אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת מוצרים של המותג "קצף"

היי, נראה לי...☺ אני נעלמתי כאן וגם מהיוטיוב והסברתי על זה ב"קהילה" בערוץ כתבתי פוסט שם שמסביר למה אני מפסיקה פעילות לחלוטין אז ממליצה לגשת לשם ולראות(כל אחד יכול לראות, לא רק רשומים). לינק לפוסט ומה שאני עושה כאן זה פשוט לעלות בעיקר לטובת המעט שנשארו בבלוג ואולי נכנסים ומצפים לתוכן מימני כמה וכמה סקירות שפירסמתי במקור בקבוצה יפות ללא אכזריות והחלטתי שלפחות כסגירת מעל ולסקירות האחרונות שלי אני רוצה שהן יהיו גם כאן, בבלוג. אז כמו תמיד, אם זה מעניין אתכן/ם אתן/ם מוזמנות/ם להמשיך לקרוא ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אז סקירה ראשונה שלי אחרי מליון שנה בערך? 😏 והפעם זה מותג מיוחד ונפלא של אשה שממש נכנסה לי ללב והדהימה אותי ברגישות, האדיבות והאנושיות שלה עדי תמיר
שקיבלתי(ביוזמתי) מוצרים שלה לסקירה לפני הרבה זמן(שלושה חודשים) ורק עכשיו התאפשר לי לסקור. המותג נטול אכזריות וטבעוני לגמרי וברשימה הטובה שלנו.

נעים להכיר:
קצף מותג טיפוח טבעי שהוקם על ידי Adi Tamir שלמדה רוקחות טבעית וארומתרפיה הוליסטית,
היא מלקטת צמחים ושמנים ייחודיים מהטבע ואורזת אותם לבקבוקונים וסבונים מוצקים, כאשר לכל מוצר יש סיפור קסום משלו.
מוצרי הטיפוח מכילים חמאות ושמנים צמחיים טבעיים כגון חמאת השיאה המופלאה, שמן זית כתית אורגני וצמחי מרפא המרגיעים את העור.
*המוצרים מתאימים לנשים וגברים כאחד.

אני אנסה לא לחפור, לתמצת בכדי שיהיה לכולכן נוח וממליצה למידע מלא על המותג מוצרים ורכיבים להכנס פשוט לאתר.
כאן ארכז את דעתי על המוצרים 
את כל המוצרים בחרתי בעצמי ומעבר עדי המדהימה צירפה לי כמה צו'פרים מהנים במיוחד.


✮דאודורנט תעשו כפיים, דאודורנט טבעי ללא *סודה לשתייה! ניסיתי לא מעט דאו' טבעיים ולרוב באמת אהבתי ועבד לי אבל כאן מדובר במשהו שונה זה לא מרגיש "טבעי" מבחינת הריח והמראה והכל אבל זה כן(לא שריחות טבעיים מובהקים הם לא טובים, לא זו כוונתי אלא שהריח יותר פרחוני ומוכר ופחות צמחי כבד למרות שיש מבחר ריחות). הריח מהמם, נעים בטירוף ושמחתי
שהוא באמת מרגיש ריח "קוסמטי" יותר(אבל עדיין בלי כימיקלים ושיט אלא טבעי) ופחות צמחי וכד' בצורה ממש חזקה. עדין ולא משתלט אבל עובד מצויין.
האריזה - משדרת הכי קול שיש, רחוק מאריזות שמשדרות "טבע! צמח! עצים!" יו נואו )
ולא, אני לא נגד בכלל פשוט אני פחות מתחברת לריחות מאוד צמחיים כבדים, לא שונאת ולא נמנעת פשוט פחות עושה לי את זה.

הוא במרקם נוח כזה שלא נוזל אבל לא קשה כאבן, הוא נעים ולא מורגש על העור
ומגן בצורה מעולה. בחנתי אותו בלא מעט יציאות מהבית שגם כללו הליכות והזעה.

כמות ענקית שתחזיק לא מעט זמן ובעיקר ממש נהנת להשתמש בו.
אני מרגישה שאיתו אני פחות מזיעה והוא מנטרל לי ריח לשעות ארוכות. חשוב לזכור שחשוב להזיע ואני לא נגד פשוט הבחנתי שאיתו קצת פחות מזיעה מבדר"כ.
הוא מגיע ב-7 ניחוחות ושלי הכי פרחוני ופרשי כזה למי שפחות חובבת ריחות צמחיים מובהקים  ויש גם ללא ריח והוא מגיע בכמה גדלים.
~~~~~~~~~~~~~~~
•טיפוח פנים -
✮קרם פילינג לפנים שמכיל גרגירי אגוז מלך(וואט, מקורי בטירוף) והוא במרקם קרמי משגע
וסופר נעים ונוח ולא שורט/מורגש על העור בכלל והתמציות תה ירוק באמת מרגיעות ומרעננות.

ניסיתי לא מעט פילינגים וזה לגמרי המועדף עליי(חוץ מפילינג אחר שהוא יותר "עמוק" שאני מנסה שהוא שונה לטעמי ובגלל זה לא שמה אותם באותה משבצת)
כי הוא מהנה לשימוש ועדיין מסיר תאים מתים ביעילות, מנקה, מטהר ומשאיר תחושה מעולה של עור נקי, צח, ובלי ג'יפה לא רצויה.

אל תטעו, הגרגירים כה עדינים שזה באמת הופך להליך מהנה במקום מייגע ומעצבן.
~~~~~~~~~~~~~~~
✮מסכה מאזנת לפנים - מרקם קרמי נוזלי מאוד ביחס למסכה, לניקוי ואיזון השומניות בפנים, לחידוש שיפור מראה העור והזנתו
והיא באמת עושה את זה אבל לא בפעולה אגרסיבית. עבורי האלכוהול שבה קצת הציק כי אני רגישה מאוד ובעיקר בריח ופחות בתחושה בפועל. היא נוחה ועדינה ונעימה מאוד במרקם שלה
ואחרי השימושים בה רואים שהעור נראה יותר רענן ומטופח. חביב +.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

צורפו לי שפתוני לחות לשפתיים וסבון פירות יער פילינג הורס בריאות! וגם סבון כורכום וחימר ירוק שמציל לי את העור
✮הסבון פירות יער - גם כאן יש לי נסיון עם מוצקים טבעיים וכל העסק אבל משהו בזה
שונה לגמרי - הריח, מה זה? ריח דומיננטי ומשגע של פירות יער ווניל שמאזן ...אלוהים!
זה לא אמיתי. זה פשוט שילוב מושלם בין וניל
לפירות יער. תוסיפו שיש זרעי חוחובה לפעולת הפילינג וקיבלתן את העונג המושלם במקלחת.
אני מתפנקת בו מתי שממש בא לי פינוק, לא רוצה שיגמר. זה הנאה צרופה כי הוא לא מייבש ומגרה
אבל הזרעים מנקים את העור בעדינות ומשאירים תחושה של...ספא טבע יוקרתי, ומענג. חשוב.
הריח מטריף והוא עובד בפועל מדהים אז כל שנותר זה רק...להנות  הסבון מכיל
חמאת קקאו נא מופלאה, חלב קוקוס מה שמסביר את העושר המופלא הטמון בו.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✮סבון הכורכום וחימר ירוק - במילא אחת - מוצר חובה כמעט!
רק אם העור שלך אולי יבש בצורה קיצונית אז לא.
זה סבון שמכיל שמן קוקוס, שמן זית, חמאת שיאה, סודיום הידרוקסיד, שמן חמניות, שמן קיק, חימר צרפתי (ירוק), כורכום טחון, ריח, תמצית למונגראס
ככה שהוא ממש מחטא, מנקה ומטהר את העור אבל מינוס יובש מעצבן וייבוש יתר.
הוא ממש הציל אותי עד היום עם המפגע שיש לי במצח(לא עבר עדיין, ממשיכה להתעלל בעור, מקווה שישתפר)
כי זה מה שהעור שלי זקוק לו - טיהור, ניקוי וחיטוי שהכורכום עושה בצורה מדהימה עם תכונות טיפוח.

העור ישר הגיב מדהים, שמחתי כ"כ שהיה לי את המוצר הזה בבית כבר
וכבר מההתחלה ראיתי שינוי חיובי, זה חיטא לי את העור וניקה וטיהר
וישר אחרי המשכתי לשגרת טיפוח.
הוא נעים, נוח, קל לשימוש מאוד ואני בעיקר לוקחת מהחצי של הכורכום ומצטערת בטעות שכחתי
לצרף אותו לתמונה אז אצרף תמונה מאתר המותג ?
קחו בחשבון אלה סבונים ענקיים, יחזיקו למלא זמן ככה שזה ממש משתלם והמחירים סופר נוחים
עם איכות מאוד גבוהה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✮השפתוני לחות - סוף כל סוף שמחתי לראות אופציה טבעונית
ואני נהנת מהם מאוד כי הם קרמיים ונוחים אבל מלחחים היטב ויפה.
הוא עשוי משעוות קנדלילה המופקת מעלי שיח הקנדלילה הגדל בצפון מקסיקו ודרום ארצות הברית.
שעווה זו, צמחית לחלוטין, היא קשה יותר משעוות הדבורים ולכן השפתון מחזיק מעמד גם בימי הקיץ החמים.
בנוסף לשעוות הקנדלילה הוא מכיל חמאת קקאו, ושמנים טבעיים המספקים לחות נעימה לשפתיים. תתכוננו להתמכר.
וזה נכון, מרגישים את הקקאו(מברכת שימוש ברכיב זה כל פעם מחדש) והשמנים אבל בצורה מתונה מאוד
ונכונה מאוד.
אין לי יובש קיצוני אז לא יכולה להעיד אבל בכללי זה ממש מטפח לי אותן.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לסיכום, מרגישים שבעלת המותג משקיעה מחשבה מרובה בכל מוצר ומוצר.
רשימות רכיבים מינימליות מראות שלא מוכנסים סתם רכיבים מיותרים למוצרים.
הכל מפורט יפה ויעיל באתר ואהבתי מאוד.

המוצרים עצמם הבנתן כבר שממש אהבתי, זה לא מובן מאליו.
ממליצה לכן בחום להכיר את המותג הזה כי הוא לא מדובר מספיק(היי, אני ונירית סקרנו אותו אך אין שום קשר, אפילו לא ידעתי עד שהסקירה שלה עלתה שהיא הולכת לסקור אותם, הסקירות אותנטיות לגמרי ללא שום מטרות רווח )
ובטוחה שיש לא מעט נשים כאן שמחפשות קוסמטיקה טבעית אבל עם טאץ' קצת פחות שצועק "טבע! צמחים!".
אהבתי מאוד שעדי משקיעה בעיצוב שירגיש לא פחות יפה ונעים לעין מבמותגים רגילים, לא טבעיים.
אהבתי שהיא גם תורמת עצות וטיפים בכללי, בחורה עם ידע רב שבאמת רוצה לעשות טוב לאחרים.

מאוד אהבתי גם את המחירים, מאוד נגישים, נוחים. לא עוד מחירי תקרה גבוהים וכאן באמת הרבה ממכן
תוכלו להנות מאיכות גבוהה, במחיר עממי וסביר ביותר 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

$מחירים:
הסבונים המוצקים עולים 26 שקלים והגודל ממש מכובד ברמה שיחזיק לתקופה מאוד ארוכה גם בשימוש יומיומי. לטעמי מחיר מאוד משתלם עם איכות גבוהה ואפקטיביות בפועל.

הדאודורנט מגיע בשני גדלים: 15 גרם והגדול 50 גרם. הקטן יעלה לכן 19 שקלים והגדול 49 שקלים. הוא מגיע במבחר ניחוחות מגוונים ושלי על סקאלת הפרחוני פרשי מהמם. הימרתי, ויצא לי הצלחה 
מסכת הפנים עולה 76 שקלים לגודל של 50 גרם
קרם הפילינג לפנים עולה 62 שקלים לגודל 50 גרם ולגודל 100 גרם יעלה לכן 98 שקלים
שפתון לחות עולה 17 שקלים לגודל 5 גרם והוא מגיע במבחר טעמים מגוון ומרענן.
לינק לאתר: https://ketsef.co.il
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
**הטבה לחברות הקבוצה - הכניסו בקופה את הקוד cfree ותקבלו
שפתון לחות מתנה + דוגמית לבחירתכן.
*צריך להכניס לסל הקניות ששוויו 50 ש"ח לפחות, שפתון בטעם שרוצים ורק אז להזין את הקופון. אם השפתון לא מופיע בסל, הקופון לא יעבוד.
לגבי הדוגמית - לרשום בהערות הקנייה דוגמית של איזה מוצר מבקשים, כדי שאשלח עם ההזמנה (המוצר היחיד שאי-אפשר ליצור לו דוגמיות זה הדאודורנט)

בגלל שהשבוע המותג יוצא עם מבצע שווה של 3 סבונים מוצקים ב-70(חיסכון של כמה שקלים מבמחיר הרגיל, שווה) שקלים
אם תתקלו בבעיה כלשהי, פשוט שלחו מייל. לפעמים כפילות מבצעים/קודים יוצר תקלות קטנות אך נקווה שלא
וזכרו שהמותג מאוד זמין במיילים ועוזר יעיל מאוד 
*מותנה בקניה של 50 ש"ח ומעלה
ההטבה תקפה מעכשיו לעוד שבועיים מהיום.

נתראה בסקירה הבאה יקירות 

תגובות