אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

התנסות ראשונה - סקירת מוצרי עופרה ❀

היי! ☺ הפוסט היום יהיה סקירת מוצרי איפור אבל לפני שאכנס לפוסט עצמו בטח הכותרת תעלה בכן שאלות ותהיות ובגלל זה היה לי חשוב לדבר על זה לפני - המותג עופרה, היה בסרטון מותגים שאני מחרימה, הרבה בנות בקבוצה אצלי יודעות שאני די..לא מתחברת למותג. בלשון המעטה.
אבל, מבחינתי, הייתה לזה סיבה מוצדקת - קיבלתי יחס מאוד לא הוגן, נעים, זלזול נוראי ומבחינתי מה שקרה שם היה מאוד חמור ולא בסדר. מה שקרה לי לא היה מול המותג עצמו והמוצרים אלא מול היח"צ הקודם שלו וזה גרם לי לשמור מרחק כי מי שלא מכבד אותי ברמה הבסיסית ביותר ומזלזל בי ככה אני לא מוצאת סיבה לתמוך בו.

אבל, לפני חודש ככה קיבלתי מייל מאוד מפתיע מהיח"צ החדש של המותג שרצה להבין מה קרה שם ואם אפשר לתקן ולשפר את החוויה הלא נעימה ובאמת הרגשתי שהצד השני מקשיב לי ומוכן להבין מה קרה ולא סתם לדחוף לי מוצרים לסקירה. אז שיתפתי בדיוק מה קרה ואני לא הולכת לציין את הפרטים כאן כי זה סיפור של כמה שנים וגם כי אני מעדיפה לשמור על פרטיות מסויימת כי אני לא טיפוס רכלן/מחפש תככים ועוד ובקיצור, מהשיחת מייל הזו החלטנו לנסות לפתוח דף חדש והציעו לי לבחור מוצרים שארצה לסקור ולעלות עליהם סקירה עם חוו"ד כמו שאני תמיד עושה.

למה החלטתי לתת צ'אנס למותג ולשים את העבר מאחור? א' כל - אני מתבגרת, מה שחשבתי לפני כמה שנים לא תמיד תקף להיום. ב' - אני מוצאת שחלק מהבגרות הזו זה הנסיון להיות קצת יותר סלחנית, גמישה/פחות פוצית וקשה כמו סלע ודברים בסגנון ולנסות להסתכל על זה במבט בוגר יותר, מבין יותר ולראות את התמונה המלאה שעומדת למולי באותו זמן נתון.

ראיתי שהגישה מאוד חיובית, מכילה, מבינה, לא מזלזלת ועוד ואמרתי לעצמי שבואו ננסה, נשים את העבר מאחור וננסה גם בשבילכן הקוראות שלי להיות קצת יותר סלחנית ופחות ראש בקיר ולראות מה המוצרים יתנו לי והאם אתחבר ואוהב אותם כי תכל'ס - אני כאן בכדי לסקור לכן מוצרים, כמה שאני יכולה וכמה שמתאפשר לי וראיתי כאן הזדמנות חיובית ☺



מודה שחיפשתי טוב טוב באתר של עופרה אילו מוצרים ממש מסקרנים אותי/ממש יהיה לי שימוש בהם ובחרתי
את ברונזר-סומק הפירמידה שהוא אחד המוצרים המהוללים ולא בכדי, פריימר לעיניים, קונסילר הארה וליקוויד ליפסטיק ☺


3D Pyramid – Egyptian Clay Bronzer

רק כשהמוצר נחת בידיי הבנתי כמה שהוא מצדיק את ההילולים - הקומפלקס הזה מכיל גוון ברונזר נייטרלי, ברונזר חמים ושני גווני שימר האחד בהיר מאוד ונוטה יותר לקריסטל קר/גוון קר ומאוד מחמיא והשני יותר חמים ועדיין מחמיא להרבה גווני עור.

המוצר הזה פשוט נותן מענה לשלושה שימושים מאוד נפוצים וזה הצללות, חימום הפנים והארה. אין הרבה מוצרים כאלה ובייחוד באיכות מאוד גבוהה כי אני שמתי לב שהפיגמנט מאוד יפה, קל לטשטש את הגוונים כאן והכי חשוב - זה נבנה, אני לא אוהבת לזרוק על עצמי כמויות חומר וכאן אני מרגישה שנוח לי לבנות את הגוונים למה שאני רוצה בסופו של דבר. מאוד אהבתי את גוון ההיילייטר הבהיר ביותר כי הוא יושב עליי מושלם והפיגמנט שלו מטורף! אני צריכה לקחת ממש מעט בכדי לא ליצור משהו מסנוור וזה פלוס מאוד גדול. הפורמולה חמאתיות ונוחה מאוד לעבודה.

