אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

טיפוח ביתי - מסכות פנים

את התוכן הזה אני הולכת לעלות גם בערוץ שלי אבל חשבתי שמאוד יתאים לשבת ולשכתב את התוכן הזה גם כאן - בבלוג ☺
אני רוצה לדבר איתכן על משהו שאני מתנסה בו בחודשים האחרונים וגיבשתי לגביו דעה - מסכות ביתיות, רכיבים הכי טבעיים ובסיסים שיש כמעט בכל בית. למי שלא יודעת - העור שלי רגיל-יבש-רגיש-מקולף. מה שאני מחפשת בשגרת טיפוח זה דבר ראשון להזין את העור בלחות מבלי להעמיס ולגרום לו להפריש שומן, להחזיר את האלסטיות לעור, לטשטש כתמים ופגמים מסויימים ופשוט לתת לעור מראה מאוד חי, בריא, קורן והכי פרפקט שאני יכולה להגיע אליו בהתחשב במצב העור שלי.

אז אם הנושא הזה מעניין אותך ואת בעלת עור כמו שלי/דומה לשלי - אני מזמינה אותך להמשיך ולקרוא ולהכיר את המסכות ביחד איתי ☺



♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

**חשוב לזכור**
אני לא אשת מקצוע, אין לי ידע ונסיון מקצועי, כל הנאמר בפוסט הזה הוא מנסיון אישי בלבד שעובד עבורי באופן אישי. על האחריות הבלעדית שלכן להתנסות ולבדוק אם זה יעבוד עבורכן ותמיד תזכרו שסוגי עור שונים מגיבים שונה ועדיין, החומרים כאן הם רוב הזמן לא מסוכנים/נוטים לגרום תגובות אלרגיות וכד' אבל עדיין שווה לעשות בדיקת רגישות(לשים מאותה מסכה על חלק נורא קטן בסנטר/צוואר או כל אזור אחר ולבדוק איך העור מגיב לזה) בכדי לוודא.

נתחיל קצת מרקע, זה תמיד טוב - אני בת 25, אין לי בעיות עור ספציפיות מעבר ליובש המציק והקילופים, אני לא מרבה לשתות מים בכלל, נונונו לי אחד גדול. אני צורכת לא מעט קולה זירו, אני סובלת מתקופות של חוסר מוטיבציה מוחלט מלטפח את עצמי והתקופה האחרונה מתאפיינת דווקא בלא מעט מוטיבציה, לא מעט. מי שקוראת קבוע כאן תשים לב שאני לא מאלה שמקפידים על קוסמטיקה טבעית והכל כל הזמן אלא פה ושם, מתנסה אבל לא לעומק.
בחודשים האחרונים משהו פרץ בי, לא יודעת לשים את האצבע אבל זה התחיל ממסכת דפי אורז שנחלה הצלחה ומשם פשוט התחלתי לנסות ולנסות והגוף והנפש רוצים, מושכים לזה. אני לא סתם קוקו שמחפשת לנצל כל ירק, זה לא הקטע. זה הקטע שאני רואה תוצאות בפועל ומבינה כמה עושר מדהים יש בטבע שלנו, בפירות ובירקות, במוצרי צריכה הכי בסיסים שיש שהיעילות שלהם מוכחת ועושה הרבה טוב להמון אנשים בעולם. אני הבנתי שלא בא לי להתעסק עם מסכות וכד' כימיות, תעשייתיות שרוב הזמן רק עושות נזק בטווח הרחוק. אני רוצה לקבל את הטוב שיש לטבע להציע לי והיום אני די מכורה ואמשיך להתנסות ולחקור וכמובן אם יהיו לי עוד רשמיים אני תמיד אחזור לכאן לעדכן אתכן ☺

