אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ World Perfumes + הגרלה ♥♥

ריח גוף, בישום, ניחוחות - אלה תמיד היו דברים שליוו אותי בחיי, מגיל מאוד קטן. תמיד הייתי עם מודעות עצמית מאוד גבוהה בכל הקשור להיגיינה וניקיון. את הבושם הראשון שלי קניתי בגיל 12 פלוס מינוס, הוא של מותג מנסה כי בגיל הזה לא הייתה לי שום מודעות בסיסית ביותר לניסויים בבע"ח או נגישות אפילו למחשב. זה היה בושם עם ריח מאוד מיוחד שסימל עבורי את הבגרות הנשית שלי - יש לי בושם משלי, הרגשתי כ"כ טוב, טוב שאני אוחזת באחד משל עצמי ולא צריכה להשתמש בשל אמא. משם לאט לאט התחלתי להתנסות בבישום, לצערי הרב בשלוש/4 שנים האחרונים הייתה לי תקופה מסויימת שלא יכלתי לסבול מוצרי בישום, היה עושה לי בחילות ומיגרנות ותחושה כללית מאוד רעה עד שניסיתי את הבשמים של לה בוטיק ומשם האהבה פרחה לה מחדש בתחום ופשוט התאהבתי מחדש. ממש ככה ☺

אבל היי, הטירוף להריח תמיד טוב לא נגמר רק בגוף ובשנה האחרונה אני מוצאת את עצמי בחיפוש אחר דברים שישאירו ריח טוב גם בבית. אני אוהבת פתיתי סבון למיניהם לפזר בכמה מקומות מרכזיים בבית והכי חשוב - מרכך כביסה, אחד, אלוהי שנראה לי שיהיה יותר מתאים לדבר על הנושא בבלוג השני שלי ואני מתכננת על זה פוסט בקרוב ;)

הפעם אני רוצה לדבר איתכן על בישום, ניחוחות. אני גיליתי עם השנים שריח טוב לא חייב לבוא דווקא מבושם ייעודי ובהמשך הפוסט תבינו ;) 


לא יופיעו בפוסט הבשמים של לה בוטיק הפעם אבל התמונה יצאה כ"כ יפה שהייתי חייבת להכניס אותה ☺


✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯

Careline ~ Uncover Musk


קרליין יצאו ממש לאחרונה עם השקת ניחוח חדש בסדרת הבשמים שלהם Uncover הלא הוא המאסק האהוב והמוכר, אין כמעט אשה שלא יצא לה להריח/להשתמש בניחוח הזה בשלב כזה או אחר בחייה ובאמת שזה מסוג הניחוחות שאו שמתחברים ואוהבים, או שלא. אני אישית מאוד אוהבת את הניחוח הזה ומשתמשת בו שנים. המאסק של קרליין הוא לא מאסק מאה אחוז אלא כזה שמכיל בתוכו ניחוח פרחים עדין ונעים בצורה שלא יצא לי להתקל עדיין. אני נורא אהבתי את הריח ומצאתי שבדקות הראשונות הוא מריח מאסק רגיל ואחרי בערך 10 דקות הוא מתחיל טיפונת להשתנות ומרגישים את הניחוח פרחים העדין והפרשי הזה שמאוד מתאים לקיץ ☺
לגבי העמידות - כאן זה ממש הפתיע אותי, חששתי שהוא יתנדף תוך שעות ספורות אבל הוא החזיק עליי חצי יום בצורה מעולה ולפעמים יותר. זה לא מסוג הבשמים שישאירו שובל ריח אחרייך והאמת שלא יצא לי להתקל גם בבשמים כאלה אבל זה כן משאיר ריח על הגוף וכל עוד אני מריחה את עצמי - זה הכי חשוב לי ;)

אם נדבר שניה על העיצוב - חייבת לציין שממש אהבתי את העיצוב, נקי וקלאסי ונוח לשימוש והמכסה נסגר היטב ולא נוטה להפתח מתי שלא צריך ;)

הבושם עולה במחיר השקה כרגע(לא ידוע לי עד מתי, שווה לברר מול קרליין בדף הפייסבוק) 99 שקלים לגודל של 50 מ"ל ומחיר מלא 209 שקלים אבל לרוב הבשמים נופלים על מבצעים שווים ככה ששווה לעקוב ☺ 
כמובן שמוצרי קרליין ובפרט הבישום שלהם נמכרים ברשתות הפארם השונות
**כמובן שהבושם טבעוני וקרליין נטולי אכזריות ☺



✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯

הידעתן שיש דאודורנטים שהם בריחות מבושמים למדי? גיליתי את זה בשנתיים/שלוש האחרונות פשוט ניסיתי לשים בתור בושם וגיליתי שזה נותן ריח נפלא. אני חושבת שגם לשים בבית השחי דאו' מבושם(למי שלא מקפידה על הקטע הבריא וכל זה) מוסיף ניחוח נפלא ונעים וככה לא חייבים להשתמש בבושם. זה טריק כזה שמצאתי ואני נורא נהנת מימנו ☺

מצטערת שאני לא יכולה לשים לכן כדוגמה דאו' כאלה שאני אוהבת מכיוון שמה שיש ברשותי אני לא בטוחה לגבי טבעונותם(אחד מהם נרכש לפני כמה שנים והשני של קרמה ונמצא בבירור עדיין לגבי טבעונותו) אז פשוט קחו את הרעיון הזה ותממשו אותו עם כל דאו' שמריח לכן ממש טוב ובישומי ☺




אחרי שנגענו בכמה דרכים להתבשם ולהריח נפלא גם אם לא בבושם בצורתו המוכרת והידועה נעבור למשהו שגיליתי כשניסיתי להכין בושם לשיער וזה הגיע מהמחשבה "מה רע לערבב בושם שמן/אלכוהולי בבקבוקון קטן עם מעט מים" וזה באמת לא היה רע. אז אני כאן לשתף איתכן איך להכין בושם לשיער וגם בודי מיסט(מים מבושמים לגוף) שהכנתי בעצמי ואני סופר מרוצה מזה.

~~להכנת בושם לשיער~~

מאוד פשוט - קחו בקבוקון קטן עם שפריצר שמוכרים בביוטיקר וכד', שפכו בזהירות לתוכו מהבושם שלכן, בערך שתי כפות/שלוש כפות או פשוט זרמו לפי העין אבל לא להפריז אחרת יצא חזק מדי ;)
לתוך זה שפכו עד חצי בקבוק/טיפה מעל חצי - מים, מים רגילים מהברז.
שקשקו היטב את הבקבוק והנה - יש לכן בושם נפלא ועשיר לשיער ממצרכים הכי בסיסים שיש כמעט בכל בית ☺
הדבר הזה יעבוד גם עם בשמי אלכוהול וגם עם בשמי שמן.

**זה יכול לעשות טיפה תחושה שומנית לשיער אז אני ממליצה לשים בלילה ובבוקר לחפוף ושימוש מלא של בושם לשיער ממש טוב על כל השיער יכול להשאיר לכן ריח לכמה ימים טובים עד שבוע. ככה שלא צריך כל יום לשים ;)



~~להכנת בודי מיסט/מים מבושמים לגוף~~

על אותו עיקרון של המתכון כאן למעלה רק שכאן אפשרי לערבב בשמי שמן ואלכוהול ביחד, עשיתי ככה ויצא מדהים. קחו בערך שלוש עד ארבע כפות של הבושם לתוך בקבוק שפריצר קטן ותמלאו כמעט עד הסוף במים.
שקשקו היטב וקיבלתן מים מבושמים לגוף שמשאירים ניחוח נפלא לשעות ארוכות ☺ כמובן שאפשרי להכין את זה בכל בקבוק שפריצר שיש לכן גם כאלה גדולים יותר. פשוט נתתי דוגמה עם מה אני הכנתי ואם יש לכן בקבוק שפריצר גדול של בושם/בודי מיסט שנגמר וכד' - אתם בכיף יכולות להכין בו רק להכפיל את הכמויות כמובן.

עכשיו יבואו אלה שיגידו "מה, מים ובושם/שמן לא הולך ביחד" אז לא, נכון שיש את השמועה הזו אבל עבורי זה לא היווה שום בעיה, החומר לא התקלקל ולא קרה כלום רק אולי צריך לשקשק טיפה לפני כל שימוש מהחשש שאולי השמן ירד טיפה למטה אבל לי אישית זה לא קרה.
אז נכון שאומרים כל מיני דברים, אבל תכל'ס - זה עובד אז פשוט לזרום ☺

וככה כל פעם שנגמר לכן - תכינו חדש ☺


✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯


אז אחרי שהתעסקנו בבישום אני רוצה להגיע לחלק לא פחות חשוב וזה טיפים ועצות שאספתי עם השנים בתחום שארצה לחלוק עימכן ☺

  • תמיד לשים בושם על גוף נקי, כשאנחנו שמות מוצרי בישום על גוף נקי הם נתפסים בצורה הטובה ביותר ובנינו, אין כמו ריח של גוף נקי שהרגע פגש בושם ;)
  • לא חייב לבזבז מאות שקלים בשביל להריח מליון דולר ולה בוטיק מוכיחים לנו את זה שבשביל איכות לא חייב להותיר חור בכיס ☺
  • תשתדלו לנסות דוגמית/גודל מוקטן של בושם לפני שאתן רצות לרכוש בגודל מלא, לפעמים משהו שמריח בחנות מדהים מתגלה כלא משהו אחרי שהוא מתחיל לעבד עצמו על העור שלנו, וגם להפך, לפעמים בושם ששמתי על עצמי בחנות הריח לי ממש לא נעים ואחרי שהוא ישב על העור והתמזג איתו הניחוח היה בדיוק לטעמי. 
  • תמיד תזרקו בתיק בקבוקון קטן של בושם, אם רול און כמו של לה בוטיק או להעביר מהבושם הרגיל שלכן לבקבוקון קטן שניתן לרכוש בביוטיקר ופשוט ככה תוודאו שלא משנה מה - תמיד תיהיו מצויידות באופציה לרענן את הריח שלכן ולהרגיש טוב ☺
  • קיץ, החום הורג אותך אבל את לא רוצה להריח רע באזור השיער - תמיד תקחי על האצבעות קצת בושם ותעברי בעורף ובקו השיער מאחורה וגם ליד האוזן, כי אם כבר זיעה ומוות - לפחות שתיהיה ריחנית ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ממש היום וברגע זה - הבלוג חוגג לו 4 שנות פעילות וקיום!! ובנוסף הגענו ל-200+ אלף צפית ואני יודעת שזה כלום ביחס לבלוגים אחרים אבל אני זו אני, אני בלוג בוטיק ונישתי וסכום כזה עגול ויפה עושה לי נעים בלב ☺ אני מרוגשת, שמחה ובעיקר מצפה להמשיך את הפעילות כאן ומתפללת שהחיים יתנו לי את זה. אני 4 שנים נלחמת על קיום הבלוג הזה ומי שמכירה אותי ממש ממש מקרוב - יודעת על מה אני מדברת, הבלוג הזה נועד לקדם אג'נדה מסויימת - קוסמטיקה נטולת אכזריות וגם טבעונית וזה תחום מאוד דל אצלנו בארץ ואני ממש מבין הבודדות שכותבות על זה. זה לא קל למול פרץ מליון הבלוגים שבצ'יק מצליחים לקבל פרסום והכרה כמו כלום ואני עד היום לא מוכרת מספיק ומקבלת מספיק הכרה אבל עזבו, המטרה מקדשת הכל ואני באמת נשארת כאן כי קודם כל זה תחביב עיקרי ומרכזי בחיי ודבר שני חשוב לי לקדם את הנושא החשוב שלא מקבל מספיק הכרה ופופולאריות.


השתדלתי מאוד למצוא דרך לתגמל את הקוראות שלי בבלוג והכנתי לכן הגרלה מאוד מפנקת ממינרלז! על המותג מינרלז כבר כתבתי בעבר בבלוג ומי שקראה זוכרת ומי שלא מזמינה אותה לקרוא ;) כמה שאני אהבתי את המוצרים ואת האיכות שלהם, מותג מאה אחוז מינרלי, נטול אכזריות וטבעוני שנותן לנו את האופציה להתאפר ולהראות מדהים ועדיין לשמור על העור שלנו.

אז המותג המקסים והאדיב נתן לי חבילה מדהימה ומאוד מפנקת לחלק לאחת מכן, החבילה הזו מכילה את המוצרים הבאים:

  • ההיילייטר החדש של המותג הנקרא Hey Mama שכשראיתי אותו באיזה סרטון על מישהי - פשוט נדהמתי! זה אחד ההיילייטרים המיוחדים והיפים שיצא לי להתקל בהם. באמת משהו נדיר ומיוחד.
  • הסומק Bad Of Roses שמתאים לרוב גווני העור ובעל גוון מאוד מיוחד ומחמיא
  • הברונזר החדש שהמותג השיק בשם Senorita שבעל גוון משגע שאני בעצמי מתה לצוד אותי אליי
  • צללית שחורה ומעלפת חושים בשם I Love Rock N' Roll שיש לי אותה באופן אישי והיא פשוט אחת הצלליות השחורות הטובות שיצא לי לנסות ותיהיה שימושית למלא שימושים החל מאייליינר ועד לתיחומים למיניהם ולוקים מעושנים ועוד
  • אחרון חביב - המברשת מייק אפ האהובה עליי מהמותג שידעתי שארצה שאחת מכן תתפנק בה ותהנה מהאיכויות שלה וביקשתי אישית אם אפשר להכניס אותה לחבילה המטורפת הזו ושמחתי שזה התאפשר ☺

כמובן, יצרתי לכן תמונה שמראה את כל המוצרים שמשתתפים בהגרלה, התמונות למטה של הקופסאות זה נטו להמחשה כי החבילה הולכת להשלח מהמותג עצמו וזה מכיוון שאצלי סגרו את סניף הדואר בשכונה וסניפים באזורים מקבילים אליי מפוצצים בקטע הזוי ולשבת שעה או שעתיים בדואר לא בא בחשבון אז ביקשתי מהמותג שישלח לזוכה בעצמו ובעקבות זה התמונות של הקופסאות זה מימה שיש לי על המחשב מהפוסט שעשיתי על המותג בעבר אז פשוט רק רציתי להמחיש פחות או יותר את האריזות של המותג ☺

התמונות למעלה ושל המברשת נלקחו מהאתר מינרלז



















מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה?

1. להרשם במייל לבלוג, הכפתור הזה נמצא ממש ראשון בסרגל השמאלי "הרשמו במייל בכדי לא לפספס פוסטים חדשים" פשוט הכניסו לתיבה מתחת את המייל שלכם ולחצו על Submit 

2. לעשות לייק בדף הפייסבוק של הבלוג(לחצו על המילה "בדף הפייסבוק" ותעברו לדף)

3. להגיב לפוסט זה ולציין מייל ליצירת קשר או השם שלכן בפייסבוק אם נוח לכן שאפנה אליכן שם בהודעה פרטית במידה ותזכו בנוסף, ממש אשמח אם תגיבו אילו פוסטים הייתן רוצות לראות בהמשך בבלוג, נושאים מסויימים שמעניינים אתכן ועוד. אני לא מבטיחה שאוכל לממש הכל אבל אם משהו יתאפשר לי וביכולת שלי - בהחלט אשמח ☺


**רק תגובות שביצעו את את כל השלבים(כן, אני בודקת) יוכלו להכנס להגרלה, מי שלא יבצע - מראש גם לא יכנס לתוכנה שדרכה אני מגרילה מבין כל השמות את הזוכה, אז קחו זאת בחשבון.

פרטים טכניים ועוד:

  • ההגרלה פתוחה לתושבי ישראל בלבד
  • מותר להשתתף פעם אחת לכל משתתפת
  • החבילה נשלחת מהמותג מינרלז אי לכך מי שתזכה מאשרת ומסכימה להעביר אליי פרטים מלאים למשלוח(שם מלא, כתובת מלאה וטלפון) החבילה
  • ההגרלה פתוחה מהיום - 23.7.2016 עד 30.7.2016, למשך שבוע ימים בדיוק
  • אני אצור קשר עם הזוכה ואם תוך 72 שעות(שלושה ימים) היא לא תחזור אליי אאלץ להגריל זוכה חדשה
****ההגרלה נסגרה****


והזוכה היא.....


תודה לכל המשתתפות! אני מודה שצובט לי בלב שלא יכלתי לפנק יותר זוכות מזוכה אחת(והכל באשמת הדואר) אבל אני מאושרת שיכלתי להרים גם את ההגרלה הזו ושמישהי מכן תתפנק ותהנה מהמוצרים ☺

זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥



תגובות

  1. yuliakmr@gmail.com :)
    אני אוהבת את התוכן שלך, אין לי בקשות מיוחדות :)
    הבושם החדש של קרליין כ''כ קורץ לי אבל יש לי הרבה בשמים לסיים קודם :(
    תודה על הטיפים, בעיקר עם השיער :)

    השבמחק
  2. טוב ניסיתי דרך המחשב וזה לא עבד.. פעם ראשונה שיוצא לי להגיד לך - שינית לי את החיים :) אז תודה רבה על כל מה שאת עושה! זה ממש עוזר :)
    השם בפייסבוק - Mai Ganon

    השבמחק
  3. פוסט מעולה!
    אני רוצה להודות לך על העבודה החשובה שאת עושה בחשיפת אנשים לקוסמטיקה נטולת אכזריות וטבעונית
    זה לא מובן מאליו, ועזרת לי המון :)
    המייל שלי למקרה ש.. :P
    naama.nasi@gmail.com

    השבמחק
  4. אני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, עשית לי חשק לעוד בושם :)
    מאוד מעריכה את כל מה שאת עושה לקידום קוסמטיקה טבעונית ונטולת אכזריות. תודה רבה ❤
    המייל שלי: shimilun@gmail.com

    השבמחק
  5. הי , ממש נהניתי מהפוסט הזה - ריח מאסק הוא בהחלט בין הריחות האהובות עליי :) באמת רציתי לשאול אולי את יודעת מה המשמעות אם יש בושם ספציפי שלא מחזיק עליי מעמד ?
    אשמח גם לקרוא פוסטים על מוצרים שאיכזבו אותך כדי לדעת מה לא כדאי לקרוא, גם זה חשוב מאוד לדעתי!
    ביצעתי את כל השלבים ואשמח גם להשתתף בהגרלה:
    המייל שלי inbalul999@gmail.com
    בפייסבוק inbal shait
    מחזיקה אצבעות :) בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם בושם מסויים לא מחזיק עלייך זה אומר שהגוף שלך והתווים שלו לא משתלבים ביחד. יש מלא בשמים שלא שורדים עליי בכלל ויש כאלה שפשוט משתלבים בצורה המושלמת ביותר.
      העצה שלי זה תמיד לנסות ולנסות דוגמית לפני רכישה בגודל מלא ואם היה משהו בעבר שהתאים לך ונשאר עלייך - שווה לחזור ולבדוק אותו מחדש כי זה בהחלט לא נפוץ ☺

      אקח לתשומת ליבי פוסט מאכזבים, אני בדר"כ לא מתאכזבת כי אני בוחרת בקפידה מוצרים ומותגים שאני סוקרת אבל מדי פעם אני נופלת על משהו שלא אהבתי ויוצא לי לציין את זה בין הפוסטים השונים אבל אף פעם לא ריכזתי פוסט ייעודי רק למוצרים שאיכזבו אותי. נשמע מעניין ואבדוק איך אוכל ליישם זאת ☺

      מחק
  6. פוסט מצויין. אני תמיד אוהבת לקרוא פוסטים על קניות והתחדשויות בתחום הקוסמטיקה .
    ביצעתי את כל השלבים . שם משתמש בפייסבוק : Michal Englander .
    המייל שלי : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  7. הרשמה בוצעה ולייק לעמוד בוצע ממזמן✅😍 שמי בפייסבוק : Gal Benyaguev בהצלחה!
    אימייל galbenyaguev@gmail.com אבל מעדיפה ליצור קשר בפייסבוק (:

    השבמחק
  8. בוצעו כל השלבים אשמח לזכות פייסבוק yael cohen מייל yaelytz@hotmail.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה