אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My cruelty-free makeup look

הפוסט הזה היה ממש כייף לי לכתיבה! כי בפוסט הזה אני הולכת להציג בפניכן 3(!) לוקים שיצרתי בהשראת/עקב פעילות מסויימת שבא הוחלט שכל בלוגרית שתשתתף בפעילות תכין לוק/ם שנוצרו עם מוצרים נטולי אכזריות בלבד.
כפי שאתן כבר מכירות אותי, עבורי זה ממש כלום, אני שנתיים בערך מתחזקת יפה יפה קוסמטיקה נטולת אכזריות ולאחרונה גם נכנסה לה הקוסמטיקה הטבעונית J אני מקווה שתהנו ואולי אפילו תקבלו השראה מהלוקים הללו והכי חשוב - תראו ותווכחו לכך שניתן ובגדול - ליצור לוקים נהדרים ובלתי מתפשרים גם עם מוצרים נטולי אכזריות!
במסגרת הפוסט היום אסקור לכן 4 צלליות מינרליות וטבעוניות שעשו לי חיל וגאווה וגם אייליינר אחד של ג'ייד שהצליח להעיף אותי לשמים!

*לחיצה על כל שם של מוצר שמופיע בתיאור המוצרים ששומשו ללוקים יוביל לסקירתו בבלוג*



פירוט מוצרים:
פנים:
Vמייק אפ מינרלי של מינרלז(הונח עם מברשת 13B של ביוטיקר),
Vפודרת קונסילר של מינרלז בגוון Halo(הונחה עם מברשת קונסילר 769 של דליום טולס), 
Contouring blush & bronzing powder by E.L.FV(הונח עם מברשת סומק של ריל טכניקס)
עיניים:
עיפרון עיניים אוטומטי שחור ביוטיקר מספר 01(הונח כאייליינר בצמוד לקו הריסים וטושטש),
Vצללית מינרלז בגוון I love rock n' roll(הונחה על העפעף ומעל העיפרון השחור),
Vצללית מינרלז בגוון Life on mars(הונחה מעל כל הבסיס השחור בטפיחות ועם מברשת רטובה),
Vצללית מינרלז בגוון Celebration(הונחה בזווית הפנימית לכיוון האף כנקודת אור),
עיפרון עיניים אוטומטי שחור ביוטיקר מספר 01(הונח בקו המים התחתון)
תיחום תחתון פשוט נעשה עם שאריות הבסיס השחור שעברתי שם ויצר תיחום מאוד קל.
מסקרה Get big lashes by essence,
Brow tint pen by milani(לגבות),
שפתיים:
שפתון מספר 40 של ביוטיקר


 Mineral eyeliner - night time ♥ Eyeshadow - sparkling bronze ♥ strawberry fields ♥ snow white    

♥ Mineral eyeshadow by faran ♥

♥ Mineral eyeshadow by faran ♥

 צלליות נפלאות שממש הפתיעו אותי לטובה מבית פארן קוסמטיקה מינרלית שכבר סקרתי סומק וברונזר שלהם בפוסט Be beautiful with mineral makeup למי שזוכרת, ומי שלא - מזמינה אותה בחום לקרוא את הפוסט הזה. כפי שציינתי בפוסט הקודם על איפור מינרלי מבית מינרלז - איפור מינרלי ובדגש על טבעוני מאוד מסקרן אותי ומעניין אותי, אז הפעם התמזל מזלי ונשלחו אליי 4 צלליות מינרליות וטבעוניות של פארן המקסימים שאני כבר מהנסיון הקודם שלי איתם יצאתי מאוד מרוצה מהאיכות והרמה הגבוהה של המוצרים, אז חסל פטפטת ונעבור לעיקר!

Night timeV - האייליינר המושלם! שחור משחור, מאט לגמרי, פיגמנטי ברמות לא שפויות והעמידות מצוינת ונוחות השימוש - כל זה מזכים אותו כאייליינר המושלם, התאפרתי איתו ונשארתי יום שלם מהבוקר עד למחרת בבוקר - עדיין הוא ישב בדיוק כפי שסורטט, זה מדהים בעיניי, יש לו פיגמנט מאוד חזק כך שנדרשת כמות יחסית קטנה בכדי ליצור אייליינר מושלם וחתולי ;) הוא מתאים גם לאייליינר מסורתי וגם לסרטוט קו הריסים במטרה להדגיש את קו הריסים מבלי ליצור מראה מגונדר מדי J

Sparkling bronzeV - גוון ברונזה מושלם! עמוק ויפייפה, גם כאן - הפיגמנט מטורף, אני נורא אוהבת אותה למראה יום יומי כשבא לי משהו על העיניים - אבל לא להתאמץ מדי - היא בדיוק עונה על המשבצת הזו, היא פשוט מקסימה ונורא איכותית והעמידות שלה ממש טובה(שרדה עליי מהבוקר עד לשעות הערב המאוחרות, עם בסיס כמובן) והיא גם קלה לשימוש, הגימור די נע על שימרי, אבל שימרי מחמיא ולא צעקני. לא מתפזרת מדי ומאוד מעשירה לי את אוסף הצלליות J

Strawberry fieldsV - זה גוון שקצת קשה לי לתאר, משהו בין כתום עמוק עם מעט תת גוון ברונזי...? לא יודעת, זה גוון מיוחד מאוד, זה בטוח, התאהבתי בו כבר מהשימוש הראשון והוא מצד אחד משתלב יחסית הרמוני בעיניים אבל מצד שני עדיין יש לו זריקת צבע מאוד מיוחדת ושונה משאר הצלליות שלי. הוא מאוד פיגמנטי וגם כאן העמידות נהדרת ושרדה עליי כמעט יום שלם. הגימור שלה כמו הברונזרית - מעט שימרית, אבל בצורה מאוד עדינה. נוחות השימוש נפלאה - צריך באמת יותר? מאוד מרוצה מהאיכות והגוון הייחודי ואני מרגישה די ברת מזל כאן J

Snow whiteV - שלג לבן, אומנם הצללית לא לבנה ויותר הולכת לכיוון הצהוב מעט ונורא נקייה והיא יחסית מבריקה ומעט מנצנצת אבל בצורה מאוד עדינה ולא צעקנית ;) הפיגמנט שלה לא מאוד אטום כמו השאר אבל היא ניתנת לבניה בשכבות והיא יותר על תקן "צללית הארה" מאשר צללית שממש נניח כגוון מרכזי ועיקרי. העמידות שלה מעט פחותה מהשאר, שרדה עליי 5 שעות בערך ואז נעלמה, אבל עדיין אני אוהבת אותה בגלל שהיא עדינה וקלה לשימוש ובשניה אני מקבלת איתה נקודת אור מקסימה ומעודנת שממש משדרגת לי לוקים.

מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים:
כל צללית של פארן מגיעה בגודל של בין 3 - 4 גר', 
מחיר לצללית בודדת 68 ש"ח ולטעמי זה מחיר סביר, בייחוד עקב האיכות המאוד גבוהה ושזה איפור טבעוני שנגיש לנו כאן בארץ.
את מוצרי פארן ניתן להשיג באתר פארן ויש עלות משלוח של 25 ש"ח בדואר רשום ו-39 ש"ח עם שליח.
ניתן כמובן להיות יצירתיים וללכת לחנות המפעל במצפה רמון ;) בנוסף מוצרי המותג נמכרים באתרים נוספים ברשת כגון: 
ביוטי שופ(שאני ממליצה להשוות בינו לבין אתר המותג, ביוטי שופ אתר מאוד נגיש ונוח עם מחירים נוחים מאודׂ)
הציונים שלי כאן הולכים להיות 100 כי באמת שהתנסתי איתם בכל מיני וריאציות ובחנתי היטב את העמידות ואיך שהצלליות מחזיקות ויושבות על העפעף ולא מצאתי שום חיסרון J
אופן שימוש - אותו עיקרון כמו בפוסט הקודם - אנחנו נהפוך את האריזה שהמכסה יהיה כלפי מטה ונטפח בעדינות על תחתית האריזה ובדיוק באותו מצב נפתח את המכסה ושם יהיה לנו החומר שבו נשתמש.