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕


המסכה הראשונה והמאוד מפתיעה - מסכת דפי אורז, אל המסכה הזו הגעתי ממש במקרה, נתקלתי באיזה סרטון ביוטיוב של יוטיוברית כנראה יפנית, אני אף פעם לא מצליחה לזהות לגמרי אבל נגיד אסיה. היא הראתה איך היא משתמשת בדפי אורז האלה שמיועדים למאכל בתור מסכה ואז הלכתי קצת לבדוק וגיליתי שזה סגנון טיפוח מאוד מוכר וידוע אצלהם כל הקטע של אורז בטיפוח. אם טיפוח ביתי ואם טיפוח תעשייתי - לאורז יש הרבה תכונות חיוביות וטובות לעור שלנו וזה רק חלק קטן מימנו:

תכונות משקמות, מרכיבים נוגדי חמצון ועושר של לחות טבעית מסייעים לשיפור זרימת הדם, מניעת כתמי גיל ונלחמים בדלקת, גורמים שמקדמים עור בריא, עשיר בלחות ונטול פגמים.
מייחסים למי אורז תכונות הגנה מקרני השמש. זה משהו שלא בדקתי.

מעבר, כשחיפשתי מידע הגעתי לקטע של טיפוח השיער במי אורז והנפלאות שהוא עושה לשיער ואני מתה כבר לנסות את זה אבל העצלנות כל פעם מכריעה...אם תרצו, תיידעו אותי בתגובות ואשמח לעדכן אם זה עשה לי משהו חיובי ☺

בפן האישי:
זה אוטומטית מחזיר לי את האלסטיות לעור. אלסטיות למי שלא יודעת זה הגמישות של העור, כמו שמותחים מסטיק והוא במלוא תפארתו - משהו בסגנון. כשהעור אלסטי אוטומטית לטעמי זה משפיע על המראה שלו לטובה כמובן. אני מבחינה שהעור נראה מתוח יותר, חי, בריא, קורן. שמתי לב שלמרות שאין לי נקבוביות פעורות ממש אבל המעט שיש זה גורם להן להיות ממש מוחלקות כזה..קשה קצת להסביר אבל העור כאילו מוחלק לגמרי ואין פגמים שצפים ומפריעים לטקסטורה.
זה בעיקרון, אני מאמינה שזה יכול להשתנות מאחת לשניה אבל אלה הדברים שאני מקבלת בשימוש עם מסכת דפי אורז ☺



אופן ההכנה:
כ"כ קל שזה מביך - לוקחים דף אורז אחד, חותכים(עם מספריים) ל-4 חלקים שווים(על האמצע ואז שמים את החצי החתוך על החצי השני וחותכים שוב לרוחב נראה לי..), את החלקים האלה שמים בקערה/קופסת פלסטיק עם מים קרים. אני אישית מעדיפה במים קרים בגלל התחושה הקרירה והנעימה אבל אפשר מים פושרים.

אופן שימוש:
אחרי שתיים שלוש דקות תבדקו ותראו שהחתיכות התרככו, כאן מאוד חשוב לא להשאיר יותר מדי זמן כי ככל שהדף נשאר יותר זמן במים ככה הוא מאבד מהנוחות והעילות שלו לשימוש. עכשיו השלב המעשי - קחו חתיכה חתיכה ותתחילו לסדר על הפנים. זה לא חייב להיות הכי מדוייק ומושלם בעולם ואפשר קצת לחתוך(עם האצבעות) שאריות שיוצאות יותר מדי וכל זה. ברגע שהידקתן הכל טוב לעור וזה צמוד ככל האפשר מה שנשאר זה להמתין במינימום 20 דקות ובמקסימום חצי שעה. האמת שהתחושה מאוד נעימה וטובה שאפשר בכיף להעביר עם זה חצי שעה אבל לבחירתכן ☺

אחרי שעבר הזמן מתחילים להסיר את החתיכות והולכים לשטוף את הפנים במים ורוב הזמן אני רק במים בלי סבון. ניתן לעבור לשגרת הטיפוח שלכן מייד אחרי.

אופציות לשדרוג:
⍟אפשרי לשים את זה בחליטת תה שהכנתן מכל תה שבא לכן, כל תה והסגולות שלו.

⍟אפשרי לשים קצת סרום כלשהו שעשיר בכל מיני דברים שעושים לכן טוב לעור על העור ומעל להניח את החתיכות של הדף אורז.

⍟שמעתי שמומלץ להשתמש במים מסוננים/מי מינרליים כי המי ברז שלנו לא הכי בריאים לעור אז תשימו לב גם לזה.

**האופציה הכי אהובה עליי שגיליתי לאחרונה - לשים פרוסות דקות מאוד של מלפפון על הפנים כמו שרואים בתמונה למטה ואני פשוט שמתי במצח שתי פרוסות, על כל לחי 3 ועל הסנטר אחד ועשיתי חלק חלק - המצח בנפרד וכן הלאה. אחרי שסידרתי והצמדתי את המלפפון שמתי את החתיכת דף והידקתי טוב. האפקט שתקבלו מועצם יותר מהמלפפון שידוע בסגולותיו לעור הפנים והתחושה סופר מרעננת ומעצימה.




♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

מסכת בלילת אורז

זה לא משהו שהיה מתוכנן, הכנתי בלילה לחלב אורז ועלה לי רעיון לקחת קצת מהבלילה ולשים בבקבוקון קטן ולהתנסות.
זה על אותו עיקרון של המסכת דפי אורז, האפקט די זהה ואין ממש הבדל חוץ מזה שכאן זה נוזלי ויכול להיות יותר נוח למי שאין לה זמן להתעסק עם הדפי אורז/ימים שאין זמן לדפים.


אופן ההכנה:
לקחת שלוש כפיות בערך של אורז עם שש כפיות של מים..? זה תמיד כפול כזה אם אני לא טועה אבל זה לא משנה פשוט תשימו מים שיכסה בדיוק את האורז. את זה אפשר להכין בסיר נורא קטן/פינג'ל כזה שמכינים בו קפה וכד' בגלל הכמות המאוד קטנה. את זה תבשלו פשוט רגיל, לא להוסיף שום דבר אחר. בהתחלה לבשל על אש בינונית כזה שירתח ואז להוריד על קטנה ולבשל עד שהמים מתאדים והאורז רך.
את זה תעבירו לבלנדר קטן/כל כלי שטוחן דברים אפילו מוט חשמלי(שימו את החומר בכלי כלשהו) ותוסיפו רבע כוס מים, תטחנו ותראו את המרקם ותוסיפו מים בהתאם, המרקם צריך להיות לא סמיך מאוד ולא מימי, משהו באמצע שיאפשר נוחות להניח את המסכה על הפנים. גם אם ישארו קצת חתיכות אורז קטנות זה בסדר.

את התערובת שתווצר תעבירו לבקבוקון כלשהו, כמו שמוכרים בביוטיקר וכד' רק בלי שפריצר.


אופן שימוש:
מצאתי שהכי נוח לי זה להניח את זה עם מברשת ויש לי מברשת עיניים ענקית לעיניים שלי מביוטיקר, סט מספר 9, הן מעולות לטעמי לשימוש כזה ופשוט שמה/מכניסה את המברשת לכלי ולוקחת חומר ומתחילה לפזר על הפנים. לאט ובשכבות ואני נורא אוהבת לעשות בין שתיים לשלוש שכבות של המסכה הזו כי היא די שקופה יחסית ואני רוצה שתחדור כמה שאפשר ותזין כמו שצריך. לא לשים באזור העיניים, להגיע קצת לפני ולעצור.

