אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My First Tanning - השיזוף הראשון שלי עם ד"ר פישר

אפתח את הפוסט הזה עם ווידוי קטן: מעולם לא השתזפתי, לא ניסיתי אפילו, ולמען האמת - די סלדתי מהרעיון הזה עד לאחרונה. אך, עם הקיץ הנוכחי שבו התחדשתי בשמלות ובעיקר בחשק ובמצברוח להראות קלילה וקייצית ופחות סחבה על שחורים חסרת פרופורציה, גם החשק לקבל גוון עור מעט יותר מתון מהגוון הטבעי שלי שהוא בעיר גוויתי על גבול סיד וכך הגעתי בעצם למוצר הבא - שיזוף ללא שמש של ד"ר פישר ידידינו הנאמן.
ידעתי שאני מחפשת משזף ולא מזרז שיזוף מכיוון שאני לא מתכוונת לקבל את השיזוף המיוחל דרך הטבע אלא מעדיפה משזף שנותן את הגוון הזה באופן מלאכותי, וזה למה - כי אני לא מצליחה לקבל שיזוף. באמת. פעם שהיתי בים כמעט שלוש שעות ובמקום לקבל גוון כלשהו סתם העור שלי הפך לאדום כזה ולמזלי לא נשרף פשוט סתם גוון אדמדם כזה. בלי שום זכר אפילו הכי קטן לגוון שזוף וענוג, ואי לכך, הבנתי שאני ושיזוף טבעי זה לא הולך ביחד ומשם התחלתי לחפש קצת מידע וקיבלתי לא מעט המלצות על המשזף הזה של ד"ר פישר. ולמה מאנטי וסלידה פתאום בא לי לקבל גוון יותר שזוף ויפה? זה נובע מכך ששמתי לב שהגוון הנורא בהיר שלי לא הכי משתלב בצורה שנעימה לי באופן אישי עם שמלות ועם הקיץ הקשה שלנו שצועק עירום וכמה שפחות בגדים והחלטתי שאני פותחת את עצמי לנושא ומתנסה ומעוניינת להכהות את הגוון שלי בטון גג 2 טונים מהגוון הטבעי, אני לא הולכת להראות כמו כל השזופים השחומים למוות כי זה גם לא הטעם האישי שלי, אך אני מעוניינת בגוון מעט יותר מתון ותואם למצב לעונה הנוכחית. נורא פשוט. אז חפרתי קצת, אבל בואו נתחיל בפוסט עצמו ותנו לי להכיר לכן את המשזף מבין הטובים שיש כרגע בשוק לנשים שלא מעוניינות להשרף בשמש או סתם הן לא מחבבות שהייה ממושכת בשמש במטרה לקבל גוון שזוף ויפה ;)




V|שיזוף ללא שמש - קרם שיזוף עצמי ללא שמש|Sunless Tanning
By Dr.Fischer|120gr



מה בד"ר פישר אומרים על המוצר?

  • קרם לחות לשיזוף מהיר ללא צורך בחשיפה לשמש
  • שילוב מיוחד של מרכיבים פעילים המעניקים גוון שיזוף טבעי ואחיד למראה עור קורן
  • מכיל ויטמין E ותה ירוק אנטי אוקסידנטים להגנה מפני רדיקלים חופשיים
  • מכיל תמצית אגוזים להעמקת גוון השיזוף
  • מועשר בפרו ויטמין B5 לשמירה על רכות העור וגמישותו
  • מומלץ לשימוש בכל ימות השנה ולכל סוגי העור
  • מכיל מקדם הגנה SPF17 המספק הגנה גבוהה מקרינת השמש(UVB) ומכיל מסנני קרינה ל-UVA(לא נבדק אחוז החסימה בתחום זה)
  • מרקם קליל, נספג במהירות ומותאם לעור רגיש


בנוסף לכך, ד"ר פישר ידועים מזה שנים רבות בתור מותג המתמחה בתכשירי הגנה מפני השמש ככה שיש על מי לסמוך כאן..