הטיפים שלי להנחת צלליות מינרליות:
כמו בפוסט הקודם - ממליצה מאוד להרטיב את המברשת במעט מים לפני טבילתה בצלליות, המים גורם לכך שהפיגמנט יצא במלוא תפארתו, גם הסווטצ'ים שעשיתי נעשו עם מברשת רטובה ומלבד הוצאת הפיגמנט במלוא תפארתו זה מקל על השימוש - החומר "נדבק" למברשת הרטובה ופחות מתפזר ומלכלך לנו את השידה/את הבגדים, כמובן שמומלץ בסיום ההנחה הראשונית הרטובה לקחת חומר שוב עם מברשת יבשה ולטפוח בעדינות בכדי לחזק יותר את הפיגמנט.
אופן שימוש בצלליות - כפי שהסברתי בפוסט הקודם - לפתוח את פתח הצללית ולסגור את המכסה, להפוך את הצללית ולטפוח על התחתית - לפתוח בדיוק במצב הזה את המכסה בזהירות ושם יהיה לנו החומר לשימוש.
מאוד חשוב לקחת חומר רק מהמכסה כשהמברשת רטובה ולא להכניס מברשת רטובה לתוך האריזה(טיפ של ביבי הנהדרת)

אלה הסווטצ'ים שהכי נהניתי לעשות! תראו את הפיגמנט המטורף הזה, זה כמו ממתקים לעיניים, ואני מבטיחה לכן שהפיגמנט מתקבל בדיוק אותו דבר גם על העפעף ;)

הלוקים הבאים שתראו נעשו בשימוש חלק מהצלליות שהוצגו כאן :)

פירוט המוצרים:
פנים:
Vמייק אפ מינרלי של מינרלז(הונח עם מברשת 13B של ביוטיקר), Vפודרת קונסילר של מינרלז בגוון Halo(הונחה עם מברשת 769 של דליום טולס),
Face contour kit by sleek  & Contouring blush & bronzing by E.L.FV(עירבבתי בין שניהם והנחתי עם מברשת סומק של ריל טכניקס),

עיניים:
הנחתי קונסילר לבסיס על כל גלגל העין+עיפרון לבן של ג'ורדנה), מעל הנחתי את הצללית בגוון StrawberV fields(הצללית הונחה עם מברשת 777 של דליום טולס) עד לשקע העין ובשקע טשטשתי עם צללית בגוון חום בהיר מהצללית לגבות של ביוטיקר.
לנקודת אור בזווית הפנימית ליד האף הנחתי את הצללית Snow whiteV(הצללית הונחה עם מברשת 716 של דליום טולס)
בקו התחתון של העינים פשוט עברתי עם שאריות הצללית מגלגל העין.
Dipbrow pomade by anastasia(לגבות, ומעליו צללית לגבות של ביוטיקר - הונח עם מברשת מספר 2 של ביוטיקר),
Best lash extreme by jordana(לריסים),
שפתיים:
עיפרון ביוטיקר אוטומטי מספר 26 ומעליו שפתון מספר 26 של מאדינה מילאנו


