אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ Nice to meet you Pacifica & Review ♥♥

היי כולם! ☺
הפעם אני חוזרת אליכן עם פוסט הכרות למותג נפלא ומיוחד שהכרתי לאחרונה והתנסתי ככה די בקטנה עם המוצרים הנפלאים והמיוחדים שלו, המותג הוא Pacifica Beauty והוא מותג נטול אכזריות ו-100% טבעוני! היש יותר נפלא מזה? בנוסף לכך, זה מותג שמצליח להתברג לקטגוריית ההיי-אנד(מותגים יוקרתיים/רמה אחת יותר מעממי) והוא ממש לא עממי ופושטי אלא בהחלט מורגש כמותג יוקרתי ומפתה, האריזות - חלום, האיכות - מעולה! כפי שתראו בהמשך ;) הנוחות שימוש - ללא כל פשרות, למרות העיצובים המרהיבים והנוצצים עדיין נוח מאוד להשתמש במוצרים. בלי להתפשר ☺

וכמובן, זה שהמותג נטול אכזריות ו-100% טבעוני הופכים אותו לחלום קסום ומושלם עבור כל חובבת איפור מושבעת שמקפידה על הנושא.






קצת מידע על המותג:
המותג ממוקם בפורטלנד, ארצות הברית. המותג מצטיין באיכות ללא פשרות עם מוטיב שחוזר על עצמו - מראה טבעי ובריא, לא מסכתי ומלאכותי, כי המוטו של המותג זה שאת "יכולה להראות יפה ומטופחת גם בלי להעמיס המון חומרים ווגונים, להבליט את היופי הטבעי שבך ולשבח אותו בעזרת המוצרים"
גוונים וטקסטורות שמעשירות את העור ומבליטות את הדברים החיובים בעורנו ומטשטשות בצורה מאוד עדינה ומחמיאה את הדברים הפחות מחמיאים בעורנו.
הכל התחיל ממשהו קטן וצמח לעסק גדול ופורה, וזה כל היופי שבדבר - להתחיל משהו מצורך פנימי/חלום בלב ולהצמיח אותו למשהו גדול שמשלים אותנו והופך אותנו למאושרים, כיום פסיפיקה מוכרים כמותג חדשני ועכשווי, עם מגוון מוצרי קוסמטיקה החל מטיפוח ועד לאיפור ובישום. בכדי לכסות לנו את כל הדרוש בתחום. 
לסיכום:
מותג קוסמטיקה שחותם על דגלו להתמקד ברכיבים טבעיים ובריאים לעורנו מבלי להתפשר על האיכות והמיתוג החיצוני, לדעת להתמקד בכל הפרמטרים ולתת לנו את התוצר הסופי שהוא פשוט מהנה בצורה יוצאת דופן ומספק ביצועים מעולים וחסרי פשרות. כי, גם קוסמטיקה טבעית ויוקרתית יכולה להיות מעולה, בכל הפרמטרים ;)

המוטו של המותג שאני נורא מזדהה איתו: "יופי הוא קסם, מסתורין וכמובן רגעים יוצאי דופן של החיים"
אני באמת חושבת שהיופי שלנו טומן בחובו קסם ומסתורין, אנחנו לא באמת זקוקות לטונות של איפור בשביל לחשוף את היופי הטבעי שבנו, מספיק נגיעות צבע קלות בגוונים טבעיים ומאירים בכדי להבליט את היופי הטבעי שלנו, כי כל אחת יפה, רק שכל אחת יפה בדרכה. זכרו זאת תמיד ☺








VDreamlit Illuminating Under Eye Brightener
 By PACIFICA 4.25gr

על פי המותג, זה מוצר ההארה המושלם! מכיל תכונות אנטי-איג'ינג, כיסוי מאיר ומי קפאין וקוקוס. נשמע טוב, לא? במבחן השטח הוא עמד בגבורה! המוצר הזה פשוט עומד בכל ההבטחות שלו - הוא מאיר את אזור מתחת לעיניים בצורה מושלמת, מראה עייף ואפרורי נעלם והאזור הופך למואר וערני, חי ובריא. זה מסוג ההארות שלא נתקלתי בהן לפני - ברק מאוד טבעי ויפה שמורגש לעין אבל לא בצורה מצועצעת וזולה אלא יוקרתית ומדהימה, כאילו שהעור שלנו חי וקורן מעצמו ולא ששמנו מוצר ייעודי לכך. הוא נטמע בקלות ומתמזג נפלא עם העור ופשוט גורם לאזור מתחת לעיניים להראות הכי חי ומדהים שיכול להיות, זה מוצר מדהים מבחינתי שכבר בשימוש הראשון נדהמתי מהיכולות הארה שלו. שלא תבינו לא נכון, לא ציפיתי לכלום, אמרתי שאני באה כאן להתנסות והמוצר הזה משך לי את העין ואמרתי ננסה, גם הסקירות היו חיוביות לרוב.
הוא נורא קל ונעים - לא כבד בכלל, רמת הכיסוי שלו נעה על נמוכה - עד בינונית, את הכהות הקלה יחסית שיש לי הוא מכסה בצורה די טובה כפי שתוכלו גם להתרשם מהתמונה איתו עליי שתוצג בהמשך.
העמידות שלו יחסית טובה, כשיצאתי איתו לכמה שעות טובות הוא שרד עליי ולא הראה סימני גסיסה, אך בגלל שהוא מאוד לחותי אני לא בטוחה אם הוא יתפקד בצורה מדהימה בקיץ הקודח שלנו אבל בקרוב אקנה פודרה שקופה לקיבוע ואצטרך לבחון אותו בימים הקשים יותר.
אציין גם שניסיתי אותו בתור מוצר הארה כללי לאזורים אחרים בפנים וגם שם הוא תפקד מדהים.
המיני-חיסרון היחיד שלו - הוא דורש קיבוע, וקיבוע עם פודרה שקופה ולא כזו שנותנת גימור מאט/כיסוי כלשהו אחרת הוא מאבד מההארה שלו וזה חבל. אז להצטייד איתו עם פודרה שקופה ללא גימור מאט ואתן מסודרות ☺
כמו כן, האפליקטור שלו ממש נוח לשימוש ומוציא כמות מדודה, החומר גם כן נורא מרוכז וצריך כמות מאוד קטנה בכדי לקבל הארה טובה ומי שאוהבת הארות ממש מודגשות מוזמנת להעמיס שכבה מלאה ☺

למוצר יש תת גוון ורדרד מעט ואני חושבת שזה מה שמשפיע גם על ההארה מאוד טבעית ויפה.
המוצר מגיע ב-2 גוונים ואני לקחתי את הבהיר ביותר שיתאים לבהירות עור. שם הגוון: Dreamlight

אופן הנחת הקונסילר -  נניח אותו כמו כל קונסילר אחר - עם האפליקטור על האזורים הרצויים ונטשטש בעדינות ונטמיע לעור עם הקמיצה שלנו וזהו, השלב האחרון זה לקבע עם פודרה שקופה ונייטרלית(לא בעלת גימור מאט וכד').

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
16$ ובהתחשב בתמורה - הוא לגמרי שווה זאת ;)
אני רכשתי אותו באתר ויטה קוסט אבל המוצר נמכר גם באייהרב, לרכישה בויטה קוסט  לרכישה באתר אייהרב
100! מוצר מדהים ששינה לי לגמרי את שגרת האיפור, פתאום כל עיניין ההארות הפך לקל ופשוט יותר - המוצר הזה מנצח בתחומו מבחינתי.



סלחו לי על הצפת התמונות, אבל הייתי חייבת תקריב לעיטורים המיוחדים שמעטרים את האריזה של המוצר - הלא זה מקסים ועושה נעים בלב? האריזה  מפלסטיק נורא קשיח/זכוכית(עדיין לא הצלחתי לזהות) ועמידה מאוד, ככה שלגמרי ניתן להשליך אותה בתיק האיפור בלי לחשוש שמא אולי תשבר. המכסה ברזל קשיח מעוטר ויפייפה ☺



המוצר הנפלא הזה, בנוסף לכל האיכויות הרבות שלו - גם מכיל את יתרונות האנטי איג'ינג + כיסוי מאיר + מי קוקוס וקפאין שהקפאין ידוע בתור רכיב בקוסמטיקה שמאיר את אזור מתחת לעיניים ומקנה מראה בריא ומואר והמי קוקוס ידועים בסגולותיהם הבריאותיים הן במזון והן בטיפוח ואיפור.


בחלק הזה תוכלו להתרשם מכך שהמוצר והמותג נטול אכזריות וטבעוני ורשימת רכיבים, בנוסף, הסבר על פעולת המוצר. יעיל ונפלא.







VAquarian Gaza Water-Resistant Long Lash Mineral Mascara 
By PACIFICA 7.1gr

אני תמיד אחפש סקירות ברשת לפני שארכוש מוצר, וככה גם עשיתי כשרכשתי את המסקרה הזו - הביקורות היו לכאן ולכאן, לא ממש הוללות ולא ממש פוסלות, אמרתי שאני חייבת לנסות בעצמי כי במילא חיפשתי לאחרונה לעבור למסקרה יותר עדינה ופשוטה ופחות דרמה. מסקרות בתקופה האחרונה ממש לא נוחות ונעימות לי כי אני סובלת מבעיה כלשהי בראייה וגם בעיניים(לא משהו רציני, אבל כל דבר בערך מציק לי וזה החמיר לאחרונה) ואני ממש סבלתי עם המסקרות הנוכחיות שלי, עד שזו הגיעה - סיפקה לי בדיוק מה שחיפשתי,  המסקרה בגוון כחול כהה, מספקת מראה יום יומי יפה, בזכות הסיבי סיליקון הקצרים שלה היא מגיעה לכל ריס וריס בקלות יחסית וצובעת בצורה יפה.  היא לא תתאים למי שמחפשת מראה דרמה. 
הדבר הראשון ששמתי לב בה זה שאני לא מתגרה בכלל בעיניים בשימוש איתה,
היא מאוד מאוד עמידה - ממש, עד שמסירים אותה. היא מוגדרת כעמידה במים אז כנראה שזה קשור, היא לא מתפוררת בכלל במהלך היום ולא משאירה סימנים לא נעימים. גם כשישנתי זה לא קרה. אז זה אומר הרבה. היא נורא נוחה לשימוש ולא מכאיבה לי/מגרה את העיניים בזמן השימוש, ולמרות העמידות שלה היא עדיין קלה להסרה במים במקלחת/עם מסיר איפור.
הפורמולה שלה לא דלילה בכלל ואפילו מעט יבשה אבל לא משהו שמציק. כלומר, זה בדיוק במינון הנכון בשביל לקבל ריסים צבועים ומסודרים בלי לחכות מלא זמן שיתייבש. המברשת שלה סיליקונית ויציבה, לא זזה וקופצת כמו שלפעמים קורה עם מברשות סיליקון :P נפלאה עבור הדרישות המאוד בסיסיות שיש לי לאחרונה ממסקרות.

המסקרה עמידה במים(אולי זה מסביר את העמידות העיקשת שלה) ויש לה גוון עמוק ויפה.

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
14$ ושוב - עדיין שווה בעקבות התמורה שלה. 
אני רכשתי את כל המוצרים האלה בויטה קוסט וגם אותה ניתן לרכוש שם ו/או באייהרב, לרכישה בויטה קוסט  לרכישה באייהרב
100 כי זו מסקרה נפלאה ללא כל חסרונות, בדיוק מה שכל משתמשת תחפש למראה יום יומי רגיל ונחמד ☺




שוב פעם, עיטורים! כ"כ יפים ועושים טוב בנשמה, זה גם המקום לציין שלמרות שהאריזות סופר יפות - הן לא עונות על הקלישאה "לא כל מה שיפה בחוץ טוב מבפנים" כי באמת שהמוצרים גם יפים מבחוץ וגם איכותיים נורא מבפנים! זה מה שמיוחד לטעמי במותג הזה - הוא לא מתפשר, לא על היופי החיצוני ולא על האיכות מבפנים. ככה עושים את זה. כל הכבוד לכם פסיפיקה ☺



גם כאן, פירוט קצר על מהו המוצר ומה התכונות שלו.


בחלק הזה תוכלו להתרשם מכך שהמוצר והמותג נטול אכזריות וטבעוני ורשימת רכיבים, בנוסף, הסבר על פעולת המוצר. יעיל ונפלא.


*צד שמאל - עם הקונסילר הארה, צד ימין - בלי כלום, אני חושבת שניתן לראות את ההבדל...;) יש כיסוי, יש הארה מאוד יפה, ותסלחו על איכות התמונה פשוט לא קל לצלם תמונות מהסוג הזה.

*והמסקרה, על הריסים שלי, ככה היא נראית בשכבה אחת.







VDevocean Natural Lipstick
By PACIFICA 2.0gr

שפתון לחות רווי גוון, אינטנסיבי ועמוק, לפחות הגוון שלי, אני התאהבתי בו כבר מהשימוש הראשון - הוא מחליק על השפתיים בצורה נעימה ונוחה, הוא בעל פיגמנט ממש עשיר וטוב אבל עדיין יציב על השפתיים ולא זולג. הוא מותיר תחושה נעימה ונוחה לאורך מספר שעות טובות. אחרי חצי שעה/שעה הגימור הלחותי נעלם ונותר גימור מאט מלא ויפה, אך עדיין התחושדה נעימה ולא מייבשת.
העמידות שלו גם יחסית טובה וכשהוא יורד הוא מותיר הכתמה מאוד יפה שיכולה להמשיך ככה לעוד מספר שעות. הוא לא שורד ממש אוכל ושתייה מאסיבים ופרועים אבל בשתייה קלה ונשנוש משהו קטן הוא שורד בצורה לא רעה בכלל.
בנוסף, יש לו כמו למוצר הארה את תכונת האנטי-איג'ינג ככה שהוא שומר על השפתיים ומטפח אותם בזמן השימוש ולא רק נותן לנו גוון יפייפה. לסיכום - מומלץ בחום! בייחוד לחובבות השפתוני לחות ושפן העמידות לא נדרש ליום שלם ;ׂ) 
הגוון שלקחתי הוא Nanural Mystic.

*לצערי הרב השפתון נשבר לי אחרי מספר שימושים קטן ועקב כך הוא לא נראה כ"כ טוב בצילום התקריב. אבל לא וויתרתי, ניסיתי לשקמו וזה צלח בצורה די טובה רק שעכשיו הוא יותר עדין וצריך להשתמש בו בעדינות. עדיין, אני חולה עליו ולא אוותר עליו גם במצבו העגום ☺

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
14$ ושוב - מספק תמורה מלאה למחיר.
אני רכשתי באתר ויטה קוסט אך ניתן להשיג גם באייהרב, לינק לרכישה בויטה קוסט  לינק לרכישה באייהרב
100! שפתוון מושלם, איכותי ונורא שווה ☺



גם כאן, פירוט קצר על מהו המוצר ומה התכונות שלו.


בחלק הזה תוכלו להתרשם מכך שהמוצר והמותג נטול אכזריות וטבעוני ורשימת רכיבים, בנוסף, הסבר על פעולת המוצר. יעיל ונפלא.



השפתון עליי - אני אוהבת את הגוון הזה ☺ 


סווטצ'ים של שלושת המוצרים ☺




לסיכום
החוויה שלי לראשונה בחיי עם המותג הזה הייתה מאוד חיובית, המוצרים קיימו את הבטחתם במלואם וסיפקו לי חווית שימוש מאוד גבוה וטובה, בנוסף לכך העיצוב המהמם והיפה הופך את המותג, והמוצרים שלו למאוד שווים ומומלצים לרכישה ולהתנסות.

שוב, את מוצרי המותג ניתן להשיג באתר ויטה קוסט  וגם באתר אייהרב ואני ממליצה להשוות מחירים ולראות איפה יוצא יותר משתלם.
למותג יש אתר שופע ומאוד נגיש ואינפורמטיבי לינק לאתר המותג שבו תוכלו להתרשם משלל הקטגוריות החל מטיפוח ועד לאיפור ובישום ☺

מבחינתי, אני לגמרי הולכת להתנסות במותג שוב בעתיד, החוויה שלי הייתה מאוד חיובית וזה נתן לי את הפוש להמשיך ולבדוק עוד מוצרים במותג הזה שגם עונה בדיוק אל הדרישות שלי - נטול אכזריות, טבעוני ועם איכות ללא פשרות. ממליצה גם לכן לחפש במותג מוצרים שאולי יעניינו אתכן ולחפש עליהם סקירות ברשת ומי יודע - אולי גם אתן תתאהבו בפסיפיקה כמוני! ♥


*המותג שהוצג בפוסט נטול אכזריות וטבעוני
*במידה וזו קניה ראשונה שלכן באתר ויטה קוסט תוכלו להרשם בלינק הבא ולקבל קוד הנחה. במידה וזו קניה ראשונה שלכן באתר אייהרב תוכלו להשתמש בקוד הבא ולקבל הנחה: PLD988
*כן, הבלוג עבר שינוי עיצובי מוחלט, כהרגלי כקודש ;) מקווה שתאהבו את העיצוב החדש ושהוא יהיה נגיש לכן בדיוק כמו העיצובים הקודמים ☺

Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time


תגובות

  1. סקירה מעולה! הקונסילר נשמע ממש טוב, סקרנת אותי :) ובכלל כל המוצרים נראים מוצלחים, והאריזות בכלל!

    השבמחק
    תשובות
    1. סורי ממש על הדיילי בפרסום התגובה! רק עכשיו שמתי לב אליה...
      ואכן, גם האריזות וגם האיכות עומדים באותה הרמה, זה מדהים אותי ובגלל זה יש לי חשק להתנסות עוד בעתיד ☺

      מחק

הוסף רשומת תגובה