אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Something Good From Mineralz

על מינרלז כבר כתבתי בבלוג בפוסט Be Beautiful With Vegan Makeup וסקרתי בו כמה וכמה מוצרים של המותג שמאוד נהניתי להתנסות בהם. מאז, אני ממשיכה להשתמש במוצרים ולהנות מהם וכשהוצע לי על ידי המותג להתנסות בליין מברשות החדש שמינרלז השיקו - שמחתי נורא, לכבוד הוא לי, באמת. בנוסף לכך, המותג השיק גם מוצר הארה שהיה לי מאוד סקרנות לגביו. דווקא בגלל החוויה המאוד חיובית שהייתה לי בעבר עם המותג. אז אני לא אחפור לכן יותר מדי וניתן לתמונות ולסקירה לדבר ☺



 המברשות איפור של מינרלז מתהדרות בייצור בעבודת יד, עשויות משיער סינתטי ומתאימות למוצרי אבקה ומוצרי קרם למיניהם. אני ממש אהבתי את העיצוב של המברשות והניקיון שלהן, הן נראות סופר מקצועיות והביצועים לא איחרו להגיע..;)





מברשת מספר 01 היא המברשת האולטימטיבית למייק אפ נוזלי, היא רכה בטירוף ועם זאת יש לה רמת דחיסות מאוד מאוזנת - דחוסה, אך לא מדי, לא מעיקה ולא מתקשה בזמן עיבוד החומר. היא פשוט מושלמת והנחת המייק אפ איתה הפכה לסופר קלה ונעימה, מקצועית ומיוחדת. היא מתאימה לרמת כיסוי בין בינונית לגבוהה. בגלל הדחיסות שלה. אני ממליצה בחום על המברשת הזו לכל חובבת איפור ומאפר/ת מקצועיים, זו באמת מברשת מקצועית ששווה להחזיק בכל נרתיק מברשות ☺




מברשת מספר 02 היא ענקית בטירוף! בחיים שלי לא יצא לי להתנסות במברשת פודרה כ"כ גדולה ונעימה, היא מפזרת את הפודרה בצורה מעולה ובגלל הגודל שלה היא מפזרת חומר בצורה מדודה וככה לא צריך לחזור המון פעמים על הפעולה.



מברשת מספר 03 היא המברשת המושלמת להנחת סומק, הגודל והצורה המעוגלים שלה נותנים לנו את האופציה הבלתי מתפשרת להניח סומק בקלילות ויעילות, לא צריך להתאמץ בכדי להניח איתה סומק ומספיק רפרוף שניים ויש לנו את מנת הסומק היומית שלנו ☺
זה אולי יפתיע חלק מכן, אך אני מצאתי שהמברשת סומק מעולה גם להצללות, הצורה שלה מצליחה להכנס לי לשקע הלחיים בצורה מושלמת ואני אוהבת לזגזג בינה לבין מברשת מספר 04 המיועדת לקונטור ☺




מי אמר מברשת קונטור מושלמת ולא קיבל? מברשת מספר 04 היא המברשת המושלמת להנחת הצללות/ברונזר בצורה מדוייקת, היא מעוצבת בדיוק בצורה האולטימטיבית והנכונה להכנס למיקום המושלם שבו אנחנו עושות הצללות, לגרום להצללה לשבת במקום המדוייק לה מבלי להתפזר. כמו כן, מצאתי אותה גם טובה להנחת סומק. בצורה מעודנת יותר.




סיימנו עם מברשות הפנים ואנחנו עוברות למברשות העיניים בליין המברשות של מינרלז - מברשת מספר 05 היא המברשת המושלמת להנחת צלליות, היא אומנם טיפה יותר גדולה משאר מברשות להנחת צללית שיש ברשותי אך דווקא בגלל זה אני מוצאת אותה מושלמת להנחת צלליות בצורה רחבה וגדולה יותר. כשאין לי סבלנות לדברים מדוייקים ואני רוצה גוון אחיד של צללית על העפעף - היא מעולה לזה, כמובן שגם להנחות יותר מדוייקות היא עושה עבודה מעולה. היא רכה ונעימה ואוספת חומר בצורה מושלמת.