♥ Mineral eyeliner night time ♥

פירוט מוצרים:
פנים:
הצללות רטובות עם Complete coverage concealer by E.L.FV(הנחה עם האצבעות וטשטוש עם מברשת סטיפלינג של ריל טכניקס+קבוקי), Mineral bronzer shade ash by faranV(הונח עם מברשת סומק של ריל טכניקס), 
All over cover stick by E.L.FV(שומש בתור הארה וטושטש עם מברשת אקספרט של של ריל טכניקס), Mary lou manizer by the balm(הונח עם מברשת מניפה של E.L.F),
עיניים:
בעיניים הנחתי קונסילר בשכבה אחידה על כל העפעף, אחרי זה לקחתי צללית מאוד בהירה מהפלטה Au naturel by sleek(הראשונה משמאל, למי שתתעקש)+צללית לבנה מהפלטה Acid by sleek ופשוט עירבבתי ביניהן והנחתי על העפעף(הונח עם מברשת Petite eye shading), על כל העפעף(עד לקו הגבות). 
עיפרון עיניים אוטומטי שחור מספר 01 של ביוטיקר הנחתי אותו כפס אייליינר קלאסי ורגיל, מעל הנחתי מהאייליינר השחור של פארן בגוון Night timeV שהוצג כאן בפוסט(עם מברשת זוויתית דקה ועדינה), גם את ה"חץ" בזווית הפנימית ליד האף עשיתי עם האייליינר של פארן והתיחום התחתון נעשה עם שאריות האייליינר+צללית של מאדינה מילאנו בגוון Starlit night שהיא בורדו חומה כהה כזו. זה מה שיצר לי את התיחום התחתון. ואת זה עשיתי עם מברשת עיפרון קטנה מהסט עיניים של אקו טולס, את הגוון בשקע העין יצרתי גם עם הגוון של מאדינה מילאנו+הגוון החמישי בפלטת נטורל של סליק(החמישי בשורה התחתונה, זה גוון שוב - בורדו כהה) ופשוט טשטשתי מלא עד שנוצר גוון הרמוני ככל האפשר. המברשת טשטוש האלוהית שלי היא לא אחרת מהסט עיניים של אקו טולס J
Dipbrow pomade by anastasia+צללית לגבות של ביוטיקר, Best lash extreme by jordana,
שפתיים:

חייבת לציין! האיפור הזה שרד עליי בצורה מדהימה מהבוקר עד לשעות הערב המאוחרות+כשקמתי למחרת בבוקר(כן, לא הסרתי איפור) עדיין היו שרידים די יפים של האייליינר הזה. אז זה מדהים מבחינתי וזו העמידות הכי גבוהה ומפוארת שיצא לי לחוות באיפור עיניים J



♥ Idyllic long lasting eyeliner by GA-DEV ♥
את האייליינר הזה רכשתי במצב חירום שהייתי חייבת אייליינר(סורי, הסיבה הולכת להשאר כסוד כמוס איתי לנצח) והתחלתי להכנס ללחץ כי באותו יום לא לקחתי בתיק איפור שלי אייליינר והייתי ממש חסרת אונים...ברצינות, אייליינר זה לא בדיוק רק "אייליינר", יש לו עוד שימושים. ובקיצור, הלכתי לקנות צבע לשיער בסופר פארם מתחת לעבודה שלי ובמקרה עברתי ליד מחלקת איפור ונתקעתי קצת על הסטנד של ג'ייד(המותג היחיד שכשר בסופר פארם הזה) וקרץ לי נורא האייליינר במחיר מבצע של 40(!!) ש"ח. זה מחיר ממש נוח וממש משתלם - אז מדוע שלא ארכוש? בייחוד כשאני במצב שאני ממש זקוקה לו כמקרה חירום, לא היו לי שום ציפיות מימנו, הייתי צריכה אייליינר וקניתי. אבל, השובב הקטן הזה הצליח להפתיע אותי כמו שהרבה זמן אייליינרים לא עשו - עמיד בטירוף! מתייבש תוך דקה או גג שתי דק', קל נורא לשימוש, למרות המכחול הדק יחסית מצאתי שמזה תקופה ארוכה ממש נוח לי להשתמש איתו משהו שהיה לי די קשה עם אייליינרים אחרים. הפורמולה שלו יחסית סמיכה וזה מה שגורם לקלות בסרטוט הקו ולטעמי זו באמת פורמולה יותר טובה מאשר נוזלית. הוא האייליינר היחיד שמצליח לשרוד עליי 24 שעות בצורה די מושלמת ואפילו להשאיר שרידים די נאים גם למחרת, הוא פשוט האייליינר המושלם, לא חשבתי שאתקל בזה בצורה כה מושלמת אבל מסתבר שיש הפתעות בחיים ;)

לסיכום - מומלץ בחום! כמובן שצריך מיומנת מסויימת כי המכחול יחסית דק, אבל עדיין זה משהו שאפשר להתרגל אליו. כי הוא ממש נוח, למרות המכחול הדק. והשוס: האייליינר טבעוני למהדרין! בדקתי וביררתי עם המותג והאייליינר טבעוני.
הוא סופר עמיד, ברמה הכי מרשימה שיצא לי להתקל בו, הוא נוח מאוד למריחה ושחור משחור ומתקבע למאט J
מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
מחיר מלא 91.90 ש"ח אבל במבצע נרכש ב-40 ש"ח וככל הזכור לי תמיד יש הנחות.
ניתן להשיג בכל הפארמים בארץ,
100 עגול ומושלם! אוח, עד שכבר הייתי כ"כ מיואשת מאייליינר ופתאום מקניה הכי לא מתוכננת וקשורה - גיליתי את האייליינר הנוזלי המושלם J

משמאל למעלה זה סווטץ' רגיל, מימין זה איך הסווטץ' שרד עליי
מקלחת חמה ששפכתי מלא מים חמים עליו+כלים עד להיום בבוקר :P
הסווטץ' הראשון הונח אתמול בבוקר והסווטץ' השני הוא ההוכחה לעמידות המטורפת של 24 שעות
וזה עדיין לא יורד לי!
וכמובן הנחתי על העין שלי(בצורה מרושלת, סלחו לי) בכדי להמחיש מעט 
J

*הצלליות של פארן טבעוניות וכך גם מוצרי מינרלז.
*מקרא סימונים חדש בבלוג - שימו ♥ - מוצרים טבעוניים יסומנו מהיום והלאה בסימון הבא: V ככה יהיה לכן יותר קל לזהות מוצרים טבעוניים מבלי להתבלבל, ברגע שאתן רואות את האות V תדעו שהמוצר טבעוני למהדרין J אז לזכור זאת ;) מוצר שלא סימנתי ב-Vאו שלא ידוע לי אם הוא טבעוני או שהוא באמת לא טבעוני.

ונסיים עם הלוקים שבלוגריות/יוטיובריות אחרות יצרו בעזרת מוצרים נטולי אכזריות: 
הלוק הנטול אכזריות של ויקה
הלוק הנטול אכזריות של בת-חן המקסימה!
הלוק הנטול אכזריות של ביבי עם פלטת השוקולד של טו פייסד
זהו זה להפעם! אני אשמח מאוד לשמוע אם התנסיתן במוצרי פארן/האייליינר של ג'ייד
ומה אתן חושבות על המוצרים הללו J
נתראה בפוסטים הבאים,
ועד אז -  Peace & love

תגובות

  1. איזה פיגמנט לצלליות, בהחלט הופתעתי לטובה!
    מראות יפים יצרת :)
    אני חייבת לציין שאני לא התחברתי לאייליינר של ג'ייד, מרגיש לי יבש מדי..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) לגבי האייליינר - יבש זה דבר האחרון שהייתי אומרת עליו...הוא נורא סמיך, אבל אף פעם לא הרגיש לי יבש, אולי זה פגם בייצור. ואולי זה באמת תחושה אישית.

      מחק

הוסף רשומת תגובה