המברשת המדוברת

אחרי שסיימתן להניח אותה, גם כאן ממליצה בין 20 דקות לחצי שעה, לשטוף טוב במים ואם בא לך גם בסבון פנים וזהו. מוזמנות להמשיך בשגרת הטיפוח שלכן


כמה זמן זה יכול להחזיק - למרבה הפלא זה שרד אצלי כמעט חודשיים במקרר...אני מאמינה שזה יכול להחזיק ברמה טובה בין חודש לחודש וחצי. המקרר שלי ברוך השם מחזיק דברים בצורה טובה אבל תבחינו בריח ובגוון וכל זה. אם הריח משתנה למשהו דוחה/חמוצי ועוד - תזרקו, אם הגוון משתנה או אפילו יש עובש - לזרוק ישר. פשוט לפני כל שימוש תשימו לב לבלילה ותהיו ערניות כי זה מוצר ללא משמרים ועוד ואין ברירה אחרת חוץ מלהפעיל שיקול דעת לפני כל שימוש ☺


♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕


מסכת כורכום

גם כאן זה מסוג המסכות שלא תכננתי אלא הכנתי משהו ונשאר לי - משחה כזו להלבנה מכורכום ושמן קוקוס. נשאר לי קצת ואמרתי יאללה, את במוד מסכות טבעיות אז תני צ'אנס :P
המסכה הזו הצליחה להעלים לי לגמרי יובש מעצבן ומוזר שאני סובלת מימנו בלחיים למעלה, היא ממש מלחחת ברמה מורגשת והעור נראה בריא וקורן ברמות, פשוט העור נראה ממש ממש ..ממש, טוב ☺


אופן ההכנה:
רבע כפית כורכום(אפשרי קצת פחות), תתחילו מכפית שמן קוקוס ותראו, אם חסר תוסיפו עוד כפית כי המרקם צריך להיות לא דליל מים ולא סמיך אלא משהו אמצעי כזה שיהיה נוח להניח על הפנים ושזה ישב ויתקבע. תערבבו טוב את הכל. למרקם חלק ואחיד.

אופן שימוש:
גם כאן מומלץ להעזר במברשת ופשוט להתחיל לקחת קצת חומר כל פעם ולמרוח על הפנים בצורה אחידה ושווה. לא לגעת באזור העיניים ולא להתקרב אלא לעצור לפני קצת(אצרף תמונות שלי עם חלק מהמסכות אז תוכלו להבין).
מחכים בין 10 דקות ל-20 דקות תלוי כמה תוכלו אני אישית הצלחתי 10 דקות אבל אם תצליחו 20 זה מעולה.

שוטפים טוב טוב במים, בהתחלה זה יכול להפחיד כי כורכום מכתים והגוון עוצמתי אבל זה לא הכתים אותי בכלל(בגלל זה ממליצה לא להשאר עם זה הרבה זמן) והכל ירד בסוף וממליצה בחום לשטוף אחרי גם עם סבון פנים טוב.

תכונות הכורכום:
עשיר בנוגדי חמצון ונלחם בנזקים רדיקלים חופשיים. מסיר צלקות, מטפל באקנה ומפחית עיגולים כהים וקמטים. 
בשל תכונותיו האנטי - בקטריאלי הוא מחסל בהצלחה את החיידקים הגורמים לאקנה.

שמן הקוקוס:
בעל תכונות של נוגדי חמצון ופעילות אנטי - בקטריאלי. נהדר עבור דהייה וטשטוש פגמים וצלקות, ושומר על המראה הצעיר של העור.



♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕


מסכת קקאו:
שוב, מרעיון מפגר יצאה מסכה נפלאה - אני הסתכלתי על הממרח שוקולד והוא הסתכל עליי, עלתה לי מחשבה לנסות קטע מפגר שרק אולי יניב תוצאות טובות וזה למרוח על הפנים שוקולד למריחה...ואז עצרתי שניה, נזכרתי שיש לי קקאו(האבקה הזו לעוגיות וכד') אז אמרתי ניקח קקאו עם שמן קוקוס וננסה. משם הגעתי למסכה נפלאה שמזינה לחות ברמה טובה, מטפחת מאוד ומשאירה מראה מאוד קורן ובריא וחלק ונעים...ותכל'ס כמו רוב המסכות שציינתי כאן.



אופן ההכנה:
לשים בקערה קטנה(אוהבת לרוב לעשות עם קעריות חד פעמיות, פחות כלים אבל מה שנוח לכן) כפית קקאו עם שתי כפיות שמן קוקוס(אפשר להחליף בשמן שקדים או כל שמן בסגנון שנותן לחות) ולערבב טוב. עד שתגיעו למרקם חלק ואחיד ולא גושי.
אני השתמשתי בקקאו רגיל לעוגות וכד' של עלית נראה לי אבל אם בא לכן להשקיע יש קקאו ייעודי יותר/גולמי וכאלה אז שווה לבדוק.

אופן שימוש:
שוב, גם כאן ממליצה להניח על הפנים עם מברשת. להתחיל להניח על כל הפנים ולא לכסות את אזור העיניים, כמו שאר המסכות. אחרי שקיבלתן שכבה אחידה ומלאה תמתינו בין 20 דקות לחצי שעה. לבחירתכן.
להסרה פשוט לשטוף טוב במים ולהסיר הכל ואפשר לעבור אחרי עם סבון פנים אם בא לכן ומשם להמשיך עם שגרת הטיפוח הרגילה שלכן.

תכונות הקקאו:
קקאו מכיל המון תכונות נוגדות הזדקנות ומסייע בשמירה על לחות העור, מאפשר להצעיר את העור ולתת לו גוון בריא ונקי יותר.




רוב המתכונים שציינתי כאן הם לשימוש בודד, לא אוהבת להכין הרבה ולהשתמש כל פעם כי מפחדת אם יחזיק ואיך. חוץ מהמסכת בלילת אורז שהיא כן מחזיקה כמו שציינתי.

מצטערת שלא יצא לי לצלם איך המסכות נראות בקערה אבל זה כי הסתבכתי עם הצילומים והרגשתי שזה לא להיט אז נמנעתי כאן אבל בסרטונים שצילמתי לסרטון שיעלה על המסכות אצלי בערוץ כן רואים את המסכות בקערות ☺

כמו תמיד, אתן יודעות שאני פחות אוהבות לחקור לעומק מדי ולחפש מליון תרחישים וספקולציות אז ממליצה כן לחפש מידע ברשת על כל מסכה שציינתי ותמצאו לא מעט גם בעברית וגם באנגלית. כמובן, אם חשוב לכן לדעת יותר מימה שציינתי כאן ☺

הערה חשובה - אם אתן רגישות לשמן קוקוס וותרו עליו, נסו שמן שקדים או כל שמן אחר שלא עושה לכן רע. ללא שמן בכלל הדרך היחידה להרטיב את הרכיב העיקרי זה עם מים..שווה לנסות.


תדירות שימוש במסכות:
לטעמי - פעם בשבוע זה מעולה, את יכולה גם פעם בחודש/שבועיים וזה מאוד תלוי בצרכים שלך ובשגרה שלך. באופן אישי אני עושה מאמצים לעשות לפחות פעם בשבוע ורואה תוצאות נפלאות בפועל.

נ.ב
מצטערת על איכות התמונות עם המסכות, זה מהסלולר והוא לא להיט בכלל 👱

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


בואו לתמוך בי! 🙋 עשו לייק בדף הפייסבוק, עקבו באינסטגרם, הרשמו לערוץ היוטיוב וכמובן לא לשכוח להרשם
לבלוג, הכפתור הרשמה נמצא בסרגל השמאלי מתחת לתמונת הכרות ⇦⇦ ☺


נתראה בפוסטים הבאים ☺ ♥


תגובות

  1. ממש בא לי לנסות את הדפי אורז.. פעם הבאה שאהיה בקניות :))

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה