אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ Pink Is In The Air With - Sacara ♥♥


היום אני רוצה להפתיע אתכן, לצאת מהשגרה, להכיר לכן מותג שעבורי זו הכרות ראשונה שממש לא תכננתי אותה ועבורכן - בטח חלק מכן מכירות כבר את המותג, ובטח חלק לא. כי הוא חדש ולא כולן עדיין הפציצו את הרשת במליון סקירות ובטח שלא סקירות מקיפות ועמוסות רשמים ואני כאן לחדש לכן ולחדש גם לעצמי, אם בגוונים שלא העזתי להתקרב אליהם שנים רבות ואם בגימורים שדי נרתעתי מהם עד כה אבל הפעם הפתיעו אותי ממש לטובה. בזמן שצילמתי את החומר לפוסט הזה, השיר הראשון וגם היחיד שעבר לי בראש זה - "Love Is In The Air" של John Paul Young הנפלא וחשבתי איך לחבר את הגוונים ששולטים בפוסט הזה לשיר הזה והשם שהצלחתי לחבר הוא השם שנבחר - Pink  Is In The Air  כי כפי שתשימו לב הפוסט מכיל הרבה גוונים של ורוד, בורדו וגוונים חמים, חלקם צעקניים וחלקם פשוט בסיסים, ולמה הפכתי את אהבה באוויר לורוד באוויר? כי אני פשוט באהבה עם כל ההתנסות הזו! אתן תבינו בהמשך הפוסט אבל באמת שהופתעתי בקטע אחר, לא קרה לי דבר כזה לפני. ואני כולי צוהלת משמחה ואושר ובאמת שאני מקווה שזה יצליח לעבור בפוסט הזה ☺



ורציתי לפנק אתכן בשיר שהביא לי את המוזה לכתוב את הפוסט הזה ובכלל, שיר מקסים ונפלא שעושה הרבה נעים על הלב בתקופה האחרונה או בכלל ;)


טיפונת רקע על סקארה:
סקארה הוקמה במטרה לתת לנו, הלקוחות, את האופציה לקנות קוסמטיקה איכותית ובלתי מתפשרת במחירים הנוחים לכל כיס. החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי משפחת גולברי(המותג אופנה), תמהיל המוצרים מאוד מגוון ורחב - מקוסמטיקה של איפור וטיפוח ועד טאולטיקה ואביזרי איפור(מברשות איפור וכד'), ריחות מגוונים, גוונים מגוונים ועשירים. בדיוק מה שכל מכורת איפור צריכה לדעת ולהכיר ☺




V|שלישיית צלליות מספר 005

צלליות משי במרקם קטיפתי, כך המותג מכנה אותן והוא בהחלט קולע בדיוק למה שקורה בפועל - הצלליות מאוד פיגמנטיות וקטיפתיות, מראש רציתי את הגוונים החמים שזה קצת חסר לי לאחרונה באוסף האיפור והגוונים האלה חמים ונפלאים. מאוד קלות להנחה וטשטוש ולא מאבדות מהפיגמנט על העין. אני ממש אוהבת את הפלטה הזו ומבחינתי זה שיחוק לא קטן. העמידות שלהן די טובה - שורדות כמה שעות טובות, מימה שיצא לי לנסות. אם תרצו אקסטרה עמידות ממליצה להוסיף פריימר מתחת אך גם בלי פריימר הן מעולות לטעמי.
מה שאהבתי שהפלטות הללו משלבות שלושה גוונים שאיתם נוכל ליצור לוק עיניים מלא בסדר הבא: את הגוון הבהיר נניח על כל העפעף/עד הקפל, הצללית האמצעית תשתלב נפלא באמצע העפעף עד לקפל ובזווית החיצונית נקנח בצללית האחרונה מצד ימין שהיא הכהה ביותר וידוע שגוונים כהים מעולים לזווית החיצונית.
כמובן, שממש אפשר לשחק עם הגוונים ולא ללכת על הצפוי והמוכר, אפשרי סתם לזרוק על כל העפעף את הצללית הבהירה ביותר ולקנח עם אייליינר/צללית שחורה בתור אייליינר, אפשר לשים את אחד הגוונים הכהים יותר על כל העפעף ועוד מליון שילובים שלא אחפור לכן כאן ;)

