי בפעם הראשונה לא תצליחו לכסות את הדוגמא בצורה מושלמת. ושמתי לב כשאני משתמשת בזה - לוקח לזה הרבה זמן להתייבש. סך הכל - חביב מאוד, בייחוד לנשים שחובבות את הדוגמאות הללו. מבין כל הדוגמאות האחרון מימין בסוף והזהב הכי אהבתי.
הלק מגיע בגודל 15 מ"ל.
*הזהב התקבל לסקירה
מחיר מול תמורה
6 שקלים ליחידה ובהחלט מספקים תמורה למחיר.
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
70 ורק בגלל שזמן הייבוש לא הכי קל וגם בגלל שלא ממש התחברתי לדוגמאות(באופן כללי, לא ספציפית רק לדוגמאות הללו).



Crackle polishV - לק נסדק

 
אויי, זה אחד מסוגי הלקים שבהתחלה אמרתי "אוי, נסדק, בטח לא אתחבר" אבל כשניסיתי - התחברתי ועוד איך התחברתי! זה יפה, זה נסדק ונותן טוויסט מגניב ומיוחד. וזה מתייבש במהירות שיא וסופר עמיד ונוח למריחה - צריך עוד משהו? ;) השחור נראה מדהים, הכחול...תראו כבר בהדגמה למטה. הכחול גם יפה אבל ההסדקות שלו פחות מיוחדת מהשחור. אבל הוא עדיין לא רע בכלל. את הלקים האלה קיבלתי מביוטיקר לסקירה והם הצטרפו לאוסף המכובד שכבר דאגתי לרכוש בעצמי :P
הלקים באים בגודל של 15 מ"ל.
מחיר מול תמורה
5 שקלים ונותנים ביג טיים תמורה!
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100! נהדרים בעיניי J

חלום, לא? המראה הסדוק והמחוספס הזה - אוח! אני ממש אוהבת את זה J


סט מכחולי עיטור 246
בקניית לקים האימפולסיבית הזו שעשיתי, החלטתי להתחדש גם בערכת מכחולי לקים. לעיטורים/דוגמאות וכד'. שיהיה, זה אף פעם לא מזיק. כפי שניתן לראות בתמונה - יש 8 מכחולים בגדלים וארכים שונים, אפילו מברשת מניפה סופר פיצית שמזה גרמה לי להתרגש מהגודל המתוקי שלה J מבין כל המכחולים הללו - אחד מהם יצא מושלם לאייליינר! אבל ממש מושלם. אז גם יצאתי עם ערכה לציפורניים ועל הדרך גיליתי מברשת לאייליינר ג'ל נהדרת ;)
הסט עצמו טוב, ניסיתי פעמים בערך והשימוש היה נוח ונעים. ממליצה בחום לכל חובבות הציפורניים להחזיק אחד כזה בבית.
מחיר מול תמורה
15.90 ש"ח למארז ובוודאי שנותן תמורה למחיר :P
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100, כי אין בו שום חסרונות.


והדגמות עליי! כי התחלתי די להנות מזה J הלק הנסדק השחור לא יושב עליי בדיוק כמו בגלגל ציפורניים..אבל עדיין אוהבת אותו. זה דווקא אחרי יומיים בערך שהוא עליי כי לא הספקתי לצלם בדיוק כששמתי ולא היו תנאי תאורה נאותים. והוא שורד ממש יפה וכמעט שבוע עד שהורדתי אותו, מתחת אלה מקלות הנוצצים בגוון הסגלגל דווקא מתחת יש לק שקוף רגיל. ומימין - לק שחור רגיל של ביוטיקר ומעליו הטופ מאט ומעל לקישוט השבבי סוכר, כאן דווקא שילבתי - גם מספר 101 וגם 105(105 רק באצבע אחת ואפשר לזהות לפי הגוונים האדומים) כי זה נראה לי נחמד :P

זהו זה להפעם! מקווה שאהבתן ונהנתן ונתראה בפוסטים הבאים ;)
עד אז - Peace&love 

תגובות