מברשת אחרונה וחביבה שבאמת התאהבתי בה היא - מספר 06! היא המברשת המושלמת לטשטוש, פשוט ככה. אולי זה ספציפית למבנה העין שלי אך אני מצאתי אותה כמברשת הטשטוש המושלמת ביותר שיש לי כרגע באוסף המברשות, היא לא קטנה מדי ולא גדולה מדי, לא פלאפית מדי ולא דחוסה מדי, ממש משהו באמצע שגורם לה לטשטש לי צלליות בצורה מדהימה, היא קלה לשימוש ואני לא צריכה להתאמץ איתה. אני ממש אוהבת אותה והיא אחת המברשות הטובות בליין העיניים שיש לי כרגע ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

נסכם לגבי המברשות - כולן, ככולן בליין כולו - רכות בטירוף, נעימות ולא מנשירות, נחפפו מספר פעמים ושרדו נפלא ללא שום פגם, אין לשיער שום ריח והשיער לא מאבד מהצורה הטבעית שלו גם אחרי חפיפות ושימוש קבוע. ממליצה בחום לכל מי שזקוקה למברשות איכותיות כחול לבן להתנסות איתן. כי אין לנו ארץ אחרת והרי חשוב גם לתמוך בעסקים כחול לבן כשצריך ☺

הסט כולו עולה 420 ש"ח וניתן לרכוש אותו באתר מינרלז בלבד
כמו כן, ניתן לרכוש כל מברשת בנפרד, תוכלו להתרשם מהמבחר באתר המותג ולבחור האם לרכוש מברשת בודדת או כמה או אפילו את אחד הסטים שמחכים לכם באתר ☺

*מברשות פנים עולות 85 שקלים ומברשות עיניים 65 שקלים.





V|Powder Highlighter R U Mine|By Mineralz

אני באה לסקירה של המוצר הזה בלב כבד, אני באמת ציפיתי שהמוצר יתפקד בצורה טובה ואומנם לא ישתווה למרי לומינייזר האגדי אבל עדיין, שיתן תוצאה כלשהי שתיהיה חיובית - לצערי הרב זה לא קרה :( המוצר עצמו בעל פיגמנט נמוך יחסית, נדרש להניח מימנו מספר שכבות בשביל לראות תוצאה כלשהי, ומה שהכי ביאס אותי - העמידות, הוא לא שרד עליי בקושי שלוש שעות או פחות ואז נעלם....
ממש לא נעים לי לקטול ככה מוצר אך כשאין ברירה אז אין. אני לא אשקר על משהו שלא היה לי טוב ולא תיפקד עבורי, ולפעמים יש גם ביקורות לא אוהדות, זה בהחלט קורה. לסיכום - זה מוצר הארה בסיסי מינוס, אני לא הייתי ממליצה לרכוש אותו מהסיבה הפשוטה שהוא לא מתפקד כמוצר כזה. חשבתי שזה קשור  לזה שהגוון עור שלי מאוד בהיר וקשה לראות עליו מוצרי הארה, הפוסט אהובי ומאכזבי אוגוסט של קרן בישר לי שזו לא הסיבה, כי לקרן יש גוון עור בהרבה יותר כהה משלי וגם עליה, למרבה הפלא - ההיילייטר הזה לא עבד! לא ראו אותו ממש עליה. הוא לא תיפקד. בשפה פשוטה.

ולא נורא מינרלז, לכל מותג יש את הנפילות שלו וזה מאוד טבעי שדברים כאלה יקרו. ממש אין צורך להתאכזב אלא לנסות לחשוב אולי איך אפשר לשפר אותו ולהעצים את הפיגמנט והכי חשוב - לשפר בדרך כלשהי את העמידות שלו. כי לשים היילייטר שלא שורד שעתיים שלוש אפילו כשהייתי רק בבית - זה חיסרון מאוד מאוד גדול. אבל, את המברשות מאוד אהבתי וזה דבר חשוב מאוד, מברשות איפור זה עסק לא קטן ובזה צלחתם בצורה מדהימה כמו שאתם צולחים בלא מעט מוצרים אחרים שלכם ☺

את ההיילייטר תוכלו לרכוש באתר מינרלז והמחיר שלו 80 שקלים.




ורק לשם השוואה קטנה - R U Mine של מינרלז לעומת מרי לומינייזר של דה באלם וצלליות אפויות של ביוטיקר(סקירה ממש בקרוב!) שמעולות בתור מוצר הארה.


סיכום סופי:
אני מכורה למברשות איפור והן הפכו ממש לקבועות אצלי, האחרות די נזנחו :P אני נהנת מהרכות שלהן והמקצועיות שהן נותנות לי בשימוש בשגרת האיפור, הן פשוט מברשות כחול לבן שנותנות גאווה, וזה משהו שאני מאוד גאה בו ואוהבת בייצור כחול לבן - שיש במה להתגאות ☺
ההיילייטר איכזב, אבל לא נורא בכלל כי אמצא לו כל מיני שימושים אחרים ובטוח שלא אתן לו לשבת עזוב ומוזנח, אך שום דבר בחיים לא מושלם כל הזמן ולפעמים יש דברים שנופלים בדרך אך זו לא סיבה להיות עצובים ;)


אשמח לשמוע!
האם התנסיתן כבר במברשות של מינרלז?
גם אתן התאכזבתן מההיילייטר? אולי ההפך?
שתפו אותי ☺


תגובות

הוסף רשומת תגובה