כפי שניתן לראות, המשזף מגיע באריזת שפורפרת עם פיה ומאוד נוחה וקלה לנשיאה, ככה שזה מעולה ומאוד נוח לקחת לחופשות ;) המוצר מגיע בגודל של 120 גרם וזה גודל סביר, חששתי שהוא לא יספיק לי או משהו אך נראה לי שעם השימוש המאוד נמוך שלי אצליח בהחלט להסתדר איתו.


מה אני חשבתי על המוצר והתוצאות בפועל:
בפועל - המוצר מקיים בדיוק את ההבטחות שלו, הוא נותן שיזוף מתון ומותאם לפי גוון העור ולא נותן לך בוסט פתאומי של גוון שזוף שרוף ומפחיד אלא מתאים את עצמו לגוון הטבעי וניתן לשלוט בגוון. הגוון אינו כתום, אלא גוון חום נייטרלי שיכול להתאים למגוון גווני עור שרוצים להשתזף.
השימוש מאוד קל ונעים - מורחים באזורים הרצויים וממתינים חצי שעה בלי שאותם אזורים יגעו בבגדים ומים ואחרי זה אפשר להתנהל כרגיל אך לא להתקלח, כי זה מוריד מהשיזוף. מקלחת אפשרי לעשות לפני השיזוף, לעשות אותו ולמחרת להתקלח כרגיל והוא לא יורד(אלא אם כן ממש תשפשפו עם פילינג). הריח שלו - שמעתי שיש ריחות לא נעימים למשזפים כאלה ואני יכולה להעיד שיש לו ריח קוסמטי מאוד נעים. מאוד.

אני מרוצה מאוד מהתוצאות בפועל, בפועל מרחתי שכבה אחת ואחידה על הידיים וקיבלתי שיזוף בדרגה 2 בערך. נדמה לי. זה גוון שאהבתי והחמיא לי, ולא היה כהה מדי ולא מחמיא. אני מאוד מרוצה מהשיזוף עצמו ומהרמה שלו.

הוראות שימוש ועוד:
אני הייתי חכמה ופעלתי בדיוק לפי ההוראות וכך ממליצה לעשות בדיוק כמוני. ההוראות הם:
מומלץ להתרחץ ולשפשף את העור לפני המריחה, בעיקר באזורים בעלי עור עבה(מרפקים בידיים, ברכיים וכל אזור יבש אחר שיש לכן). למרוח באופן אחיד ושווה על עור נקי ויבש. מומלץ למרוח שכבה דקה יותר על האזורים בהם העור עבה ומחוספס(ברכיים, מרפקים והעקבים בכף הרגל). להימנע ממגע עם מים ובגדים כחצי שעה לאחר המריחה.

לקבלת גוון עמוק יותר, ניתן לחזור על הפעולה שנית לאחר כ-3 - 4 שעות לאחר המריחה הראשונה. לשמירה על גוון לאורך זמן מומלץ למרוח פעם אחת ביום או יומיים.

  הערות:
• לרחוץ ידיים היטב אחרי השימוש במשזף.
• להימנע ממגע עם התכשיר עם העיניים
• אין למרוח את המוצר לפני חשיפה לקרינת UV הנגרמת מחשיפה לשמש או ממכונות שיזוף
• יש להשתמש בתכשיר רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש
• אין להשתמש בתכשיר במידה וידועה רגישות לאחד המרכיבים
• במקרה של גירוי, יש להפסיק את השימוש בתכשיר
• להרחיק מילדים
• לשימוש חיצוני בלבד

לי באופן אישי, לא נגרמה שום תגובה אלרגית והעור שלי מאוד רגיש שכמעט כל דבר מציק ועושה לי תגובה כלשהי, כאן זה לא קרה. אך כל אדם שונה מהאחד לשני וצריך לקחת זאת בחשבון ולשים לב. גם אם הסיכון נמוך מאוד ובגלל זה המותג מציין זאת. לא צריך להכנס לפרנויה ולחץ אלא להיות ערניים פשוט ☺

אני פעלתי לפי ההוראות בדיוק, ויצא לי שיזוף יפה ונעים לעין כפי שתראו בתמונות בהמשך.
חייבת לציין, שהשיזוף שרד עליי שבוע מלא בצורה מדהימה, בלי שחידשתי אותו בכלל. ואחרי שבוע הוא התחיל להעלם לאט לאט אבל בצורה יפה ולא השאיר לי חלקים שזופים ואחרים לא. אז העמידות שלו גם כן נורא מרשימה.

