אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

My Beautycare Collection Review

תקופה שהרעיון הזה יושב לי בראש - להכין פוסט שמתרכז בכל המוצרים הטבעוניים שיש לי מביוטיקר, ספציפית הטבעוניים כי אני הרגשת שכתבתי על המותג במלא פוסטים אחרים אבל לא הקפדתי על רק טבעוני והיה מהפך גדול בחודשים האחרונים שהבלוג התנקה מכל הפוסטים הלא טבעוניים במאה אחוז והפך לנטול אכזריות וטבעוני לגמרי. הכי לגמרי בעולם ☺ אז אני שמחה להציג לכן את הפוסט הזה בתקווה שזה יעזור לכן לבחור מוצרים טבעוניים מהמותג למי שזה כן חשוב לה בנוסף לנטול אכזריות. אני אציין כבר עכשיו שיש פוסט נוסף שיצא במקביל שיתרכז רק במברשות שיש לי מביוטיקר, כולל השוואות ודיופים אז שווה לשים לב גם אליו 😉
נ.ב
סורי קצת שיש תמונות ששולבו בתמונות המוצרים מסטים אחרים זה כי במהלך הצילומים לפוסט הזה אותן תמונות מסטים אחרים לא יצאו לי טוב מספיק. נזרום עם זה 😉






פריימר HD של ביוטיקר 
מוצר די מוצלח, עושה את העבודה - נותן קנבס חלק ונעים ומאוד משפר את עמידות האיפור וניסיתי אותו עם מייק אפים לא עמידים ממש וגם עם כאלה שכן ועם הלא עמידים ממש הוא שיפר עמידות בצורה נפלאה(כמה וכמה שעות אקסטרה). המרקם מאוד סיליקוני ורובו סיליקוני אז לשים לב אם אתן רגישות לסיליקון וחשוב מאוד לקחת ממש, אבל ממש - מעט ולפזר היטב על הפנים ולהמתין בערך 3 דקות ואז להמשיך להתאפר. כשאני אומרת מעט הכוונה לפחות מגודל אפון כי הוא נורא מרוכז ולא צריך יותר. אין לו שום ניחוח והוא לא גרם לי לשום תגובה אלרגית וכד'.

למי שלא יודעת - פריימר שמים אחרי שגרת הטיפוח ולפני האיפור(מייק אפ וכד').




מייק אפ מוס מינרלי
בעבר, איך שהוא רק הושק אני רכשתי וניסיתי אותו ודי אהבתי אותו אבל אחרי תקופה יחסית ארוכה הבחנתי שהוא גורם לי לתגובה אלרגית קלה וכאילו העור לא ממש מגיב אליו בצורה הכי מושלמת שיש וגם הפעם, כשרכשתי אותו לפני כמה חודשים נראה לי התנסתי איתו והדבר שהכי הציק לי זה שהוא מדגיש לי יובש, אני סובלת מיובש וקילופים והוא ממש מדגיש את זה לא משנה אם השתמשתי בספוגית או במברשות למינהן. מעבר, אני מרגישה שהעור שלי לא מגיב אליו טוב מספיק כמו עם אחרים שיש לי אז אני פשוט אניח לו בשידת האיפור ואזכור שזה בסדר שהעור שלי לא מגיב מדהים לכל מוצר ושהכי חשוב שכל אחת מגיבה שונה ועדיין זה מייק אפ ששווה לנסות אותו ולתת לו צ'אנס ☺
לגבי המרקם והכל - המרקם מוסי, נוח שכזה ולא כבד. יש ניחוח קוסמטי עדין ונעים ורמת הכיסוי לפחות עליי הייתה קלה+ וכשניסיתי לבנות זה התחיל להראות קייקי ולא יפה. עליי. יאמר לזכותו שהאריזה מאוד נוחה, בייחוד החדשה יחסית שהרחיבו אותה ושהוא זול ונגיש והרבה בנות אוהבות אותו ☺


פודרה שקופה HD
זה אחד ממוצרי הדגל שלהם לטעמי, לפחות עבורי. פודרה במרקם משי קטיפתי מדהים שלא מורגש על העור בכלל והיא באמת סוג של שקופה אבל לא לגמרי - אם אתן כהות עור יש סיכוי שהיא טיפה תאפיר אתכן אבל לבהירות וגוונים מתונים היא לגמרי על תקן שקופה כמעט לגמרי. היא היחידה שבאמת שומרת על האיפור שלי עמיד לשעות ארוכות, לא יוצרת לי מראה קייקי וכבד, לא מדגישה לי יובש ויושבת על האזורים הבעייתים האלה והיא פשוט חלום של פודרה. לעור שמן אני לא יודעת איך היא תתפקד אבל שווה לתת לה צ'אנס ☺


מייק אפ מוס אפרו
מייק אפ מוס שיצא כהמשך למייק אפ מוס הרגיל שלהם רק שבסדרה הזו יש מיקוד לגוונים כהים, אני אוהבת את גוון 09 להצללות ובאמת עד היום חשבתי שהוא מבין המוצלחים אבל לאחרונה יצא לי לנסות של קולורפופ ועוד ואני חושבת שיש מוצרים טובים יותר אבל הוא עדיין עושה את העבודה. מטשטש טוב יחסית, נראה מחמיא גם על בהירות מאוד ועמיד. אם אתן דלות תקציב אני כן ממליצה להתנסות בו וגם לכאלה שמתחילות להתנסות בהצללות ולא רוצות לזרוק הרבה כסף כי הוא זול ונגיש ועדיין מאוד טוב בסך הכל.



ברונזר מספר 1
פעם קניתי אותו ולא יצא לי מספיק להתנסות עד שאמא ראתה ורצתה ...ולקחה 😌 סיפור שחוזר על עצמו אצלי אז קיצר רכשתי אותו מחדש לפני כמה חודשים ובנות - אתן צודקות, זה אחד הברונזרים המוצלחים מבחינת הכל - גוון נייטרלי, לא חם ולא קר. מחיר ונגישות וכמות מאוד מכובדת שתספיק להמון זמן והכי חשוב - מוצר שיהיה מעולה גם כגוון לשקע העין בלוקים הכי טבעיים עד למעושנים וכבדים. הפיגמנט מעולה ולא מפוזר מדי אבל גם לא קשה להוצאה וגם העמידות די טובה ואם שמים פריימר מתחת זה מתארך בהרבה.


פודרה דחוסה מספר 07
הייתי אמורה לרכוש את מספר 08 שמומלצת מאוד להצללות אבל לא היה והתפשרתי על זה.. זה גוון שלא ממש מתאים להצללות, בהיר מדי אבל אני מוצאת אותו טוב לשקע העין כמעבר ולפעמים כפודרה על הפנים בימים של קיץ בעיקר..זה בעיקר. אני כן יכולה לעשות איתו הצללות ועושה לפעמים אבל זה הכי טבעי שבעולם וסופר לא מורגש לעין אז זה סבבה כזה בימים שלא בא משהו רציני וכבד.
אני נורא אוהבת את הפודרה מהסדרה הזו מספר 02 שהיא פודרה הכי בהירה ובאמת מקיימת זאת והיא עם כיסוי אז מעולה כתוספת מעל המייק אפ או בימים שהעור במצב מעולה ואני שמה רק אותה ☺


שימר מינרלי מספר 03
שימר מינרלי מעולה, יש שלושה גוונים וזה הכי קרץ לי כי הוא מעט ורדרד ומוסיף הסמקה מעודנת נורא בנוסף לברק יפה ומחמיא ופשוט מוצר מוצלח ואיכותי שעושה את העבודה בכלום כסף ובנגישות.



צללית מסדרת אבק כוכבים מספר 14
מסוג הצלליות שאנחנו לא מתכננות מראש לרכוש אבל כשאנחנו רואות אנחנו מבינות כמה אנחנו חייבות את זה בחיינו - סדרת אבק כוכבים זו סדרת צלליות מינרליות מעולה של ביוטיקר. ממליצה בחום להתנסות בצלליות הללו. גוון 14 הוא גוון רוז גולד קצת דואוכומי שכזה ומאוד מיוחד ומחמיא לרוב גווני העור לטעמי. קשה למצוא צלליות כאלה ובייחוד ככה בארץ ולא סתם היא זמנית לא במלאי ונורא מקווה שהיא תחזור בקרוב ואיכשהו, יש לי תחושה שההייפ שיצרתי סביבה כשרכשתי אותה תרם לאי-מלאי הזה 😉😎😋 בכ"מ, אלה צלליות שמגיעות בתפזורת אבל זה עדיין שווה את זה ואם בא לכן להעצים את הפיגמנט מעבר למה שהוא כבר - ממליצה להרטיב במעט מים את המברשת ואז לקחת חומר ☺


