אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

זמן טיפוח - טיפוח טבעוני

כבר דיברתי לא פעם בבלוג על טיפוח מסוגים שונים וזה משהו שאני אוהבת מאוד כי טיפוח הגוף בכללי זה דבר חשוב בכדי לשמור על היגיינה ומצב עור בריא וטוב בייחוד בתקופה האחרונה שאנחנו נכנסים אליה הלא היא - החורף! אז הפעם אני חוזרת אליכן עם מוצרי טיפוח ממגוון קטגוריות - שמפואים, סבונים, מסכות ועוד ;)


Alba Botanica|Crema|Avalon Organic|Jason




V|אל סבון עדין לתינוק & סרקל - שמפו לילדים של ד"ר פישר

את המוצרים האלה קניתי לפני כמה חודשים טובים וכ"כ חיכיתי לרגע שאוכל לכתוב פוסט בנושא ולעדכן אתכן - הראשון, זה אל-סבון Sensitive המיועד לעור העדין והרגיש של התינוקות שלנו ובעיקרון אני לא "אמורה" להשתמש בזה אבל החלטתי להתנסות בו, אל תשאלו למה כי גם אני לא יודעת אבל זרמתי על זה ואני יכולה להגיד שהוא נחמד וזהו, אני לא התלהבתי מימנו כמו הסבון של קרמה - מאסק, ולא יודעת...הרגיש לי מאוד רגיל. הניחוח רגיל. התחושה רגילה. באמת רגיל מאוד. לא אקנה אותו שוב אבל הייתה חוויה נחמדה בסך הכל.

המוצר השני לעומת זאת - הצלחה מסחררת! את השמפו הזה בטח רוב האמהות מכירות - סרקל, של ד"ר פישר, שמפו המיועד לילדים ללא דמעות. אני קיבלתי המלצה עליו ממישהי מקסימה(אם את קוראת את זה - ♥ GIRL) שמשתמשת במוצר ומאוד מרוצה מימנו בעצמה וההמלצה שלה התגלתה כממש שווה - השמפו הזה מעולה בנות! שימו רגע בצד את זה שהוא מיועד לילדים, זה ממש לא נכון - גם מבוגרים יכולים להשתמש בו ולהנות מימנו. הוא מרכך את השיער, מנקה אותו והכי עיקרי - משאיר ריח שנשאר ונשאר למשך ימים. זה מטריף. אני מכורה לשמפו הזה ומתכננת לחזור אליו בקרוב. הוא מריח נעים ומזכיר ריחות ילדות כאלה..נו, ילדים וזה :P

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציוןסופי:

את המוצרים הללו ניתן להשיג בכל ורשת מזון, סופר פארם וכד'.
המחיר של האל-סבון הוא 30 שקלים כמעט עלה לי והשמפו גם בסביבות המחיר הזה.
השמפו מקבל אצלי ציון 100 בו זמנית שהסבון רק 60, הוא סביר ולא יותר. לפחות לאדם בוגר ;) אולי לתינוקות הוא בהחלט מועיל.


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦




V|Thickening Shampoo - Biotin B Complex|By Avalon Organics


קצת רקע על המותג:
"Consciousness In Cosmetics – לכבד את גופינו ואת העולם בו אנו חיים ע"י יצירת מגוון רחב של מוצרי טיפוח אישי שמיסודם טהורים, בטוחים לשימוש ומאושרים ע"י סטנדרט ה NSF האמריקאי – סטנדרט למוצרי טיפוח המכילים מרכיבים אורגניים. כל מוצר ומוצר מכיל מינימום של 70% רכיבים אורגניים מתמציות בוטאניות ושמנים אתריים.
אנחנו מכבדים את עצמינו, את הפלנטה שלנו ואת הלקוחות שלנו עם ההבטחה של Consciousness In Cosmetics.
אנחנו מזמינים אתכם למצוא את הזמן להקדיש ולכבד את עצמכם יום יום."


במותג טוענים כך:
"שמפו ביוטין אורגני לשיקום השיער, לעצירת נשירה וחיזוק השורש, לשיער מלא ובריא, מכיל ביוטין,  קומפלקס ויטמיני  B ו,C-  פרוטאין חיטה, שמנים טבעיים וצמחים המזרימים דם לקרקפת, עוזרים בשיקום השיער, מעודדים צמיחה מחודשת של שיער, מחזקים את שורש השיער ועוזרים למנוע נשירת שיער, לשיער בריא, מלא, רך ומלא ברק וחיות,  100% טבעוני , ללא, SLS ללא פטרוכימיכלים, ללא פארבנים."


אני מאוד אהבתי אותו, הרגשתי שהוא מנקה לי את השיער בצורה טובה וגורם לו להיות רך ונעים למגע. הנשירה לא עצרה כמובן כי הנשירה שלי נובעת ברובה ממצב בריאותי מסויים וסטרס שאני נתונה בו כמעט בקביעות וזה לא משהו שאני מצליחה להעביר מעליי ופשוט ממשיכה לחיות.
הריח שלו מאוד צמחי, דומיננטי למדי אבל חולף ולא מותיר את שיערנו בריח כאילו בזה הרגע חרשנו בשדה צמחים ;)

לגבי קשקשים - משהו שאני מקפידה לשים לב אליו בשימוש בתכשירי שיער - לא שמתי לב להעדר קשקשים בזמן השימוש בשמפו הזה אבל בהחלט שלא הייתה החמרה, השיער נשאר במצב טוב במשך שלושה ימים/ארבעה ימים עד שנהפך לשומני וזה הזמן הסביר ואפילו המשופר שאני חווה בשימוש בשמפואים שעושים טוב לשיער שלי ☺




♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦




V|Lavender Luminosity - Ultimate Night Cream|By Avalon Organics

במותג טוענים שזה קרם עשיר מאוד למראה עור בריא וזוהר, הקרם הוא קרם לילה ואי לכך העשירות שלו באמת מתאימה לקרם לילה והוא בהחלט מאוד עשיר בלחות ומצד שני עדיין לא לוקח לו מליון שנה להספג ולגרום לנו להרגיש כאילו טבלנו עצמנו בתוך בריכת קרם/וזלין או כל דבר בסגנון.
הקרם עשיר בשמני פשתן, שמן נר הלילה, ארניקה, קלנדולה ועוד. ובקיצור - זה קרם שטוען להכיל בתוכו הרבה רכיבי לחות ומיצוק, החלקת קמטים ושהעור יהיה רווי בלחות - הדעה שלי פשוטה מאוד, בתור בעלת עור רגיל יבש אני בהחלט זקוקה לקרמים כאלה וזקוקה לאקסטרה לחות ואני יכולה להגיד שהוא פשוט עושה את העבודה, המרקם שלו נע על גבול ג'לי קרמי כזה והוא מאוד נעים ונוח לשימוש ומצד שני גם מאוד סמיך ונדרשת כמות מאוד קטנה בכדי לכסות את כל שטח הפנים ובשימוש איתו אני הבחנתי שהעור מקבל את הלחות הדרושה ושסך הכל הקרם עושה את העבודה.
אציין שכן לוקח לו בערך 5 דקות או טיפה יותר להספג לחלוטין ושהתחושה על העור מאוד רגילה ולא משהו מיוחד. פשוט תחושה נעימה יחסית ורגילה. יש לו ניחוח דומיננטי של צמחים וכשאני משתמשת בו אני שמה לב לתחושה כזו כמו ששמים מנטה ודברים בסגנון, זה חולף תוך דקות אחדות ☺




מחירים|איפה ניתן להשיג|ציונים:

השמפו ביוטין עולה בסביבות ה-50 שקלים עד 60 שקלים, תלוי באיזה חנות.
הקרם פנים ללילה עולה בסביבות ה-110 שקלים וזה משתנה שוב מחנות לחנות.

את מוצרי אבלון אורגניקס ניתן להשיג דבר ראשון באתרים אייהרב וויטה קוסט, ומבדיקה שעשיתי המחיר הכי משתלם באמת יוצא באתרים האלה - באתר ויטה קוסט תשלמו על השמפו כמעט 22 שקלים וזה חיסכון ענק, לינק לרכישת השמפו בויטה קוסט  באייהרב הוא טיפונת יותר יקר מויטה קוסט אך עדיין יותר משתלם מבארץ לינק לרכישת השמפו באייהרב

גם בגזרת הקרם משתלם בהרבה יותר לרכוש אותו בויטה קוסט(אין אותו באייהרב לצערי) מאשר בארץ, לינק לרכישת הקרם לילה בויטה קוסט הבדל מאוד משמעותי - 50 שקלים בויטה קוסט לעומת 110 פלוס מינוס בחנויות בארץ.

השמפו מקבל אצלי ציון 90 כי הוא באמת שמפו טוב שעושה טוב לשיער.
הקרם מקבל אצלי ציון 85 ורק בגלל הקטע שלוקח לו קצת זמן להספג ושלפעמים הוא גרם לי להזיע אבל זה כבר קשור לזה שאני סובלת מהזעות והרבה דברים גורמים לי להזיע.

בנוסף, אם תחליטו לחפש את המוצרים של אבלון אורגניקס בארץ תוכלו לעשות זאת ברשתות הבאות שבהן המותג נמכר:
רשת עדן טבע מרקט, אניס – רשת חנויות טבע,  רשת טבע קסטל, רשת אורגניק מרקט, רשת שקדיה, 
סופר טבע צפון - יהודה מכבי 52, תל אביב, רשת קסם הטבע - החרושת 13 כרמיאל, לוחמי הגטאות 12 נהריה ומרכז מסחרי כפר ורדים, ובאתר מדי-לינק

    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦




    V|Super Shine Aprlcot Shampoo|By Jason


    הכרות קצרה עם המותג:
    "מותג הטיפוח הנמכר ביותר בארה"ב. מייצרים מוצרים טבעיים מאז 1959. המוצרים מתאימים לכל המשפחה ומגיעים באריזות חיסכון משפחתיות. כל המוצרים של ג'ייסון טהורים, טבעיים, בטוחים לשימוש ואפקטיביים. הניחוחות של ג'ייסון הם ניחוחות טבע עדינים ונפלאים. בג'ייסון מתנגדים לניסויים בבעלי חיים וסמל הארנב מופיע על האריזות. כל האריזות עשויות מ-100% חומרים ממחוזרים.
    מה לא תמצאו במוצרים של ג'ייסון?
    ללא פארבנים, ללא SLS , ללא פטרוכימיכלים מזיקים, ללא בשמים סינטטים, ללא שמנים מינרלים, ללא PVC במוצרים ובאריזות, ללא אלומיניום, ללא פורמולהידים, ללא חומרים מהונדסים גנטית."


    השמפו הזה סיקרן אותי מאוד כי אני די מכורה לריחות של פירות, בייחוד כאלה שאני אוהבת לאכול ;) ומשמש זה הפרי האהוב עליי בארטיק קרח, לא בתור פרי טרי. לצערי. השמפו הזה מדיף ריח מאוד עשיר של ארטיק קרח בטעם משמש, זה זיכרון ילדות מאוד חזק אצלי ושמחתי שהוא כזה שונה ואחר בניחוח שלו משאר השמפואים שלי שדי מדיפים ריחות קוסמטיים עשירים ונעימים ותמיד טוב לשדרג במשהו שונה ;) קיצר, השמפו טוען להיות שמפו משמש(כבר הבנו את זה) טבעי לשיער בריא וזוהר ומלא ברק. מבצע ניקוי, הזנה והוספת נפח לשיער. מכיל תמציות שמן משמש, תמציות שמן אלוורה לניקיון והזנה עמוקה של סיב השיערה. פרוטאין חיטה - העשיר באומגה 3  ו-6 לטיפוח והזנה. מכיל מרכיבים צמחיים ואורגניים, ללא, SLS ללא פטרוכימיכלים, ללא פארבנים.


    השימוש איתו גם כן היה מאוד חיובי! נהניתי קודם כל מהריח שהציף לי את המקלחת ומזה שהוא באמת נתן תחושה מאוד נעימה ומטופחת לשיער. תחושה בריאה כזו. קשה להסביר במילים אבל זה באמת הרגיש שהשיער בריא ומוזן, נראה טוב וקל לסירוק/עיצוב. אני אהבתי את השמפו הזה ובייחוד שזה התנסות ראשונה שלי בכלל עם המותג הזה(וגם קודמו) אז הייתה כאן חוויה חיובית ☺





    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦



    V|Sea Fresh Toothpaste - Spearmint

    אם תשימו לב, משחות שיניים זה לא משהו שאני נוהגת להציג בדר"כ בבלוג ובפעם האחרונה זה היה בפוסט הזה וזו כאן תיהיה הפעם השניה והסיבה די פשוטה - אני לא נוהגת להחליף משחות שיניים ממש, הייתי שנים עם מרידול ועברתי לאורביטול אהובתי שהפכה לדיופ מושלם למרידול המעולה(רק שמרידול מנסים על בע"ח ואורביטול לא) וזהו, אין לי מה לחדש בנושא ..:P לעניינו ;) המשחה כאן התקבלה אליי לסקירה ביחד עם עוד מוצרים וניסיתי לזרום - זה לא ממש עבד. אבל חכו רגע, מה בחברה אומרים על המשחה הזו בכלל?

    "משחת שיניים מלחית לשיניים חזקות וחניכיים בריאות ונקיות מכילה- אצה כחולה ירוקה - עשירה בסידן בחלבון ובאנטיאוקסידנטים לחיזוק השיניים והחניכיים ומניעת נסיגת חניכיים, תמציות נענע ופטרוזיליה – לניקוי ולריח טוב מהפה, סידן - לחיזוק השיניים והחניכיים, ללא פלואוריד, ללא SLS, ללא פרופילין גליקול, ללא חומרים משמרים או ממתיק מלאכותי, ללא גלוטן."

    אוקיי, אני אישית אסכם ככה - המשחה נחמדה, לא יותר. התחושה שהרגשתי בזמן השימוש איתה הייתה לי שונה ולא משהו שאני רגילה - טעם מוזר כזה ותחושה מוזרה. לא הרגשתי שזה באמת עושה משהו אבל פעולת ניקוי בסיסית ורגילה - הייתה, לא מעבר. לא הייתה את תחושת הרעננות המוכרת שיש במשחות שיניים אחרות וזה כנראה נובע מכך שהיא לא מכילה חומרים כמו במשחות אחרות. אחרי מספר שימושים שלי העברתי את המשחה לאימי שדאגה לחסל כל גרם הכי קטן מימנה וגם היא דיווחה שהמשחה לא רעה אבל לא משהו שהייתה הולכת ורוכשת ומחליפה את המשחה הנוכחית שלה. אז לסיכום - משחה סבירה, לא משהו להיט ובטח לא משהו שארצה ללכת ולרכוש בעצמי. התנסות חמודה ותו לו ☺

    מחירים|איפה ניתן להשיג|ציונים:

    השמפו משמש עולה בסביבות ה-30 שקלים באתרים אייהרב וויטה קוסט ובחנויות ברחבי הארץ שהמותג נמכר בהן השמפו ינוע סביב המחירים 40 עד 53 שקלים, תלוי בחנות.

    לינק לרכישת השמפו באייהרב  לינק לרכישת השמפו בויטה קוסט

    המשחת שיניים עולה בסביבות ה-40 שקלים בחנויות שבהן המותג נמכר בארץ ובאתרים אייהרב וויטה קוסט היא נמכרת בין 9 שקלים ל-20 שקלים אז גם כאן שווה להשוות ולראות איפה יותר נוח ומשתלם לכם ☺

    לינק לרכישת המשחת שיניים באייהרב  לינק לרכישת המשחת שיניים בויטה קוסט

    השמפו יקבל אצלי ציון 90 כי הוא שמפו טוב ומזין ואיכותי והמשחת שיניים לצערי תקבל אצלי ציון 50 כי פשוט לא הרגשתי מה שאני אוהבת להרגיש בשימוש עם משחות שיניים ואולי אנשים שיותר מתחברים לקונספט הבריא הזה יאהבו אותה יותר מימני ☺

    בנוסף, אם תחליטו לחפש את המוצרים של ג'ייסון בארץ תוכלו לעשות זאת ברשתות הבאות שבהן המותג נמכר:

    רשת עדן טבע מרקט, אניס – רשת חנויות טבע,  רשת טבע קסטל, רשת אורגניק מרקט, רשת שקדיה, 
    סופר טבע צפון - יהודה מכבי 52, תל אביב, רשת קסם הטבע - החרושת 13 כרמיאל, לוחמי הגטאות 12 נהריה ומרכז מסחרי כפר ורדים, ובאתר מדי-לינק


    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦



    V|Gardenia Minute Mask|By Alba Botanica


    מה בחברה אומרים על המסכה:
    "למראה שיער חלק- מסיכת הזנה המתאימה גם לשיער מתולתל/גלי, מועשרת בשמן ארגן וקרטין המזינים ומחליקים את השיער, למראה חלק  לשיער חלק כמשי. ללא SLS, ללא פארבנים, ללא פטרוכימיכלים מזיקים, ללא שמנים מינרליים, ללא בשמים סינטטיים."


    המסכה לא מכילה את הרכיבים הבאים:
    סיליקונים כבדים, פתאלטים(היא קבוצה של תרכובות כימיקליות), פרבנים, ניחוחות סינתטים, צבעים מלאכותיים ומלחים.


    מהשימוש הראשון שלי איתה התאהבתי בה - היא מסכה ממש ממש טובה! מחליקה ומשקמת את השיער, גורמת לו באמת לטיפול עמוק שמורגש כבר מהשימוש הראשון. היא לא גורמת לתחושה שומנית ומגעילה ובאמת משאירה את השיער מאוד מטופח ובריא. היא נוחה לשימוש בכך שהיא מאוד סמיכה אבל נעימה ואני אישית מפזרת מסכות שיער מחצי השיער עד לקצוות וככה מקבלת באמת טיפול נכון וזה איפה שבאמת השיער יבש וזקוק לטיפול ולא בשורשים ובקרקפת השומנית שלי שממש לא זקוקה לשום אקסטרה לחות ;) למסכה יש ניחוח מתקתק כזה אבל לא ממש, מורגש אבל לא מעיק, משהו מאוד נחמד ולא מציק. אני נוהגת לשים את המסכה מייד אחרי שאני שוטפת את השמפו ומשאירה למשך דקה/שתיים גג שלוש, לצערי אין לי את הסבלנות כל הזמן להשאיר 5 דק' ויותר. במסכות אני לא משתמשת באופן קבוע אלא בין פעם בשבוע לפעמים בחודש, מתי שאני מרגישה שהשיער זקוק לזה.
    לסיכום - מסכה מעולה, מי שיש לה שיער יבש/מתולתל ובכללי, שיער שבאמת זקוק להזנה רצינית ומעמיקה - מאוד תהנה מימנה ☺ 

    מחירים|איפה ניתן להשיג|ציונים:

    גם כאן, על אותו סיפור - המסכה עולה בהרבה יותר זול באתרים אייהרב וויטה קוסט, בארץ תשלמו עליה בסביבות המחיר 80 שקלים לפני הנחות כמובן, ובאתרים אייהרב וויטה קוסט לא תעברו את ה-30 שקלים.

    לינק לרכישת המסכה באייהרב  לינק לרכישת המסכה בויטה קוסט

    המסכה מקבלת אצלי ציון 100 וזה מכיוון שהיא אחת מהמסכות המוצלחות שהצליחו לעזור לי ומאוד עם היובש
    הקשה שהשיער שלי סבל מימנו.

    בנוסף, אם תחליטו לחפש את המוצרים של אלבה בוטניקה תוכלו למצוא אותם ברשת ניצת הדובדבן





    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


    V|מסיר איפור ביתי

    חכו רגע! פלש לו לפוסט(בכוונה! ברור) מוצר חמוד בייצור ביתי שהכנתי כמובן בעצמי וזה מסיר איפור! כן, משהו שאנחנו נוהגות לרכוש בסופר פארם וכד' אז לא, יש אופציה גם להכין משהו בריא ופשוט נורא בבית ובעצם לחסוך לא מעט כסף בנות ;)

    אופן ההכנה:
    1. קערה/כלי לערבוב החומר
    2. בקבוקון שנאחסן בו את המסיר איפור
    3. כפות שמן קוקוס(טהור)
    4. 1 כפית סבון תינוקות(של ד"ר פישר או כל דבר בסגנון)
    5. כוס מים
    לערבב טוב את החומרים ולשפוך לתוך בקבוק כמו שמוצג בתמונה או כל בקבוק גדול אחר - והנה לכן, מסיר איפור נפלא שמסיר איפור בצורה מעולה ולא מחייב שטיפה אחרי בסבון אלא מספיק שטיפה קלה עם מים.
    לא, השמן קוקוס לא מורגש בכלל ולהפך, שמתי לב שהוא מותיר תחושה מאוד נעימה אחרי השימוש במסיר הזה בעור הפנים. נסו ותהנו ☺ ומה שטוב בזה, זה טבעוני וטבעי, עשוי מחומרים בסיסים ביותר שיש כמעט לכל אחת מאיתנו בבית.

    כל הקרדיט הולך לסרטון שבו למדתי איך להכין את המסיר איפור הזה - תוכלו לצפות בעצמכן בסרטון המקורי לצפייה בסרטון להכנת המסיר איפור


    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦





    ♥♥♥♥דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט של קרמה♥♥♥♥

    יש לי תגלית חדשה ומרעישה בתחום תכשירי ההגנה מפני זיעה וריח זיעה - דאו' ספריי של קרמה! זה שבתמונה, הוא פשוט אחד הדאו' הטובים שיצא לי לנסות ובכלל רכשתי אותו בספונטניות מוחלטת וממש לא ציפיתי מימנו למשהו מיוחד בייחוד כשאני רגילה לסטיק ולא מוכנה לקבל שספריי יכול לספק לי הגנה מירבית ומלאה אבל הדאו' הזה פשוט לקח את כולם בריצה קלה והסתבר כאחד הדאו' הטובים שיש ושיצא לי באופן אישי לנסות(וניסיתי לא מעט סוגים בחיי). שנים נמנעתי מהתנסות עם ספריי כי חששתי שזה לא אפקטיבי(הספריי יעלם בו זמנית שהסטיק משחתי ומותיר שכבה על העור), חששתי שאסריח מהר ועוד שלל דברים בסגנון. ספריי פשוט לא התאים למה שאני רגילה, ככה חשבתי לפחות.
    הניחוח שלו זה אחד הפרמטרים הממש מרכזיים - ניחוח פרשי ורענן אבל כזה שמחזיק ושורד למשך שעות ארוכות. אני לא מזיעה איתו ולא מסריחה איתו ואני יכולה כמעט יום שלם להסתובב איתו ועדיין להשאר מוגנת ורעננה, המבחן הכי רציני שעשיתי לו היה בחודשי הקיץ הקשים - יולי אוגוסט - הוא שרד אותם בגבורה! מ-8 בבוקר עד 5 בערב שהגעתי הביתה והתקלחתי ועדיין הדאו' תיפקד והריח נפלא. הוא באמת מסוג הספריי החזקים והטובים שיש בשוק לטעמי וזה ממש עוול שלא לנסות אותו ☺ דבר נוסף שאני ממש אוהבת בו - הוא מותיר שכבת הגנה דקה מאוד ונעימה מאוד על העור, זה נשאר למשך שעות ובתור אחת שלא סובלת מהזעות יתר אבל מזיעה כמו כולם בערך כשחם/כשאני מתאמצת - הוא מתפקד לי מדהים.

    המחיר שלו לא הכי זול שבעולם אבל עדיין סביר - במבצעים עלה לי 10 שקלים(קניתי 2!) ובלי מבצע הוא עולה בסביבות ה-22 שקלים, ניתן להשיג אותו בכל רשתות המזון ורשתות הפארם והוא מקבל אצלי ציון 100 עגול ומושלם! ♥♥


    ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


    *אני מזכירה לכן לא לפספס את ההטבה שמחכה לכן בפוסט על מוצרי הטיפוח לשיער של פיליפ מרטינ'ס כי נותרו 9 מקומות אחרונים וזו ההזדמנות שלכן להתפנק בהטבה שאתן לא תזכו לה כל הזמן ;)


    *אם זו קניה ראשונה שלכם באתר אייהרב תוכלו להשתמש בקוד הבא לקבלת הנחה: PLD988
    אם זו קניה ראשונה שלכם באתר ויטה קוסט תוכלו להרשם כאן לקבלת קוד הנחה

    *אבלון אורגניק, ג'ייסון ואלבה בוטניקה - התקבלו לסקירה.






    תגובות

    1. נהדר, בזכותך הוספתי לי שמפואים ומסכת שיער חדשים לרשימת הוויש ליסט בויטה! :)
      כרגע דווקא יש לי הרבה שמפואים בארסנל (יצא שהזמנתי כמה מאיביי, כמה מאייהרב, קניתי כמה שמפואים מוצקים מלאש בחו"ל, אז באמת יש לי המון, כנ"ל מסכות), אז יש מצב שרק בעוד כשנה אזמין את השמפואים הנ"ל ;)

      מאוד נהניתי לקרוא וללמוד על מוצרים טבעיים חדשים (בשבילי) ובאמת איכותיים :)

      תודה!

      אגב, הדאודורנט הזה הוא האהוב עליי כבר כמה שנים טובות, הוא נפלא. והריח הקלאסי באמת הכי טוב :)

      השבמחק
      תשובות
      1. שמחתי לעזור ☺ ואיזה כייף לדעת שאני לא היחידה שמכורה לדאו' של קרמה! לעומת זאת, הסטיק היה גרוע לטעמי, לא התחברתי בכלל. הספריי הזה אלוהי מבחינתי והעמידות שלו מדהימה ונדירה.

        מחק

    הוסף רשומת תגובה