אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ניחוחות משכרים עם ספרינג - סקירת מפיצי ריח Private Collection

אין בחורה כמעט שלא אוהבת ריחות טובים ואני מאמינה שגם הרבה גברים, בכ"ז 😉 ריח טוב זה משהו שמלווה אותי מהיום שנולדתי - אמא מאוד אסתטית ונקייה שתמיד דאגה שגם אני, אהיה סופר נקייה וסטרילית. מהילדות אני זוכרת איך למדתי להתקלח לבד בגיל 4 ותמיד, לא משנה מה - לא יצאתי מהבית בלי מקלחת. אז ריחות טובים תמיד מלווים אותי. אם בהיגיינה האישית ואם סתם במרכך כביסה שנותן לי ריח משכר לאורך ימים. אז הפעם זכיתי להתנסות במוצרי הריח לבית של ספרינג כשהם שלחו לי את שני הבייבי המדהימים האלה לסקירה. אז אם מעניין אתכן לדעת מה חשבתי עליהם - מוזמנות להמשיך לגלול ♥



נתחיל בכמה מילים למי שלא מכירה את המותג:
ספרינג מוכר וידוע כמותג בישום לבית ולגוף. מעבר יש גם מוצרי טיפוח לגוף מסויימים. הייחודיות של המותג על פני מותגים אחרים זה הנגישות - המחירים סבירים ביחס לאיכות. האריזות - אריזות קלאסיות ונקיות שמאפיינות את כל מוצרי המותג, קו קבוע, בלי חריגות מיותרות. ניחוחות נקיים וברורים, תווים ברורים ונעימים. מותג בוטיקי אך לא במחיר - לא תרגישו את זה בכיס אבל בהחלט תרגישו את זה באיכות המוצרים בפועל. והיי, מותג כחול לבן, אי אפשר להתעלם מיצירה ישראלית באיכות כה גבוהה ומשובחת ☺


לפני שבוע פלוס ככה הציעו לי לסקור את המפיצי ריח החדשים ולא יכלתי לסרב מהסיבה הפשוטה - אני כל הזמן רואה סיקורת על המוצרים האלה וכמה שהם משובחים ומדהימים ולי, זו התנסות של פעם ראשונה. כן ניסיתי בשמים וכל זה אבל לא את המפיצי ריח שלהם ומבחינתי זו הייתה הזדמנות מדהימה לחוות באופן כללי מפיצי ריח ובטח של המותג המיוחד הזה.

לספרינג יש מותג נוסף בשם Private Collection שמתאפיין ביוקרתיות רבה ובחומרי גלם מהיוקרתיים ביותר בשוק. אני קיבלתי מפיץ ריח ונר בניחוח FROSTED ORCHID  ואיך שפתחתי את השקית הציף ריח משכר ביותר שפשוט לא עמדתי בפיתוי ועם כל הקמצנות שלי לבזבז דברים יקרים כאלה - יש חיברתי את המקלות למפיץ(הכנסתי) ושמתי פשוט בסלון ותוך דקות ספורות, כל הסלון שלי התמלא בריח הורס בריאות. במילה אחת. לא הרחתי אף פעם ריח כזה ויש בו משהו מתקתק מעט אבל הם מתארים אותו כפלאוור פרוט שזה נשמע לי כמו פרחים מתוקים..אם אני מבינה את זה נכון. מתוק אבל מרענן ונעים וטוב. טוב ברמה שלא נמאס לי ואני הכי רגישה לריחות מתוקים או דומיננטים אבל כאן זה פשוט טוב. 

את הנר הדלקתי רק היום, גם כאן התקמצנתי בטירוף וגם כי חם עכשיו ופחדתי שיהיה עוד יותר חם אבל אמרתי יאללה, ננסה וגם כאן הריח נפלא וזהה כמובן רק שבנר פיזור הריח יותר לאט וזה טוב, כי זה נר ☺





אחרי כמה תמונות מעוררות חשק 😋 נעבור לעוד קצת מידע שחשוב וטוב לדעת:
*המותג Private Collection מבית ספרינג מתחלק לשתי קטגוריות:
קולקציה לבנה וקולקציה שחורה. בכל קולקציה יש ריחות שונים - בלבנה תמצאו ניחוחות יותר נקיים, פרחוניים, פרשים, מתקתקים ובכללי כל דבר שמתחבר לצבע הלבן, ניקיון ופרשיות. כמה לדוגמה:
סאמר בלוסום, שמפיין און אייס, FROSTED ORCHID ועוד.

בקולקציה השחורה תמצאו ניחוחות עמוקים יותר, חמים ועם דומיננטיות. למשל: אמבר & ספייס, בלאק איריס ועוד.

המחירים במותג הזה בהחלט יותר גבוהים, אי אפשר להתעלם מכך ומצד שני, האיכות כ"כ גבוהה שמי שכן מתאפשר לו/רוצה להביא למתנה זה יכול לעבוד נפלא.

כל הנרות של ספרינג וגם מהליין הזה עשויים משעוות קוקוס טהור ככה שלא תתקלו בעשן דוחה שהרבה פעמים קורה עם נרות משעוות דבורים וכד'. הנרות כאן מבעירים עצמם בצורה יציבה, נוחה, אין דברים לא צפויים והכי חשוב - כל הריח שיוצא זה נטו הריח ששמו בנר, בלי שום ריחות לוואי למיניהם ובכללי - הנרות והמפיצים מגיעים באריזות מהממות בקטע הזוי, זה זכוכית מיוחדת כזו מאוד יציבה וחזקה והמראה הכללי..אני חושבת שהתמונות מדברות בעד עצמן ☺


את המוצרים תוכלו לרכוש באתר: לינק לאתר
מחיר המפיץ ריח הוא 99 שקלים לגודל 180 מ"ל ולקטן יותר 110 מ"ל תשלמו 79 שקלים
הנר מגיע בצורה עגולה ובצורה מרובעת(כמו שאני קיבלתי) ומגיע במספר גדלים:
240 גרם, 400, 600, 700, 900 ו-1150 גרם. הכי קטן עולה 99 שקלים והמחיר עולה עם הגודל.


לסיכום - אני יצאתי עם חוויה מדהימה ואני מאושרת שהייתה לי ההזדמנות להתנסות במפיצי ריח ולהבין על מה כל הרעש, באמת ובתמים חשבתי שסתם אנשים עפים אבל במקרה הנ"ל יש הצדקה. ומעבר, נהנת מאוד מהאריזות היוקרתיות שאי אפשר להתעלם מזה - זה מקשט בצורה מדהימה מבלי להפריע לשאר העיצוב בבית והדברים שקיימים בו. זה קלאסי, שם אבל לא באמת מפריע לשאר ☺

הבית שלי ריחני ואני לא יכולה להיות מאושרת יותר!

בכללי, את הבשמים של ספרינג ניתן להשיג מהיום גם בסניפי סופר פארם וכמובן - גם באתר שלהם. לינק לרשימת הסניפים


עד כאן להפעם, אני אשמח שתשתפו אותי בתגובות האם התנסתן עם ספרינג, אהבתן דברים מסויימים? יש לכן המלצות?
אתן תמיד מוזמנות להמשיך לעקוב אחר התכנים שלי גם בערוץ היוטיוב שלי

תגובות