פלטת צלליות ספר 48 גוונים
אחת הפלטות האיכותיות שיש לביוטיקר להציע לנו, לא שאני לא אוהבת את שאר הפלטות פשוט כאן האיכות ממש מורגשת ברמה שאני יכולה להתאפר איתה לבד וכמובן גם בשילוב צלליות אחרות. הפיגמנט משגע, הן חמאתיות ומטשטשות מדהים והן גם עמידות ברמה די טובה ועם פריימר מתחת לגמרי יכול להיות עמידות מרשימה למדי. יש בה גוונים שאין לי בצלליות אחרות ואני מרגישה שאני בצ'יק יוצרת איתה לוקים מהממים מהכי טבעיים עד למעושנים יותר/מודגשים יותר.
כולן שימריות אבל זה שימר מחמיא ולא כזה כבד ומעיק. ממליצה בחום לבדוק בייחוד את הוורם שהיא הפלטה החמה בסדרה הזו ☺






צללית לגבות
כל סרטון ופוסט אפשריים ורלוונטים אני חופרת על המוצר הזה אז פשוט אציין שזו צללית לגבות מושלמת שמעולה גם כגוון מעבר לשקע העין, תיחום תחתון, תיחום אייליינר והכי חשוב - הצללות! עמידה, נוחה, פיגמנטית ופשוט חלומית 😻


שפתוני צ'אק/שח מאט
סוף כל סוף התפילות שלי נענו וביוטיקר הוציאו ליין שפתונים טבעוני לגמרי ואני רצתי כמו קוקו לרכוש הכל בזמנו אבל כמו כל סדרה, יש גוונים שאהבתי יותר והפכו לפייבוריטים מבחינת המרקם, האחידות והמראה הכללי + עמידות. בתמונות הבאות תראו את הגוונים הללו ☺

הכהים, בהחלט עפתי על הכהים בסדרה והם נפלאים לטעמי ונראים טוב ופשוט מעולים.


איך אפשר בלי הצעקניים יותר - אדום נצחי וקלאסי 109, 112 הוא סגול ורוד יפה כזה ונורא מיוחד ו-115 פשוט הסגול המושלם שמתאים להרבה סגנונות איפור לטעמי.


וברור שיהיה את הניוד המושלם - 101, הכי מושלם שלי ואחריו Dopey של קולורפופ אבל זה של ביוטיקר הוא פשוט הניוד המושלם כי הוא מתקבל טיפה שונה על כל אחת ועדיין הוא חם ויפה ומחמיא ומושלם ונוח ופשוט...אהבה 😽


ריסים מלאכותיים
אני נורא אוהבת את הריסים של ביוטיקר ומוצאת שהם איכותיים ומספקים אותי מאוד. הסוגים שאני הכי אוהבת זה הבודדים - נפלאים, בדיוק בגודל ובאורך המושלם לספק מראה שנראה טבעי ולא דרמה קווין חסר פרופורציה ובגלל זה יתאים גם ליומיום וגם לאירועים. הסוג השני זה השלמים מספר 107-117 שהם הכי מושלמים לטעמי ונראים כ"כ טוב ומחמיא בצורה מושלמת ומה שאני אוהבת לעשות זה לחתוך אותם לחצי ואז להדביק מאמצע העין עד לחלק החיצוני וככה אני מקבלת מראה יותר מעודן ופחות כבד ומעיק כמו חתיכה שלמה. ועצם זה שזו קניה שלישית או רביעית שלי של הריסים האלה מעיד שאני באמת נאמנה אליהם ☺



אם תשימו לב לשורש תראו שהוא סופר דק וטבעי כמו הריסים המקצועיים שאנחנו רגילות מחו"ל ככה שהם לא מורגשים על העין גם אם נבחר שלא לסרטט אייליינר זה ישתלב בטבעי.


פדיות להסרת איפור
בעבר הייתי רוכשת מכל המותגים המוכרים בסופר פארם אבל כשהתחלתי להקפיד על קוסמטיקה שלא נוסתה על בע"ח התחלתי להתנסות עם של ביוטיקר ואני מודה שפעם הן היו סבבה ולא מדהימות כי לפעמים היו מתפרקות אבל לאחרונה הם ממש שידרגו אותן לגמרי בצורה כזו שהן ממש סגורות היטב ולא מתפרקות ונעימות ונוחות ופשוט עושות את העבודה בצורה האופטימלית אז אני ממליצה עליהן. זולות, נגישות ונטולות אכזריות ☺



עזרים למניקור ופדיקור
משמאל - הפצירה נראה לי..נו, הכלי הזה שמשחיזים ומשייפים איתו את הציפורניים וכל זה. אני תמיד שוכחת שמות. אז אני נורא אוהבת את הפצירות של ביוטיקר והן מעולות כולן וספציפית זו העבה יחסית שמגיעה כבודדת ששורדת לי הרבה זמן. יש צד אחד חלק יותר וצד מחוספס ואישית אני משתמשת רק בחלק כי המחוספס מרגיש לי מחוספס מדי.
הבלוק שיוף - מעולה, באמת. לא ציפיתי שיהיה טוב אבל אפשר לראות עליו שאני חורשת עליו מלא והוא עדיין מתפקד נפלא ואני משתמשת בו בערך פעם עד פעמיים בחודש כשאני רוצה לנקות טוב את גב הציפורן שתיהיה נקייה ומשוייפת להפליא.
הקטן האדום זה דוחף וחותך עור שפשוט עושה את העבודה, קטן ונוח ועולה גרושים ככה שאפשר לקנות מלא ולהצטייד ובאמת העזרים האלה מאוד שווים לרכישה בביוטיקר בגלל המחירים.



מנקה מברשות
יש הרבה ביקורות לכאן ולכאן על המנקה הזה והדעה שלי שהוא טוב לי, הוא מצליח לנקות בצורה נורמלית ומספקת לשימוש בין החפיפות ואותי זה מספק. הגרסה שלי היא הראשונה שיצאה והבנתי שהם שידרגו אותו אז יש מצב שעכשיו הוא טוב יותר..לא ניסיתי אז לא ידוע לי אבל אם בא לכן משהו שיעזור בין לבין - ממליצה לבדוק אותו. אל תצפו שהוא ינקה לגמרי הכל בצורה מוחלטת כמו חפיפה אבל הוא כן מחטא ומסיר את השכבות הלא רצויות.


לגבי סווטצ'ים - החלטתי הפעם לעשות את זה בוידיאו ולקוות שזה יצא מספיק ברור וטוב ושם עשיתי סווטצ'ים לרוב המוצרים שהוצגו כאן עם פירוט והכל ולסווטצ'ים של השפתונים אני מזמינה אתכן לסרטון שעשיתי שבו הראתי את כולם עליי וחוו"ד על כל גוון וגוון ☺

סרטון סקירת השפתונים:


סרטון הסווטצ'ים למוצרים שהוצגו בפוסט כאן:



הפוסט הזה יעודכן בכל פעם(וכבר עכשיו יש לי מוצרים שנמצאים בבחינה ויעודכנו בהמשך) שיתווספו מוצרים חדשים באוסף שלי מביוטיקר כי אני מעדיפה ככה מאשר במליון פוסטים מפוזרים 😉

𝅺💗מחירים, לינקים לרכישה ועוד 💗
🌟←פריימר HD עולה 14.90 שקלים ומגיע בגודל 30 מ"ל
🌟←מייק אפ מוס עולה 14.90 ומגיע בגודל 15 מ"ל
🌟←פודרה שקופה HD עולה 9.90 ומגיעה בגודל 8 גרם
🌟←מייק אפ מוס אפרו עולה 14.90 ומגיע בגודל 15 מ"ל
🌟←ברונזר מספר 1 עולה 8.50 ומגיע בגודל 12.5 גרם
🌟←פודרה דחוסה עולה 10.50 ומגיעה בגודל 10.5 גרם
🌟←שימר מינרלי עולה 8 שקלים ומגיע בגודל 10 גרם
🌟←צללית אבק כוכבים עולה 7 שקלים ומגיעה בגודל 6 גרם
🌟←פלטת צלליות ספר 48 גוונים עולה 19.90 ומגיעה בגודל 31.2 גרם
🌟←צללית לגבות עולה 6 שקלים ומגיעה בגודל 3.8 גרם
🌟←שפתונים מסדרת צ'אק/שח מאט עולים 4.50 שקלים ומגיעים בגודל 4.25 גרם
🌟←ריסים מלאכותיים מלאים עולים 5.30 והבודדים 6.50 שקלים
🌟←פדיות להסרת איפור עולה 4.90 לאריזה של 70 יחידות
🌟←חותך ודוחף עור עולה שקל
🌟←פצירה שחורה עבה עולה 1.60
🌟←בלוק שיוף 4 שלבים עולה 1.90
🌟←מנקה מברשות עולה 6.90 ומגיע בגודל 120 מ"ל

כמובן שאת כל מוצרי ביוטיקר ניתן להשיג בסניפי הרשת בארץ וגם אונליין באתר


עד כאן להפעם, אני מאוד אשמח שתעקבו אחריי במדיות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם טיזר: בקרוב תעלה הגרלה מאוד שווה בערוץ היוטיוב אז שווה להרשם ולעקוב כשתעלה ☺ 



תגובות