הסט צלליות עולה 9.90 ש"ח 
הציון שלי הוא 100 וניתן להשיג את מוצרי סקארה בכל סניפי הרשת






V|צלליות משי בודדות

כאן ממש התפרעתי, אני ומירי הסווטצ'נו מלא צלליות מהסוג הזה ופשוט בחרנו את אלה שהיו ממש פיגמנטיות ושהראו סימני הצלחה, הגוונים שמופיעים בתמונה הם: 242, 218 ו-211. 242 היא צללית בגוון שמפניה/בז' פנינה כזו? לא יודעת, אני גרועה בתיאור גוונים, אבל היא צללית בסיס לעפעף נפלאה, מאוד מוצלחת ואיכותית, פיגמנטית מאוד ונראית על העין ולא נבלעת ומאבדת גוון בהנחה. היא מעט שימרית אבל בצורה מחמיאה ולא משהו דרסטי וכבד מדי. אני ממש אוהבת אותה.

צלליות מספר 218 ו-211 הן ברונזה, ברונזה ממש יפה ומיוחד, הן טיפונת שונות - אחת טיפה יותר כהה ושימרית אבל שתיהן פשוט מושלמות לכל חובבות הגוונים חום ברונזה. הן סופר פיגמנטיות ואיכותיות ומראות את הביצועים האלה גם על העפעף והעמידות טובה יחסית, שוב, כל הצלליות שמופיעות כאן הצליחו להרשים אותי בעמידות ובאיכות.


משמאל לימין: 218, 211, 242



ממשיכים בגזרת הצלליות הבודדות והפעם בגוונים מטריפים!! הסגולה בורדו היא מספר 255 והיא נדירה בקטע הזוי בנות, אם אתן חובבות את הגוונים האלה - רוצו לקנות, היא דווקא בגימור מאט לגמרי ואפילו מעט גירית, היא לא במרקם המשי קטיפתי כמו השאר אבל זה כנראה נובע מכך שהיא מאט ומבחינתי לא מפריע לי בכלל. היא לא יוצרת פולאאוט ומאוד נוחה לשימוש אך בהחלט דורשת מספר שכבות בכדי להגיע לכיסוי מלא.

צללית מספר 231 היא ורודה שימרית בהירה ומתוקה! מזכירה לי ממתקים ☺ היא פיגמנטית ואיכותית בהתאם ואני ממש מרוצה מימנה ואוהבת אותה כשבא לי סתם זריקת צבע או בלוקים של ממש שמעורבים בהם גוונים ורודים ☺


הצלליות הבודדות הללו עולות 5.90 ש"ח וזה מחיר מאוד נוח לכל אחת ואחת בייחוד ביחס לאיכות המאוד גבוהה ביחס למחיר.
הציון שלי הוא פשוט 100 כי האיכות בלתי מתפשרת וחווית השימוש שלי מאוד מאוד חיובית איתן ;)
ניתן להשיג את מוצרי סקארה בכל סניפי הרשת


משמאל לימין: 255 ו-231




V|צלליות בתפזורת

אני בחרתי את הגוונים הבאים: 016, 023 ו-029 וכולן על טהרת הורוד!! לא יודעת מה יש לי בנות, בזמן האחרון ובייחוד  הקניות בסקארה עשו לי ממש חשק מטורף לורוד, הגוונים כולם שימרים ומנצנצים וזה לא חיסרון מבחינתי כי אני כן רציתי סוג של צלליות כאלה באוסף שלי, 023 נקנתה בכלל לנסיון בתור מוצר הארה - הגוון הורוד שלה מאוד עדין ולא משתלט, היא נעימה והכי פחות שימרית ומנצנצת מאחיותיה, והיא בהחלט מוצלחת בתור מוצר הארה.
גוון 016 הוא ממש ורוד בייבי עדין מאוד, גוון 029 הוא יותר קורלי/כתמתם כזה ומקסים ומאוד יפה לטעמי. לגבי עמידות - העמידות ממוצעת, אם תשימו פריימר מאמינה שהעמידות תשתפר אבל בסך הכל משביע רצון.

מה אפשר לעשות עם הצלליות האלה?
הצלליות האלה יהיו מעולות בתור בוסט שתרצו להוסיף ללוקים אחרים מעל, ממש לקחת בעדינות עם האצבע ולשים מעל צלליות אחרות בגוונים יחסית דומים/לא כהים מדי בכדי להקפיץ מעט את הלוק ולגרום לו לגלאם מסויים, בלי להגזים ולהראות כדור דיסקו.
כמובן שהן יהיו מוצלחות לטעמי גם לבד, פשוט להניח מהן שכבה אחידה וטובה על העפעף ולהתהדר בלוק מאוד מינימלי ועדין אבל עם טאץ' מסויים שמאוד מחמיא בקיץ כשחם נורא ורוצים להראות ערניות ויפות במינימום מוצרים ☺

*כמובן, אם אתן נועזות ורוצות שימר בגוונים הללו - אתן לגמרי יכולות לנסות להניח את הצלליות בתור מוצר הארה ;) אני אישית אהבתי איך שמספר 23 יושבת בתור מוצר הארה.

*הערת ייעול שלי לסקארה בנוגע לצלליות בתפזורת - תשקלו להוסיף מכסה פנימי עם חורים קטנים כמו שבדר"כ יש במוצרי איפור מינרלים/אבקתיים כאלה, זה ממש יקל על השימוש ☺


צלליות בתפזורת עולות 6.90 ש"ח
הציון שלי הוא פשוט 100 כי הן איכותיות ומוצלחות
ניתן להשיג את מוצרי סקארה בכל סניפי הרשת


משמאל לימין: 029, 023 ו-016

ממש סורי שהסווטצ'ים לא יצאו ברמה מדהימה, כמה וכמה פעמים עשיתי סווטצ'ים לכל המוצרים כאן עד שבפעם האחרונה החלטתי שדי, יש גבול לכמה שהידיים שלי יכולות לסבול והחלטתי להתפשר על הנוכחי שיצא לא רע אבל לא מדהים :(






V|סט 12 צלליות

הסט שבחרתי לקנות כאן הוא מספר 103 והוא הגוונים הורודים, בהחלט בחירה מאוד נועזת מצידי אבל אחרי הביקור שהייתי פעם ראשונה בסקארה עם מירי אז המוכרת הציעה את הפלטה והיססתי ולא קניתי באותו רגע וזה ישב לי בראש והיא פשוט לא יצאה לי מהראש עד שבביקור אחרון שהייתי החלטתי שאני קונה אותה וזהו. הגוונים ורודים - סגולים - מעושנים בחלקם, כל הפלטה היא שימרית, לא שמתי לב לנצנצים אלא שהכל ממש שימרי אבל שימרי יפה לטעמי ולא מוגזם. הכל ממש פיגמנטי ורווי וזה מתבטא גם בהנחה על העפעף, העמידות שלהן מאוד מרשימה ויצא לי להיות איתן יום שלם ללא פריימר והן שרדו נפלא. 

הפלטות הללו עולות 14.90 ש"ח
הציון שלי הוא 100
ניתן להשיג את מוצרי סקארה בכל סניפי הרשת





מצטערת על התמונה הקודמת עם הסווטצ'ים שהיא לא להיט! שוב, צילמתי גם אותה כמה וכמה פעמים וזה פשוט לא הצליח לי בצורה מושלמת..לא נורא, התמונה כאן מעל הטקסט זה הגוונים הכי כהים בפלטה הזו ורציתי לצלם לכן רק אותם גם בנפרד שתראו את הגוונים המהממים והמיוחדים האלה, נשבעת שהפיגמנט נראה על העין כמו בסווטצ'ים והן כ"כ פיגמנטיות ונפלאות, אני ממש התאהבתי בפלטה בכלל וגם בגוונים המיוחדים הללו שמייחדים אותה מעוד סתם פלטה ורודה ומשעממת. אני חושבת שבחלט ניתן לייצר איתה לוקים מאוד קלים עד ללוקים כבדים יותר וזה בזכות הגוונים המעושנים האלה שמצוותים אליה ☺




V|סומק

סומק, רגיל למדי מבחינה ויזואלית אך התברר כהצלחה לא קטנה - הפיגמנט עשיר מאוד, העמידות שלו די טובה בעיקר בקיץ הנוראי שאנחנו חווים הוא מחזיק כמה שעות טובות בלי לדהות ולהראות מגעיל. הגוון שבחרתי הוא 006 והוא חום עתיק כזה, לא חום רגיל אבל מצד שני מאוד מיוחד ושונה. אין לי גוון כזה. הוא ממש מחמיא להצללות וגם בתור סומק,  הוא אחד הסמקים שהכי מחמיאים עליי וזה משהו שקשה לי למצוא בסמקים.
החיסרון העיקרי שיש בסמקים - יש להם פולאאוט! כשלוקחים חומר ממש צריך בעדינות כי הם מתפוררים בתוך האריזה ואז נוצר מצב שנשאר בתוך האריזה חומר וזה כזה..לא להיט, אם סקארה קוראים את הפוסט הזה - ממליצה בחום למצוא פיתרון לקטע הזה, בצלליות למשל אין פולאאוט בכלל ובסמקים יש וזה קצת מאכזב ומקשה על השימוש כשכל החומר מתפזר כשאת באה לקחת מימנו..






V|סומק עם מראה

כמו הסומק הקודם - רק שכאן זה עם מראה, שוב - הפיגמנט מדהים וסופר גבוה ורואים את זה כשמניחים על הלחיים, העמידות ממש טובה והוא נפלא, אבל, שוב - כמו הקודם - פולאאוט :( מתפזר מלא חומר כשלוקחים ולפעמים זה מתפזר עלינו אם אנחנו ממהרות למשל וכאלה. מבחינת נטו איכות מוצר - הוא מעולה ומומלץ בחום, הפולאאוט לא משהו שנוח לשימוש לצערי הרב.
משהו לא נעים נוסף, החלק של המראה - התפרק לי...ממש התפרק מהחיבור מאחורה, מודה באשמה שהסומק נפל וכנראה זה מה ששבר את גב הגמל אבל עדיין, שיפור האריזות שיהיו טיפה יותר חזקות יועיל המון לחווית השימוש בנוסף לאיכות של המוצר בפני עצמו.

הסומק הרגיל עולה 8.90 וזה עם המראה 9.90 ואלה מחירים מאוד נוחים ביחס לזה שהאיכות מאוד גבוהה וטובה
הציון שלי הוא 90 וה-10 נקודות שירדו זה נטו בגלל הפולאאוט, לא משהו שקריטי מאוד אבל זה בהחלט לא קורה עם סמקים אחרים שניסיתי ומקווה שאולי זה ישתפר בעתיד ☺
ניתן להשיג את מוצרי סקארה בכל סניפי הרשת