והכי חשוב - המוצר לא נוסה על בע"ח וטבעוני! איזה דבר נפלא זה ☺



למוצר יש צבע.....לבן! כן, זה גם הפתיע אותי, ציפיתי למשהו חום או בז' או כל צבע כלשהו, רק לא לבן. אז אומנם הגוון לבן, אך בתום מספר שעות אתן תקבלו גוון שיזוף נאה ויפה המותאם לפי גוון עורכן הטבעי. אז אל תחששו מימנו במצבו הגולמי ;)



ככה המוצר נראה על העור אחרי שמורחים אותו - לא רואים כלום! רק אחרי כמה שעות טובות תוכלו לראות את השיזוף, ההמלצה הכי טובה שלי זה להתקלח אחר צהריים/שעות הערב ולשים את הקרם ולהתעורר בבוקר שזופים ומוכנים ☺




*סורי על הכתם השחור השחוק, זה מסווטצ'ים שלא ירדו :(
נראה לי שניתן להבחין איך העור שלי קיבל גוון לעומת מצבו הטבעי..;) אני סופר מרוצה וממליצה בחום לכל אחת שמעוניינת לקבל שיזוף אך לא דרך הטבע - השמש. שיזוף נעים ויפה ובעיקר עמיד שלא גורם לכתמים ולמצבים מביכים כאלה ואחרים ובאמת נותן תמורה מלאה למחיר. גם שמתי לב שהעור נראה בריא ויפה ולא יבשושי וחסר חיוניות.


מחיר|איפה ניתן להשיג|ציוןסופי:
*המחיר המלא הוא 80 שקלים וזה לא המחיר הכי זול ביחס למתחרים אך ביחס לאיכות - הוא שווה את המחיר הזה.

*אני רכשתי בסופר פארם, זה נמצא במדפים של המקדמי הגנה. מאמינה שניתן להשיג אותו בכל מקום שמוכר מוצרי הגנה מהשמש של ד"ר פישר, אך לקחת בחשבון שהוא לא מסוג המוצרים הנפוצים כמו מקדמי הגנה רגילים אז עדיפות לסופר פארם.

*100! המוצר הזה נתן לי חווית שיזוף עצמי ראשונה מדהימה! נהניתי, קיבלתי שיזוף יפה ונאה שתואם לגוון הטבעי שלי ואני הכי מאושרת שיש בעולם ☺




זהו זה להפעם! אני אשמח לשמוע האם יש מוצרי שיזוף עצמי
שאתן אוהבות ומשתמשות?
האם הכרתן את המוצר הזה לפני?


Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time


*אל תשכחו לעשות לייק בדף הפייסבוק של הבלוג ולעקוב באינסטגרם בכדי להשאר מעודכנים ;)

תגובות

  1. פוסט מצויין! את האמת שאף פעם לא ניסיתי אותו ועכשיו אני ממש מסתקרנת :) תודה על כל המידע והפירוט. התמונות מקסימות

    השבמחק
  2. נראה שעשה לך שיזוף יפה וללא כתמים.
    זו הדרך הכי בריאה להשתזף!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט! הכתמים לטעמי זה תלוי במריחה, אם שמים בצורה לא אחידה יכול להווצר מצב של מראה לא אחיד ואם למשל ששמים שתי שכבות כמו שקרה לי פעם ראשונה אז קיבלתי מזה שיזוף רציני והייתי קצת בשוק..:P
      אבל כתמים של ממש, לא הבחנתי בזה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה