אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ Flawless Skin With Sacara ♥♥

לפני כמעט ארבעה חודשים עשיתי קניה קטנה בסקארה על דברים שסיקרנו אותי ושהם חדשים יחסית במותג וביניהם היה המייק אפ היחסית חדש שלהם Smooth Skin שנורא סיקרן אותי גם בגלל האריזה המיוחדת - מגיע עם פיפטה במקום משאבה רגילה/בלי משאבה בכלל וגם בגלל שהוא טוען להיות בעל גימור טבעי, בריא וחי ולא מאט ויבש. לחויות ופורמולה עשירה ומטפחת. אז על המוצרים האחרים אני כבר אכתוב בפוסט אחר אבל היום אני רוצה לפנק אתכן בסקירה על המייק אפ שהצליח  להפתיע אותי בגדול ולגרום לי לאהוב את העור שלי מחדש ☺


Smooth Skin מייק אפ בעל לחויות, מרקם קליל ובגימור טבעי - חי שכזה, מראה מאוד יפה ובריא בלי הברקות דיסקו.
איך שנתקלתי בפרסום שלו בדף הפייסבוק של סקארה הסתקרנתי נורא ושמתי אותו בווישליסט להתנסות מיידית.
אני בעלת עור רגיל עד יבש ואני בדר"כ מעדיפה מראה בריא וטבעי ופחות מאט(חוץ מבימים קשים של חום/יציאות ארוכות שאז כן אעדיף משהו מאט) בגלל שעל העור היבש שלי גימור מאט לא תמיד מחמיא. בעקבות זה ידעתי ששווה לי לנסות אותו וכשרכשתי אותו הבנתי כמה זה היה נכון - זה אחד המייק אפים הטובים שיצא לי לנסות, בשיא הרצינות. לא סתם בחרתי בכותרת הפוסט "Flawless" כי באמת פעם ראשונה שמייק אפ משתלב על העור שלי בצורה מושלמת רוב הזמן(חוץ מבימים שהעור שלי כאילו מתאבד, הכל נראה זוועה ופשוט בא לי שלא יראו אותי אז במקרים כאלה הוא טיפונת פחות מדהים אבל הוא עדיין טוב ביחס למוצרים אחרים, הוא והביבי של סבוקלם צוות מנצח מבחינתי).

הכיסוי שלו נע על נמוך++ עד בינוני+, הוא כן יטשטש בצורה מחמיאה מאוד פגמים קלים ולא כבדים מדי אבל הוא לא יסתיר אותם ויעלים לגמרי אלא יטשטש יפה ויגרום לפגמים להיות יותר מחמיאים ופחות מודגשים. 
הוא בעל מרקם קליל אבל הפיגמנט שלו די מרוכז ואי לכך לא צריך להעמיס איתו יותר מדי שכבות, הגימור מאוד טבעי ובריא והעור נראה מושלם, העמידות - מחזיק 6 - 7 שעות בערך בצורה מעולה ואז מתחיל לאט לאט להעלם אבל כששמים פריימר מתחת אז העמידות הייתה לי משעות הבוקר עד אחר צהריים מאוחרות. פריימר כאן יכול לשפר גם את העמידות וגם את איך שהוא מתיישב על העור כי לפעמים כשיש יובש הוא יכול טיפונת להדגיש אז שווה לשים לב וגם מה לעשות, אין כמעט מייק אפים שלא ידגישו יובש ואצלו זה ברמה הכי נמוכה מכל מוצרי המייק אפים שיש לי.

קל לטשטש אותו אם במברשת ואם באצבעות, הדרכים שהכי אהבתי להניח אותו זה עם האצבעות, מברשת אקספרט של ריל טכניקס וגם אם ספוגית הוא מתיישב לא רע בכלל. אבל הכי מדהים ומושלם - עם אקספרט של ריל טכניקס.

מומלץ לפדר אותו עם פודרה קלילה ואני מצאתי שהפודרה השקופה של ביוטיקר משתלבת איתו נפלא.

יש מייק אפים ששמתי לב שמדגישים נקבוביות/שחורים ועוד וכאן זה לא קורה, הוא פשוט נטמע בעור בטבעיות מדהימה ולא מורגש. 





כמה מילים אחרונות - הגוון, 01 מושלם עליי, בדיוק בגוון העור שלי וזה לא משהו שקל למצוא ככה שנורא שמחתי על ההתאמה המושלמת. אם את בהירת עור מאוד כמוני - לכי על 01. בכללי, ממליצה להגיע עם קופסית קטנה ולקחת דוגמית מגוון פוטנציאלי/כמה גוונים ולנסות בבית ולבדוק אם תאהבו ☺

ואם נתייחס שניה לאפליקטור - המייק אפ מגיע עם פיפטה חמודה שמאוד נוחה לשימוש ואפשר להוציא חומר בצורה מאוד מדודה ונוחה. המייק אפ עומד להגמר לי(נשאר לעוד כמה פעמים ספורות) וזה פעם ראשונה שאני הולכת לרכוש בפעם השניה מייק אפ. זה לא קרה לי עדיין כי לוקח לי יובלות לסיים מייק אפ ועד שאני מסיימת זה לא היה טוב מספיק בכדי שארוץ לקנות חדש. אז זה מפתיע שזה קרה כאן ורק גורם לי להבין כמה המייק אפ הזה מושלם ושונה מכל מה שיצא לי לנסות ולכל המצקצקים על סקארה - פאק איט, זה מייק אפ מעולה שלא יורד ברמה שלו ממותגים יוקרתיים/נחשבים יותר. המחיר לא אומר כלום, ובטח לא הסטיגמות שנוהגים להדביק למותגים זולים ;)
בנוגע להתאמה לסוגי עור - לטעמי המייק אפ הזה יתאים לבעלות עור רגיל עד יבש/מעורב מאוזן. בגלל שהוא מאוד לחותי ועשיר אני לא בטוחה שהוא ישתלב טוב על עור שמן אבל באמת שקשה לדעת עד שלא מנסים וכאן נכנס עיניין הדוגמיות וזה משהו ששווה לקחת ולנסות ☺





ללא איפור, כל פעם מחדש אני מרגישה שזו חשיפה מאוד גדולה להיות ככה עירומה למולכן
אבל מצד שני זה מחזק שאני מסוגלת ולא מסתתרת מאחורי המילים בלבד ☺


וכמו שאני תמיד אוהבת - לסיים עם תמונות הממחישות איך המייק אפ יושב עליי ☺ אני סובלת מקילופים באף וכמעט שום דבר לא באמת עוזר אבל המייק אפ הזה באמת הכי פחות מדגיש את זה ויש ימים שעם שגרת טיפוח מסויימת זה לא מדגיש בכלל :P

**הייתה תמונה כאן שהוספתי שאני עם שיער שנראה קצר שהסרתי אותה מכיוון שגיליתי שהאיפור בתמונה הזו לא היה עם המייק אפ של סקארה אלא עם הביבי של סבוקלם. לצערי הרב באותו זמן שחיפשתי תמונות לא בדקתי לעומק וכך קרה הדבר. אז עימכן הסליחה.

מחיר, איפה ניתן להשיג ועוד:
המייק אפ עולה 30 שקלים והוא מגיע בגודל של 20 מ"ל וזה מחיר נוח, לא יקר וכואב בכיס ביחס לתמורה.
ניתן להשיג אותו בכל סניפי סקארה השונים בארץ ☺
הוא מקבל אצלי ציון 100 כי הוא פשוט מושלם, נפלא ואחד הטובים שיצא לי לנסות ואני ידועה בתור טיפוס שקשה עם מייק אפים כי רובם לא משתלבים עליי מדהים אז סקארה שיחקו אותה כאן בגדול ☺
וכמובן - הוא טבעוני!!

אל תשכחו לעקוב בדף הפייסבוק אינסטגרם ולהרשם לערוץ היוטיוב שלי ☺



זהו זה להפעם!
אני אשמח לשמוע בתגובות - האם התנסיתן עם המייק אפ?
מה חשבתן עליו?
שתפו אותי בתגובות ☺


תגובות