משמאל לימין: 119 ו-006

אוו סקארה סקארה, מי היה מאמין שאני אתמכר למוצרים(לפחות חלק, למרות שיש לי רעב לא קטן לרשת הזו) שלכם, באמת שהחיים מפתיעים אותנו מהמקומות הכי לא צפויים שיש. ואני הכי רוצה להודות למירים המדהימה(לינק על המשפט יעביר אתכן לערוץ שלה) שבזכות היום כייף שעשינו לפני מספר שבועות והיא הציעה בהכי ספונטניות לקפוץ לסקארה ומשם התחלנו לחפור בכל המוצרים ולבדוק מה טוב יותר ומה פחות ובזכותה בכלל קניתי, לולא היציאה איתה בחיים לא הייתי שוקלת לבקר שם, אני נהניתי בחנות מאוד והמוכרות והקופאיות היו אדיבות ומקסימות, שירותיות ונעימות. הרבה מקומות צריכים ללמוד מהם. אני ממש חוויתי חווית קניות נפלאה שזה משהו שאני לא חוויתי הרבה שנים כי אני לא רוכשת כמעט בארץ, וגם כשקפצתי אליהם שבוע שעבר לאסוף משהו שקיבלתי מהיח"צ(צלליות בתפזורת במספרים 029, 016 וצללית בודדת מספר 231 התקבלו לסקירה וכל השאר נרכש מכספי) קיבלתי יחס נעים ואדיב, ולא יכלתי להתאפק אז קניתי את הסמקים והפלטת צלליות על הדרך :P ובקיצור, חוויתי חוויה מאוד חיובית בסניף סקארה בסטאר סנטר אשדוד ואני ממליצה על הסניף הזה בחום רב ☺

משהו שחשוב לי מאוד לציין - כל הצלליות טבעוניות!! בדקתי בעצמי. בנוסף לכך, מי שמכירה אותי יודעת כמה שאני סובלת עם צלליות ושהן מגרדות ומציקות לי ולא משנה איזה מותג - כאן זה לא קורה! הצלליות לא מגרדות, לא מציקות ואני מרגישה כ"כ טוב איתן ונפלא, סוף כל סוף להתאפר בלי לסבול. משהו שלא הכרתי הרבה שנים ☺

משהו שחשוב לי לציין - בתור משהו שלדעתי שווה שסקארה ישימו לזה לב - מבחינת הפורמולה - המוצרים שניסיתי שהופיעו כאן מדהימים ומוצלחים, אבל יש את הבעיה שאריזות נשברות מהר אם לא נזהרים וגם שבצלליות הבודדות החומר יכול להתפרק בקלות אם הן לא תמיד מונחות במקום מסודר וישר, אם בטעות האריזה התנגשה במשהו יש סיכוי שהיא תנזק ותשבר מעט, לטעמי שווה לבדוק מה לעשות בנידון ולשפר אולי משהו באריזה/פורמולה שהן פשוט לא יהיו שבירות מדי, אבל בלי להרוס את הפורמולה הנוכחית שהיא מדהימה מבחינת פיגמנט ורכות ועוד ;)






הלוק שנבחר לייצג את המוצרים ;) כן, זה לוק דרמטי וכזה שמתאים בדר"כ יותר לחורף, אבל זה מה שבא לי באותו רגע ובאותו זמן והחלטתי לזרום על זה, מי אמר שגווני בורדו/סגול כהים מתאימים רק לחורף? פאק איט, אני עושה מה שטוב לי, ולי טוב מדי פעם לוקים כבדים גם בקיץ :P ללוק הזה השתמשתי בצללית הנדירה מספר 255 של סקארה ובקפל עירבבתי את הצללית המעושנת סגולה מהפלטה של 12 צלליות ועשיתי אותו דבר גם בחלק התחתון של העין וכמובן תיחמתי עם עיפרון שחור ואייליינר שחור.

ואתמול עשיתי עריכה כלשהי שלא נהגתי להשתמש בה קודם בתמונות ונורא חששתי שזה יצא מוגזם מדי/לא טוב, אבל הפידבקים החיוביים שקיבלתי נתנו לי להבין שזה יצא טוב ומגניב, אז ברור שאשתף גם אתכן כאן ☺ וזה עלה באינסטגרם שלי אתמול אז אם אתן עדיין לא עוקבות - שווה לכן להתחיל ;)




עכשיו תורכן!
האם התנסתן בסקארה? יש לכן פייבוריטים?
שתפו אותי!





תגובות