אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

The Freak Show TV TAG

לפני יובלות משהו, היה טרנד כזה בבלוגספירה לטאג TV ואני, כמו תמיד, נשארת מאחור. החלטתי לשנות במעט את השם של הטאג מכיוון שאני טיפוס אפל וקודר שמחבב לרוב סדרות אימה, קודרות ומזעזעות ופריק שואו יותר מתאים מסתם טיוי 😈 והאמת, הפוסט הזה יושב לא מעט זמן בטיוטות וכל פעם אני קצת עורכת וכותבת אבל רק עכשיו באמת הרגשתי נכון להוציא אותו.
הטאג הזה מדבר כשמו כן הוא - על הרגלי הטלויזיה שלנו, מה אנחנו אוהבים ומה לא וכו' וכו' ☺
אז גם לי יש הרגלים כאלה, וגם לי יש קצת מה לתרום בנושא. אז לא נחפור הפעם ונעבור ישר לטאג עצמו:


 לאיזה שחקן/ת אתם דומים?

לא חושבת שיש כזו, לצערי, כמובן. אבל כמה שניסיתי לחשוב לא הצלחתי ..:P למרות שלפעמים העירו לי שבלוקים מסויימים של איפור אני דומה ל-Kristen Stewart  



 הסדרה המפחידה ביותר שיצא לך לראות?

התמונה נלקחה מכאן

אין באמת סדרה כזו, ראיתי כ"כ הרבה סרטי אימה וכמה וכמה סדרות שנחשבות לדי "אימתיות ומבעיטות" אבל בשבילי זה עדיין לא חצה שום גבול שלא חציתי לפני. אבל, חלקים מסויימים בסדרה American Horror Story הבעיטו והיו "אימיתיים" קצת יותר מימה שראיתי לפני. אבל רק חלק ;) השאר זרם מעולה, באמת סדרה מיוחדת.

במקום השני והמכובד לוקחת גם  Orphan Black שיש בה כל מיני קטעים שהם לגמרי תחת מפחיד/מבעית/מזעזע אבל יותר בקטע הפסיכולוגי ופחות הויזואלי ועדיין - זו סדרה מאוד עוצמתית שגורמת לחשוב והרבה על העולם המעוות שלנו.



 הסדרה המצחיקה ביותר שיצא לך לראות?

התמונה נלקחה מכאן
בבקשה לא לצחוק עליי - Pushing Daisies זו אחת הסדרות הכי מצחיקות/משעשעות/שנונות ומתוקות שיצא לי לראות ☺וזה כנראה נובע מכך שאני לא ממש טיפוס של סדרות ולא יצא לי לראות מליון כאלה, אבל זו מהבודדות שכאן מתאימה למשבצת הזו.

וגם המפץ הגדול, הגעתי אליה באיחור היסטרי ובקושי סיימתי עונה אבל מהפרק הראשון - פיפי 😃



סדרות שהן לגמרי אוברייטד?


התמונה נלקחה מכאן
מממ...זו שאלה קצת קשה אבל מניחה שמה שהכי מתאים לי למשבצת הזו זה The X-Files 



סדרות ששרדתי בהן רק פרק אחד?

0 ורק בגלל שאני מקפידה לברור היטב את הסדרות שאני רואה, מה שלא מעניין אותי - פשוט לא מנסה מראש :P


סדרות שאהיה חייבת לחזור אליהן?

בושה מצידי, אבל The Walking Dead שהתחלתי ואיפשהו עצרתי(לצערי אפילו לא מצליחה ממש לזכור באיזו עונה הפסקתי..) ואני הבטחתי לעצמי לחזור, חייבת. ובהחלט עשיתי זאת ומצפה לעונה החדשה בכליון עיניים! זו סדרה שנורא אהבתי אבל שמתי אותה בצד כי היו לי מטלות וחיי יום יום קצת מעיקים שבאמת לא יכלתי להתרכז בה 😓 והסדרה Penny Dreadful שראיתי מימנה רק איזה שלושה פרקים והפסקתי ודווקא כאן יש סיבה שתלויה בסדרה - היא כבדה!! כבדה תרתי משמע, היא ממש עלילתית לטעמי ודורשת ממש ריכוז, רצון עמוק ותשוקה לצפות בשתי העונות מההתחלה ועד הסוף. ואני אגיע לזה, פשוט כרגע יש לי קצת עומס של סדרות ומחכה לסיים משהו. אני רוצה להנות מימנה ולא לראות מלית ברירה ☺ *עדכון* לא חזרתי לסדרה, לא מסוגלת...משהו שם לא מצליח למשוך אותי בחזרה ולהשקיע צפייה. חבל 😩

Hemlock Grove גם ארצה לחזור אליה מתישהו, לא מוצאת מוד כרגע אבל היא כן מעניינת ומסקרנת אותי והשחקנים שם משאירים טעם של עוד.


סדרת הילדות האהובה?

התמונה נלקחה מכאן
המומינים דפנטלי! זו אחת הסדרות הכי מיוחדות ונדירות שיש לי מהילדות ובכללי, זו סדרה שבנתה אותי להיות פחות נוקשה ולראות גם את החלקים היותר מתוקים ונאיבים בחיים, למרות שאני לא נאיבית כיום כלל. אבל היא באמת סמל ההיכר לתקופה שבה הייתה ילדותי.


האובססיביות שלי?

*כן, הפוסט הזה כזה ישן בטיוטה שכשהוא נכתב הייתי צופה בחניבעל ופשוט הפסקתי ולא חזרתי.
יש כמה, תצטרכו לסלוח לי! אימה אמריקאית, כמובן. Orphan Black שזו סדרה ממש נדירה מבחינתי. ואני ממש מחכה שתתחיל העונה השלישית כבר ☺ ומשחקי הכס, כן, גם אני נפלתי לבור העמוק והממכר הזה. סורי 😓

ברור שלא יכולה בלי אימפריה שזה אובססיה של השנה האחרונה בערך ואני עפה עליה וגם הנגיף ו-12 קופים ששבו אותי לגמרי.


הסדרות שאני צופה בהן כרגע?
אימפריה, נבסו, בייטס מוטל וזה מה שזכור לי כרגע. אם פיספסתי זה כי הזיכרון שלי דפוק!



 שחקן/ת טלויזיה אהובים?

אוי! זה קשה...בעיקר כי לא חשבתי על זה אף פעם :P אבל Kate Winslet ו-Kristen Stewart הן הכי אהובות עליי.


סוף טלויזיוני שנוא?

שכאילו נראה שזהו, לא יהיו עוד עונות. ואז אני מגלה שכן ....מדכא אותי רצח ומאוד שנוא עליי! זה קרה לי עם אימה אמריקאית ואז דיברתי על זה ואנשים אמרו לי שתיהיה עונה נוספת לכל סדרה ואז שמחתי וזה עשה לי טוב ☺


זוג טלויזיוני שנוא?


לא נראה לי שיש כאלה 😝 למה לי לשנוא זוגות מהטלויזיה? 



סוף טלויזיוני אהוב?

שתמיד יש איזה תקווה לעונה נוספת/משהו חיובי קורה. שונאת סוף לא חיובי/מעצבן/חסר תקווה וכו'.

סדרה שמביאה לידי דמעות?
יש כל מיני, זה לא בדיוק סדרה שלמה אלא קטעים מסדרות שונות, אם לתמצת לסדרה אחת שהצליחה לרכז כמה וכמה רגעים כאלה זו תיהי  - המתים המהלכים.


ה-Bad Guy  האהוב?

Norman Reedus כי ממש הצלחתי להתחבר לדמות שלו במתים המהלכים ו...הוא הכי מתאים שהצלחתי למצוא למשבצת הזו. 


הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים?


תיקים באפלה וגם המומינים, בבקשה לא לצחוק, על טעם וריח ...😉





כאן אני חותמת את הפוסט ההזוי הזה, שישב שנים וסוף כל סוף רואה אור יום 😆




בואו לתמוך בי! עשו לייק בדף הפייסבוק, עקבו באינסטגרם והרשמו לערוץ היוטיוב ☺


נתראה בפוסטים הבאים ☺ ♥

תגובות