אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות 12# ♥אסנס♥

זה לא מסוג הפוסטים שיש לי מה לחפור לכן, זה פשוט ישר ולעניין הפעם - הול מאסנס, מה חשבתי על כל מוצר והאם הממתקים האלה באמת כאלה שווים?





Pure Nude Powder - פודרה שטוענת להיות בגימור מאט ומצד שני מאירה, גם אתן רואות סתירה כלשהי כאן? מאט ומאיר לא יכול להיות ביחד. זה או מאט או מאיר. לא משנה, בואו נתרכז בפודרה עצמה - היא פודרה אפויה, לא דחוסה רגילה ויש לה גוון סופר עדין ולקחתי כמובן את גוון 10 שהוא הכי בהיר ויש גם גוון 20 שטיפה יותר כהה ואני ניסיתי אותה בקיץ כשהיה ממש חם וקשה וגם לאחרונה וכל ההתנסות איתה הובילה לזה שהיא פודרה חמודה +. היא לא הופכת לקייקית ומגעילה לפחות לא עליי. היא שומרת נחמד מאוד על האיפור אבל לא מגיעה לרמה של HD של ביוטיקר אבל למשל מצאתי שהיא מקבעת לא רע קונסילר ואני אוהבת להשתמש בה נקודתית בעיקר ב-T או לקבע קונסילר אבל גם על כל הפנים היא סבבה לגמרי.
אז היא חמודה, לא מעבר. ומצד שני לא גרועה כמו שפחדתי ומצד שלישי היא לא הפודרה הכי מדהימה בעולם + צריך ממש להתאמץ להוציא מימנה פיגמנט. הוא לא יוצא בוויש הראשון.







Match 2 Cover זה קונסילר שסקרתי בפוסט הקודם על אסנס ככה שזה קניה חוזרת, אני אוהבת אותו מאוד בגלל שהוא סמיך אבל נטמע טוב ויפה ויחסית עמיד אבל לא לכל היום. המינוס שלו זה שהוא כן נכנס קצת לקמטוטים אבל אצלי זה לא קריטי ובגלל שהוא נורא נוח ומתאים לי אני מבליגה על זה ;) הפעם היה רק את גוון 20 והתלבטתי המון ובסוף לקחתי אותו וזה התגלה כהצלחה מסחררת כי הגוון הזה אומנם יכול להראות טיפונת כהה לבהירה שכמותי אבל על העור הוא נטמע מושלם ובאמת מכסה טוב מה שצריך ולא מאפיר כמו ה-10 שהיה ממש בגוון העור שלי.




Make Me Brow זו מסקרה לגבות של אסנס שנורא סיקרנה אותי מכיוון שלא הייתה לי מסקרה לגבות עד שרכשתי את זו. אני יכולה להעיד שהיא נורא נוחה לי לשימוש בגלל שהאפליקטור נורא קטן אז אפשר לדייק ואני פשוט שמה אותה מעל העיצוב הרגיל(עיפרון/ג'ל לגבות ומעל צללית לגבות של ביוטיקר) והיא מקבעת בצורה יפה בלי להפוך את השיער לנוקשה ומגעיל והעיצוב נשאר יפה ומוקפד לשעות ארוכות איתה.
אז סך הכל - מוצר מאוד מוצלח, אני לקחתי את הגוון שהיה הכי כהה בסטנד והוא מתאים לי מאוד כי הוא חום אפרפר שכזה. משהו ששמתי לב אליו - יש במסקרה שיערות קטנות כאלה. זה אמור להוסיף יותר ווליום אבל בפועל אני לא רואה שזה קורה :P אבל נחמד ☺




I Love Extreme Crazy Volume היא אחת המסקרות המדוברות והמומלצות של אסנס, זו מסקרה עם אפליקטור סיליקוני די גדול ומגושם ובעקבות זה מי שבעלת עיניים נורא קטנות או כזו שלא מסתדרת ומתקשה עם מברשות גדולות לא ממש תחבב אותה אבל מי שכן - תקבל את התוצאה הדי מושלמת שאפשר לקבל ממסקרה. היא נורא מדגישה, מעבה ואפילו קצת מעריכה והמיקוד זה פשוט הדגשה כללית מאוד מורגשת ונאה.
היא פחות עובדת על הקטע של להפריד אבל היא עדיין לא מדביקה בטירוף ואני ממליצה בחום להסיר עודפי חומר על הפיה ככה לא תסתבכו עם עודפים וקושי לפזר אותם בצורה אחידה ;) לסיכום - מסקרה מעולה שאני נורא נורא אוהבת. היא גם מאוד עמידה אז זה בונוס והיא המקבילה מבחינת האפקט שמקבלים לבולד של קרליין רק שבולד של קרליין קטנה בהרבה ושונה באפליקטור אבל האפקט יחסית דומה.


המסקרה עליי, ולא - המראה המבולגן/הלא מסודר ואסתטי הזה קשור רק לריסים שלי. הם בעייתים ומוזרים ורוב הזמן זה נראה לא מדהים בקלוז-אפ :(



Maximum Volume היא מסקרה שמקבלת לא מעט המלצות וכל פעם לא יצא לי לרכוש אותה מכל מיני סיבות וברכישה האחרונה איך שראיתי אותה ישאר חטפתי בלי לחשוב. אם תשימו לב - יש לה את אחת המברשות הכי מוזרות שיצא לי להתקל בהן. זה לא גרוע זה שפשוט צריך טיפה להתרגל לצורה ולהבין איך להתחיל לכוון אותה לריסים שלנו ;) סך הכל, חביבה+. היא מתאימה למראה יומיומי ולא לאובר דרמה. היא כן מדגישה יפה אבל לא את הדרמה שהורודה עושה, למשל.
היא מפרידה יפה וזה פלוס אצלה. מימה שזכור לי היא הייתה עמידה יחסית אבל ירדה בקלות במים/מסיר איפור ולא זכור לי פירורים וכד' שהיא השאירה אחריה במהלך היום.



צלליות מסדרת I Love Nude הומלצו גם הן לא מעט אצלי בקבוצה וכשראיתי אותן ישר חטפתי בלי לחשוב. הגוונים שלקחתי הם: My Favorite Tauping שהוא גוון טאופ מושלם, גם בתור צללית לשקע העין וכד' וגם בתור הצללות הוא יושב מושלם. הגוון השני Vanilla Sugar שהוא גוון מאוד בהיר ויפה שמתאים כגוון בסיס ולהארות בעצם הגבה וכד'. שניהם פיגמנטים ברמה טובה אבל לא כאלה שבנגיעה אחת הכל נופל ומתפורר אלא יציב ונוח אבל עדיין מספיק פיגמנטי ונראה על העור בצורה מעולה. העמידות גם הפתיעה אותי מאוד ולפחות הגוונים האלה היו עליי מאוד עמידים אפילו בלי פריימר מתחת.


*סורי על הלכלוך, כמה שלא ניסיתי להסיר עדיין נשאר טיפונת.


מברשת אייליינר, פשוט ככה. זה השם שלה :P זו הייתה אחת הקניות הכי טובות שלי במברשות איפור בתקופה האחרונה. המברשת הזו מדהימה בדיוק שלה וברמת איכות שלה והיא הפכה לפייבוריטית שלי לגבות וגם לאייליינר. היא סופר דקה וסופר נוחה לשימוש שאני מתקשה להאמין שדבר כזה עולה רק 8 שקלים..זה באמת הפתעה מאוד מאוד נעימה ☺



Liquid Lipstick - אני באמת מתקשה להבין את תיאור המוצר, זה גלוס לכל דבר ועניין. למה לקרוא לו ליקוויד ליפסטיק..נו טוב, ניחא :P אני לקחתי בגוון 02 שהוא ורדרד עדין וחם. המוצר הזה הפתיע אותי מאוד - לא ציפיתי למשהו טוב כי גלוסים בכללי זה לא משהו שאני עפה עליו אבל גם לא נגד ובגלל זה הוא נרכש - לימים האלה שאין לי חשק לכלום חוץ ממשהו נורא קל ונעים והגלוס הזה הוא מבין הכי נעימים ונוחים שיצא לי לנסות! נורא נעים, נוח והשוס - פיגמנט מאוד גבוה ביחס לגלוסים בכללי. הוא לא זולג ומתיישב מאוד יפה וגם המברשת נוחה ומגיעה בדיוק מושלם. הוא לא ממש עמיד אבל הוא שורד בלי אוכל ושתייה בערך חצי שעה/שעה. תלוי. אבל הוא שווה את זה כי הוא מאוד יפה ומחמיא ונראה כאילו הרגע יצאנו מסשן צילומים למגזין נחשק ;)


תמונה של הגלוס עליי ☺ + בתמונה הזו המסקרה לגבות שהוצגה בפוסט - עליי, אבל אחרי שמילאתי עם צללית לגבות של ביוטיקר.


הלקים של אסנס גם כן מאוד מומלצים והפעם החלטתי כן לקנות ולנסות ואני יכולה לדווח לכן שהם אכן איכותיים, מתייבשים מהר ונראים טוב ואפילו שורדים עליי די טוב. אחד מסדרת I Love Trends בגוון 05 והוא ניוד שמנת עדין חצי שקוף וצריך שתיים שלוש שכבות לשכבה אטומה יחסית אבל גם בשכבה אחת הוא עדיין יפה ומחמיא ונורא אהבתי אותו.
השני זה מסדרת Colour & Go בגוון 103 שזה נצנצים מאוד מיוחדים ועדינים שגם לבד בלי בסיס נראים מעולה וגם מעל גוונים אחרים מקפיצים את הגוון בצורה מאוד מחמיאה וקלאסית.



מחירים, לינקים לרכישה ועוד
פודרה - עלתה 20 שקלים
קונסילר - לא זוכרת במדוייק אבל זה בין 14 שקלים ל-15
מסקרה לגבות - 14 שקלים
מסקרות -  שתיהן עולות 16 שקלים ליחידה
צלליות - 14 שקלים ליחידה
מברשת אייליינר - 8 שקלים
גלוס - 14 שקלים
לקים - בין 8.50 שקלים עד 10 שקלים(תלוי בסדרה)
כמובן, את כל מוצרי אסנס ניתן להשיג בפארמים השונים

אל תשכחו לבקר בסרטון החדש בערוץ - סקירת קופסת בוקסי-בוקס לחודש אוקטובר ☺



זהו זה להפעם!
נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥


תגובות

הוסף רשומת תגובה