אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ספירולינה פול לייף - סקירת מוצרים

אם תשימו לב, יש לי שפע די מכובד אפשר להגיד של פוסטים על טיפוח העור וגם הפעם יצא לי להתנסות עם המותג ספירולינה פול לייף שמאוד מאוד מפורסם אצלי בקבוצה, הרבה בנות ממליצות עליו ואמרתי ששווה לי לנסות ויצא שת"פ שבו אני יכולה להביא לכן סקירה על כמה מוצרים שניסיתי ומה חשבתי עליהם ☺



למי שלא מכירה את המותג:
"ספירולינה פול לייף הוא עסק ביתי ומשפחתי בקרית טבעון, שהוקם ע"י מיכל בלהנס בשנת 2009, בספירולינה פול לייף אנו עוסקים בייבוא, ייצור ושיווק של מזונות על וקוסמטיקה טבעית מתוך אהבה לחיים ואמונה שאיכות החיים קשורה באופן ישיר לדרך חיים בריאה ובתוך זאת אנו רואים בתזונה ובטיפוח הטבעי מפתח זהב לבריאות טבעית."

ספירולינה מצטרף ללא מעט מותגי בוטיק כחול לבן שהחליטו להקים עסק קטן ומשובח לייצור מוצרי טיפוח ממגוון סוגים ולמגוון בעיות עור וכד'. לטעמי, זה מבורך שבנאדם מחליט ללכת עם החלומות והשאיפות שלו עם כמה שזה לא קל ויש לא מעט קשיים - ברגע שהעסק מצליח - זה סיפוק עילאי.



אני בחרתי מספר מוצרים שסיקרנו אותי כמו סרום פנים עשיר, ויטמין E לטיפוח הפנים וקרם החתלה טבעי שאומנם מיועד לתינוקות וכאלה אך הוא הומלץ לי לבעיית יובש קשה שאני סובלת מימנה ☺



סרום שמן החיים להזנה וחידוש העור | 30 מ"ל

למי שלא יודעת - אני בעלת עור רגיל יבש שסובל מקילופים וטקסטורה על העור. רוב הזמן, אני נמשכת לסרומים וסדרות אנטי-אייג'ינג מכיוון שנוכחתי לגלות שהמוצרים האלה יותר אפקטיבים על העור שלי ונותנים לו בהרבה מקרים את המענה האופטימלי(לחות, הזנה, השבת האלסטיות ועוד). אז אומנם אני רק בת 25(במרץ 26) אבל הצרכים של העור שלי נוטים יותר לכיוון עור בוגר מאשר צעיר.

הסרום בתמונה טוען לחדש, להזין ולטפח את העור בצורה מעמיקה יותר. הסרום מכיל שמן זרעי ענבים, שמן שקדים, שמן מורינגה, שמן ארגן, שמן אבוקדו, שמן קיק, שמן נר הלילה, שמן נבט חיטה, ויטמין E פאטוצ'לי ועוד.
כבר מהרכיבים אפשר להבחין שזה פצצת בריאות לעור, כל השמנים האלה מאוד עשירים ומצליחים באמת לחדור ולפעול עמוק ולא רק על פני השטח. השינוי חל די מהר מהשימוש בסרום וכיום העור שלי ממש רך, נעים, מאוד אלסטי ונוח. כמעט ואין לי יובש(אני עצלנית בטירוף ויוצא ימים מסויימים שאני שוכחת שגרת טיפוח) ואני מרגישה לגמרי בנוח להיות בלי איפור בלי לרוץ ולכסות דברים. ולמרבה ההפתעה, כשאני שמה אותו(ונותנת לו להספג לפחות 10 דקות) ומתאפרת מעל במייק אפ והכל העור נראה פלולס..פשוט ככה. החלק מוחלק כזה וחסר רבב וזה לא פוגם בעמידות ובנראות ועכשיו חורף אז אני בכלל אקפיד להשתמש לרוב בו.

המרקם שלו מעט שומני אבל קליל ולא כבד ומעיק, אני משתמשת בו בעיקר בלילה בשביל שהכל יספג טוב במהלך הלילה אבל לפעמים גם בבוקר כשיש לי זמן לתת לו להספג.

לוקח לו קצת זמן להספג אבל התוצאה בפועל שווה את זה לטעמי ☺





 ויטמין E לחידוש העור| 15 מ"ל

אוקיי, על המוצר הזה(בכללי) אני שומעת שנים. ויטמין E מוכר וידוע בתחום הטיפוח כרכיב מאוד עשיר ומזין לעור יבש ובכלל כל מצב שדורש הזנה ועוד. כשראיתי את זה באתר לא חשבתי פעמיים וביקשתי אותו והאמת שלבד - הוא סמיך נורא ודביק אז מצאתי שהכי נוח לי לשים אותו בערבוב הסרום. אני שמה קצת סרום על גב כף היד ואז פאמפ או אפילו חצי של הויטמין ומערבבת ואז מורחת ובאמת הבחנתי שהטקסטורה בעור השתפרה פלאים וכמעט או בכלל אין לי טקסטורה יותר מאז השימוש במוצרים האלה והוא באמת מעשיר נורא ואינטנסיבי אז מבחינתי - שווה ביותר. בקבוק קטן ונוח לשימוש וצריך ממש מעט כל פעם וגם המחיר נורא נוח לכיס ☺





משחת הפלא לבעיות עור - 50 מ"ל

כן, משחת החתלה ואין לי שום תינוק בבית אך המשחה הזו היא מולטי ומיועדת לכל מיני מצבי עור כמו יובש, תפרחת ועוד ועוד. יש לי יובש חמור במרפקים שחשוד לפסוריאזיס ובעלת המותג המליצה לי עליו אז זרמתי. דבר ראשון - זה משחה סמיכה כזו שמרגישה כמו חמאת שיאה אבל נסה מהר לעור ומתקבעת מהר ולא נשאר הרבה זמן תחושה דביקה ומעיקה. לגבי שיפור המצב - ניסיתי אותו כמה פעמים שיכולתי בין העומס המטורף שיש לי ושמתי לב שזה כן שיפר את היובש(לא העלים, המצב שלי נוטה לרפואי וקשה להעלים דבר כזה) והגירודים שהיו לי כמעט ולא מופיעים..זה חיובי כי הגירודים היו מציקים וכיום אני כמעט ולא חווה אותם אבל זה כן דורש תחזוק(המצב הספציפי שלי) ולטעמי זו משחה שכן שווה לנסות בגלל שהיא מקבלת המון ביקורות טובות ☺

במותג טוענים על המשחה:
"משחה צמחית טיפולית נפלאה להקלה על עור מגורה ובעיות עור שונות כמו אסטמה של העור, סבוריאה או פטריות עור. המשחה מקלה גם על גירויים, גרודים, בעיות יובש, חתכים ,סדקים וכוויות בכל חלקי הגוף, מסייעת להחלמה של פצעים ושיקום של העור, משחת הפלא עשירה בשמן המפ, שמן משרה קלנדולה וקמומיל המרגיעים והמסייעים בהחלמה, שיקום והתחדשות תאי העור ושמן לבנדר לחיטוי והרגעת העור. המשחה בעלת מרקם חמאתי, נמרחת בקלות ואינה מכתימה את הבגדים. 100% רכיבים טבעיים."

הרכיבים שלה הם:
חמאת שיאה אורגנית, שמן קוקוס, קלנדולה, חוחבה, שמן מורינגה ושמנים אתרים לבנדר ועץ התה.




לסיכום - אני יצאתי מרוצה מחווית ההתנסות הזו, המוצרים באמת עזרו לי ועבדו לי וזכיתי לבדוק מותג מאוד מדובר אצלי ולהביא לכן את הדעה שלי שאני יודעת שלא מעט סומכות עליה ☺ לגבי רכיבים ועוד - באתר הרכיבים לא מפורטים(מימה שבדקתי) אך על גבי המוצרים מפורטים הרכיבים ומהבדיקה שלי באמת כל הרכיבים טבעיים ובלי כימיקלים וכל מיני רכיבי ביניים כאלה, ממש שמנים ועוד בסגנון שזה בהרבה יותר בריא וטוב.
ויטמין E עשוי מויטמין E צמחי בלבד, אין לו כלום מעבר שזה מעולה ומסביר את הסמיכות והדביקות הגבוהה שיש לו שזה קיים במקור.

אציין שהמותג צ'יפר אותי בצנצנת מקסימה של ספירולינה שידוע כמרכיב מאוד בריא וחשוב לגוף שלנו ובכללי מאוד בריא אך לצערי עדיין לא יצא לי לנסות אותו והוא גם בגדר תוסף תזונה/מוצר תזונה ולא קוסמטיקה ויקח לי זמן להתנסות בו כי אני עצלנית כמו החיים..כן אבל היה לי חשוב שתדעו שניתן לרכוש ספירולינה מהאתר שלהם במגוון צורות ומי שאוהב ורוצה המחירים שלהם די נוחים ומעבר אני רואה שיש להם קטגוריית "מזון על" שיש שם שמן קוקוס, פולי קקאו, מגוון ספירולינה כולל חטיפים ועוד ועוד

איפה?
את מוצרי ספירולינה ניתן להשיג באתר שלהם כמובן וגם בחנות ברחוב יהודה הנשיא 3 קריית טבעון בצמוד לבנק הפועלים.
האתר מאוד נוח יחסית לשיטוט ולא מצאתי שום בעיה, המחירים מאוד נוחים לכל כיס כמעט. בכל דף מוצר יש ביקורות שאנשים נתנו למוצרים ככה שזה מאוד עוזר לבחון ולדעת מה אחרים אותנטים חשבו על המוצר.

כמה?
•משחת הפלא-החתלה עולה 46 שקלים לאריזה של 50 מ"ל

•סרום  שמן החיים(יש להם מבחר סרומים, ממליצה לבחון באתר) עולה 63 שקלים לאריזת 30 מ"ל ואריזת 100 מ"ל
עולה 170 שקלים.

•ויטמין E עולה 43 שקלים לאריזה של 15 מ"ל

לגבי משלוחים יש שתי אופציות:
1. שליח עד הבית אקספרס - יגיע אליכם הביתה בתאום מראש עד 3 ימי עסקים לערים הגדולות ו 3-4 ימים לקיבוצים ומושבים מרוחקים ב-22 ש"ח.

2. איסוף עצמי - ניתן להגיע ולאסוף את המוצרים מהחנות שלנו בטבעון באיסוף עצמי ללא דמי משלוח.

הזמנה ששולמה עד השעה 12:00 תצא מאיתנו אליכם במשלוח מהיר באותו יום

בהזמנה מעל 360 ש"ח - משלוח אקספרס עד הבית חינם

ניתן לשלם בפייפאל, ויזה ועוד כמה חברות אשראי מוכרות.


❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


עקבו אחריי בדף הפייסבוק לעוד סקירות ועדכונים!

כאן נסיים את הפוסט הזה ונתראה בפוסטים הבאים ♥

תגובות