אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ניסויים בבע"ח וקוסמטיקה - המדריך המלא

שלום שלום גם לכם ☺ אני רוצה הפעם לגעת בנושא שאומנם מועבר מהבלוג שלי כמובן מאליו אבל אף פעם לא באמת נגעתי בנושא ודיברתי עליו לעומק, פירטתי והסברתי. ובהחלט הגיע הזמן, הגיע הזמן שתדעו לעומק ותקבלו פירוטים והסברים על מה שהולך בתעשיות הנוראיות האלה של ניסויים בבע"ח, שתקבלו את כל המידע האפשרי שיש ביכולתי לספק לכם ותעשו את החשבון שלכם, אבל לפחות שתקבלו את המידע המירבי ולא תמשיכו לתהות מה קורה..אם קורה. למה קורה. ועוד.
בנוסף, הפוסט הזה יושב בטיוטה מעל שנה ועכשיו יש סיבה מעולה להוציא אותו לפועל וזה הפרוייקט "יום חופש לארנבונים" שאני משתתפת בו והכנתי גם סרטון בערוץ שלי שמסביר מה שאסביר כאן רק אולי כאן אפרט קצת יותר וכמובן עם תמונות ועוד ☺


אני רוצה להתחיל עם הדבר הבסיסי ביותר - כן, לאלה שעדיין לא מאמינים/מנסים להתכחש לזה - מתקיימים יום יום, שנה שנה - ניסויים חמורים ביותר בבע"ח חפים מפשע, ניסויים כ"כ חמורים שבסוף גורמים למוות אכזרי וקשה. ניסויים שאין בהם באמת צורך אבל עדיין מבצעים אותם כי בצע כסף עולה על רחמנות ומוסריות. ניסויים שממשיכים גם לא מעט בזכותכם - אתם מממנים זאת, ממשיכים לצרוך קוסמטיקה מנוסה על בע"ח ואי לכך ממשיכים לפרנס את התאגידים והמותגים שמנסים ונותנים להם להבין שזה משתלם לנסות, יש מספיק אנשים שלא חושבים בכלל על הנושא וממשיכים לצרוך ולממן אז מדוע שלא ימשיכו גם לנסות? אכן, סיטואציה קשה ולא נעימה שרבים מאיתנו מעדיפים להדחיק עמוק באדמה ולא להתמודד איתה.


נתחיל עם מדוע עושים ניסויים בבע"ח ומה סין קשורה לזה(בטח נתקלתם בזה בעבר):

סין מבצעת ניסויים בבע"ח בתור חוק, יש לה חוק שמחייב לבצע ניסויים בבע"ח לכל מותג קוסמטיקה שיבחר למכור בסין בחנויות פיזיות(לגבי אונליין בלבד עדיין אין לנו מידע וודאי אז לא נכנס לזה)

עד כאן מובן? מקווה שכן. זה חוק, אין לי הסבר מדוע הם הקימו את החוק הזה ולמה הם מתאכזרים לבע"ח אבל החוק הזה קיים, חי ובעיקר בועט ומביא ללא מעט מוות אכזרי של חיות חפות מפשע. כל מותג קוסמטיקה שמוכר בסין - מנסה, לא משנה כמה הדיילות/המוכרים/בעלי המותג ינסו לטחון אתכם שהם לא מנסים - הם כן, שקרים על גבי שקרים, כיבוס מילים בצורות משפטיות עלובות אבל בתכל'ס - הם מנסים. אתם תוהים מי אלה המותגים האכזרים? אני מעדיפה שלא לציין זאת כאן ובכללי נמנעת אבל תוכלו למצוא את הרשימה הזו בקבוצה יפות ללא אכזריות בפייסבוק 😉


אחרי שהבהרנו את הנושא אני אציג לכן שתי קטגוריות בתחום וההבדלים ביניהם שחשוב להבין:


1.  קוסמטיקה נטולת אכזריות - משמע אין ניסויים בבע"ח 

2. קוסמטיקה טבעונית - משמע אין רכיבים מהחי במוצרים אך זה לא אומר העדר ניסויים, יש קוסמטיקה טבעונית  שכן מנוסה בבע"ח בגלל שהם מוכרים בסין ששם יש את החוק חובה לנסות.

3. קוסמטיקה נטולת אכזריות וטבעונית - מותגים שלא מנסים על בע"ח וגם לא מכילים רכיבים מהחי במוצריהם.
⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅

אני נתקלת לא מעט פעמים באנשים שטוענים "אין מצב שמוצר טבעוני לא יהיה נטול אכזריות ואין מצב שמוצר נטול אכזריות לא יהיה טבעוני". תלמדו להפריד ולהבין את ההבדלים וההגדרות שהסברתי כאן למעלה כי סך הכל - זה רק לטובתכם האישית. אל תטעו ואל תפזרו מילים מבלי שאתם באמת מבינים לעומק את ההשלכות של זה.

יש גם כאלה שבאים ביציאה של "אם לא מנסים על בע"ח אז על מי מנסים? איך נדע שזה לא יזיק לנו?"
וול, יש מלא פתרונות, אם סינתטיים למיניהם וכל מיני דברים שהמציאו בכדי להתעלות מעל הניסויים הפרמיטיבים הללו והחסרי כל תועלת ותאמינו לי שיש פתרונות ואין צורך להתעסק בזה. ובתכל'ס, חיות הן לא כמונו, לא תמיד מה שמשפיע עליהם ישפיע גם עלינו וזו ההוכחה שהניסויים האלה באמת מיותרים לחלוטין.

⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅

אחרי שסיימנו עם הפרטים הטכניים, אני רוצה לעבור למוצרים ודוגמאות למוצרים שיש לנו להציע בקוסמטיקה נטולת אכזריות וכמובן שזה דוגמה מאוד קטנה לשפע הגדול שיש אבל זה נועד במטרה להראות לכן שאפשר להתאפר ולהראות מדהים ובאיכות גבוהה בלי למממן סבל של חסרי ישע.




יש הרבה מוצרים שאני אוהבת אבל ניסיתי לתמצת ובעיקר להביא כדוגמה ופחות לחפור לכן כי בבלוג יש מלא פוסטים עם סקירות על מוצרים אז תוכלו להעז בזה - מייק אפ סמות' סקין של סקארה אחד הטובים שנתקלתי בהם. בכללי, לסקארה יש מייק אפים מעולים רק צריך להתנסות ולבדוק.

מסקרה בולד של קרליין - במקרה הזה אי אפשר להמנע וגם אני מחובבות המסקרה הזו, איכותית מאוד ונותנת אופציה נגישה בפארמים. המסקרה השניה שנותנת אפקט די דומה בפחות כסף זו של אסנס באריזה ורודה ושמנמנה.

קונסילר מאטצ' טו קאבר של אסנס - אחד הטובים שיצא לי לנסות אם לכיסוי כהויות ופגמים, הוא פשוט נטמע יפה וטבעי בעור ומשתלב פשוט מהמם.

פודרה HD של ביוטיקר - האגדית שלי, לא מורגשת על העור בכלל אבל מקבעת יפה ומבין היחידות שממש עוזרות לי באמת.

אוסיף גם את הביבי של סבוקלם שלא הצטרף לתמונה, ביבי מעולה וכן ממליצה להתנסות בדוגמית.

וברור שקולורפופ האהובים - הצלליות, השפתונים, ההיילייטרים האגדיים ועוד הרבה מוצרים בלי לקרוע את הכיס אבל עדיין לקבל איכות בלתי מתפשרת(ממליצה לחפש סקירות ברשת).


אם בא לכן מידע יותר נקודתי ומפורט, אתן יכולות לעיין בסקירות שלי בבלוג ותזכרו שהבלוג 100% טבעוני בנוסף לנטול אכזריות ככה שמי שחשוב לה גם טבעוני תוכל להרגיש בנוח ולא למיין(כמובן, הכל בהסתמך על המידע שנמסר לי מהמותגים שביררתי לגביהם על טבעונות, לא נופלת עליי שום אחריות במידה ונמסר לי מידע מוטעה ונקווה שלא).

מוצרי הטיפוח של לבידו, ערוגות ולה בוטיק איכותיים מאוד ובאמת עושים אפקט חיובי לעור שלי(רגיל יבש ורגיש).
*לא הכל טבעוני בלבידו וערוגות אבל מה שאני משתמשת כן ויש עוד רבים. לה בוטיק טבעוניים לגמרי.

בדאודורנטים אני אוהבת מאוד את הספריי של קרמה, שורד לי מדהים. גם הרולים של קרליין נפלאים לי.
בסבונים לגוף אני אוהבת של נקה 7, קרמה מאסק.
שמפואים וכד' זה מאוד משתנה כל הזמן. אם תרצו שכל פעם אעדכן כאן בבלוג/בערוץ על שגרת טיפוח השיער שלי אז תעדכנו אותי בתגובות ואשמח לעשות זאת ☺

⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅

ובקיצור, תדעו שיש לכן מליון אופציות נטולות אכזריות בקוסמטיקה, אין גבולות ואין אי-נוחות למול הסבל הנוראי שהחיות האלה עוברות. אם תשימו לב, אני לא נוגעת בפן הגרפי, אני לא אוהבת להגעיל ולהפחיד אנשים בצורה גרפית אז מראש נמנעתי מזה אבל אם חשוב לכן לדעת - תקלידו בגוגל "Animal Testing" ותגיעו לתוצאות האלה בקלות.

בנות יקרות, ליופי שלנו אין מחיר והמנטרה הזו מתחזקת ככל שהזמן רק עובר. אין ליופי שלנו מחיר בטח לא של חסרי ישע שלא יכולים לדבר ולהלחם על החירות והחופש שלהם ובעצם על הקיום שלהם אז תיהיו אלה אתן שתורמות למאבק הזה. כל קול הכי קטן משפיע, אל תחשבו שאתן לא משפיעות. כבר היום המצב בהרבה יותר סביר מבעבר כי היום יש מודעות הולכת וגוברת לנושא וכבר לא יכולים לחרטט אותנו בדפים ונוסחאות ממוצאות ועלובות.

הצטרפו אלינו, לאווירה נעימה ותומכת, מקבלת ומכילה. שיתופים ואהבה זה מה שחשוב לנו לקדם ככל האפשר. כמה שיש ביכולתנו ☺

ועל הדרך, אני באמת מרשה לעצמי לתת לעצמי קרדיט ולהגיד שאני מבין הערוצים והבלוגים הבודדים בארץ שעוסקים בנושא קוסמטיקה שלא נוסתה וטבעונית. יש את הערוץ של מאיה ומירי הנפלאות אבל זהו בערך...לאחרונה הצטרפה אלינו ליוטיוב שרון מהערוץ "הו דיווה" אבל באמת שזה מבחר סופר מצומצם ביחס לשפע שיש בקוסמטיקה מנוסה. אז תדעו שכשאתן מצרפות ונרשמות לערוצים שלנו אתן תומכות בזה, עוזרות לנו(ולי) לצמוח ולגרום לערוצים לגדול לרמה כזו שהמודעות תיהיה בכל מקום ולא יהיה אפשר להמנע מימנה. אני ממליצה גם כאן - לשתף את הפוסט איפה שנראה לכן לנכון ולעלות את המודעות בקליק בודד ☺

יפות ללא אכזריות בפייסבוק(לחצו על המילה למעבר)
לערוץ היוטיוב שלי
לדף הפייסבוק שלי

עוד ערוצי יוטיוב נטולי אכזריות(באמת) וסורי אם שכחתי מישהי מהקבוצה שלנו, הזיכרון שלי לא להיט ויש כמה בודדים שנכנסים לזה:
לערוץ של מאיה(לא מאוד פעיל כרגע אבל מחזיקה אצבעות שתחזור אלינו)
לערוץ של מירי
לערוץ של שרון(שימו לב שהיא במעבר עדיין ומדי פעם אולי תראו מוצרים לא נטולי אכזריות אבל מעכשיו והלאה היא רוכשת רק מותגים שלא מנסים והיא חברה אצלנו בקבוצה גם אז אנחנו יודעות אז לדעת פשוט לסנן ולעקוב אחר הרשימה בקבוצה שלנו)


לסרטון שעלה בערוץ בנושא:


עד כאן להפעם!
שתפו והפיצו את הפוסט והסרטון, עזרו לנו לעלות את המודעות לעתיד טוב יותר ☺

תגובות