העמידות כאן זה מאוד משתנה מאחת לשניה אבל אם שמתי ספריי מקבע זה נשאר לי לשעות ארוכות, בלי קצת פחות אבל מנסיון אישי - אני שמה לב שבלי ספריי מקבע הרבה דברים באיפור לא שורדים עליי אז לטעמי שווה להשקיע בספריי בייחוד כששל סקארה מעולה ונגיש לכל כיס ☺

מינוס קטן לטעמי - צריך לקחת בעדינות חומר מכל גוון בכדי לא לגעת למשל בגווני הארה/ברונזר ועוד אז אני יותר זהירה איתו ובעדינות אבל עדיין זה לא מקשה עליי ולא מהווה מבחינתי מגבלה בשימוש איתו אבל זה כן מינוס כללי במוצרים שהם מולטי ומכילים מספר שימושים וגוונים.
מעבר, האריזה מאוד יציבה ונוחה ונסגרת היטב ויש אפילו מראה קטנה למטה שמאפשרת לסחוב אותו בתיק בנוחיות ולחדש, במידת הצורך - במהלך היום.
והפלוס הרציני שלו - יש לו באמת ריח שוקולד מהמם! בחיים לא נתקלתי במוצר קוסמטיקה עם ריח של אוכל. מגניב ☺



תודו שהסדר כאן נורא יפה ;)


Eye Gel Primer

הפריימר הזה מהולל מאז שאני נכנסתי לבלוגספירה שזה בערך מלפני 6 שנים. ולא בכדי - מבחן התוצאה הוכיח לי שהפריימר הזה חתיכת תותח כבד. פשוט ככה. אני מאז קבלתו משתמשת רק בו כשאני עושה איפור עיניים מלא עם כל מיני צלליות וסגנונות ותמיד הוא גורם לצלליות וללוק עצמו להשאר מהרגע שהנחתי אותו עד לשעות הערב המאוחרות שבחרתי להסיר את האיפור שזה מעל 10 שעות כמו כלום. גם מבחינת כניסה לקריס וכד' זה פשוט לא קורה איתו. הכל נשאר רווי ויפה גם אחרי 12 שעות וזה די נדיר.

המרקם שלו באמת קצת ג'לי יותר מקרמי אבל אני צריכה כמות מזערית לכל שטח העפעף ואפילו לא מקבעת עם צללית בגוון העור וכד' אלא ישר עוברת לצלליות ולא נתקלתי בשום בעיית טשטוש או כל דבר בסגנון. כן, המחיר לא הכי נגיש לכל כיס אבל לראשונה בחיי שאני מבינה מה זה פריימר איכותי שנותן עבודה בלתי מתפשרת בעליל. אז למי שיש תקציב זו אופציה מעולה וגם אם לא, ממליצה לחכות למבצעים ולמצוא אותו במחיר קצת יותר נגיש לכל כיס(כמעט) ☺



Skin Sculpting Wand | Sunrise

כאן קרתה לי טעות מביכה שנעשתה רק באשמתי וזה שרציתי גוון הצללה ובטעות, בגלל שהשמות דומים - בחרתי את הקונסילר הארה/מתקן גוון כזה..בכללי, זו סדרת קונסילרים שנועדה להארות והצללות ויש שם שני גווני הצללה ושני גווני קונסילר הארה שמה שיש לנו כאן זה מהקונסילרים אבל זה הכתום יותר למרות שהוא לא ממש כתום אלא תת גוון יותר כתמתם.
בפועל - הוא נוח לשימוש, הפורמולה לא בדיוק נוזלית אלא קרמית מאוד ויציבה כזו ומהשימוש שלי איתו הוא כיסה לי את הכהות שיש לי שהיא לא גבוהה ושמתי לב שלבד אני לא אהבתי אותו כי הכתום בלט על הגוון עור שלי אבל כששמתי מעל קונסילר רגיל זה עבד מעולה.

נתתי גם לאמא שלי לנסות אותו כי יש לה כהויות מאוד רציניות ורציתי לראות איך הוא יעבוד - היא דיווחה שהוא לא כיסה ברמה מספקת אז מי שצריכה כיסוי מלא ורציני פחות יעבוד עבורה. 





Kathleen Lights – LongLasting Liquid Lipstick – Havana Nights

התלבטתי הרבה באיזה גוון לבחור והחלטתי לקחת את האוונה נייט שבאמת נראה מהמם ומיוחד בייחוד עכשיו בחורף. בפועל - הפורמולה מוסית יציבה כזו, די נוח לשימוש ולא צריך הרבה לכיסוי מלא. התחושה היא כן שיש משהו על השפתיים אבל למרבה ההפתעה לא מייבש ומציק. הוא כן שורד שתייה ובאוכל חצי בערך יורד וכשחידשתי זה התחדש בקלות בלי ליצור גושים וכד'. פשוט נבנה יפה איפה שחסר והרגיש מאוד נוח ולא שכבתי וכבד. הפיגמנט כאן מאוד גבוה ככה שאני לא הצטרכתי לשים הרבה שכבות, שכבה אחת קלה כיסתה יפה ואטום. מה שכן, הוא לא מאט יבש לגמרי והוא כן מכתים בנשיקה/כל דבר שיבוא במגע עם השפתיים אבל לא בצורה מוגזמת.

ובקצרה - השפתון נעשה בשת"פ עם היוטיובריות המוכרת Kathleen Lights ומבחינתי זה לא אומר כלום כי אני אוהבת להתרכז במוצר עצמו ופחות בסצנה מסביב 😏

הגוון שלו מיוחד - בורדו עם מעט סגול שלא בולט מאוד אבל כן מורגש לפחות עליי. השפתיים לא נדבקות אחת לשניה ואין פאטצ'יות ודברים בסגנון ושמתי לב שכשאני שמה אותו השפתיים שלי נראות יותר מלאות/בשרניות ומודגשות. מאוד. ואני אוהבת את זה ☺



האפליקטור שלו מאוד נוח ויציב ומאפשר דיוק מירבי.



סווטצ'ים! וסורי על האיכות בברונזר, כמה שלא ניסיתי זה הכי נורמלי שיצא 😓 וכן, הגוון השלישי ליד ההיילייטר זה ההיילייטר היותר חם 😎

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

איפה?
את מוצרי המותג בטח ניתן להשיג באתרים הבאים:
פרושופ גם אתר ישראלי מוכר וותיק אך המחירים שם למשל על השפתונים יותר יקרים מאתר עופרה וגילטי לדוגמה. לשיקולכן.

ביוטישופ באתר ביוטי שופ הוותיק יש הרבה הנחות והמבחר לא מלא, אז תשימו לב למבצעים ולמוצרים שאתן רוצות.

גילטי(אין לי תוכנית שותפים עם האתר, המילה תעביר אתכן ישירות לדף עם מוצרי המותג)

וגם באתר Makemeup אך גם שם המבחר יחסית לא מלא והמחירים יותר גבוהים מאתר עופרה וגילטי.
לסיכום - נאלצת להודות שבאתר גילטי ועופרה המחירים הכי זולים מימה שנתקלתי.
יש לכם אופציה להזמין מהאתר האמריקאי ומשם אם אני לא טועה, צריך עם חברת שילוח כי אולי הם לא שולחים אלינו ישירות. אני נתתי לכן את כל האופציות שמצאתי ומכאן תעשו את השיקול האישי שלכן ☺

בנוסף, מי שמעדיפה תוכל לרכוש גם באתר המותג עצמו שמבצע משלוחים.
איסוף עצמי יעלה לכן בחינם, משלוח VIP חינם עד הבית  בקניה ב-150 שקלים ומשלוח עד הבית בתשלום מופחת יתאפשר ברכישה מתחת ל-100 שקלים ותחוייבו ב-25 שקלים במקום 39 שקלים.

משלוח עד הבית מגיע תוך 48 שעות, לגמרי שווה ☺ ועכשיו בדקתי ומדיניות המשלוחים של גילטי זהה לשל האתר של עופרה..😝

*למאפרות יש הנחה אז שימו לב גם לזה 😉

כמה?
פריימר עיניים עולה 106 שקלים לאריזה של 8 גרם
פירמידת הסומק-ברונזר עולה 190 שקלים לאריזה של 10 גרם
קונסילר הארה Skin Sculpting Wand עולה 78 שקלים 
ליקוויד בגוון Havana Nights עולה 56 לאריזה של 6 גרם



לסיכום - שמחתי על השת"פ ושהייתה לי הזדמנות לבחון בעצמי את המוצרים. מבחינתי רובם מנצחים לדעתי חוץ מהקונסילר הארה שפחות עפתי עליו/התאים לגוון העור שלי בצורה מושלמת אבל זה משתנה מאחת לשניה ומאמינה שיש כאלה שאוהבות אותו אבל זה לא מוצר שהייתי ממליצה לכן לרוץ ולרכוש. לעומת זאת, הפריימר לעיניים - בהחלט! כנ"ל הפירמידה והשפתון באמת מעולים אבל כמובן - תלוי בצרכים שלכן ☺





נסיון(כושל?) לקלוזאפ על ההיילייטר 😂


וברור שלא אשאיר אתכן בלי תמונות! אני התאפרתי היום ובגלל זה הפוסט חיכה לצאת בכדי להראות לכן איך המוצרים יושבים עליי אז בעיניים התאפרתי עם הפריימר
ומעל מהברונזר פירמידה - בשקע הגוון הכהה והברונזר עבדתי ככה טוב והחלק הבהיר זה ההיילייטר הכי בהיר שנראה הורס בריאות! ועל השפתיים, כמובן - הליקוויד שהורס לא פחות. אני חושבת שיש לי אהבה חדשה ☺


עקבו אחריי בדף הפייסבוק לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות