אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קולקציית הבשמים שלי ♥

תיכננתי לעשות את זה כסרטון על "אוסף הבשמים שלי" אבל בלתי אפשרי אז נזרום כאן 
*הכל התקבל לסקירה ונסקר כבר מזמן חוץ מההיפנוטיק שנרכש מכספי ופאודר נסקר בפעם הראשונה(גם התקבל לסקירה)

נתחיל עם La Boutique - לה בוטיק כי יש להם מקום מאוד מיוחד אצלי בלב - הכי הכי נצחיים ואגדיים זה המאסק ופאודר.
פאודר זה ריח נקי מיוחד כזה עם טאץ' עדין של מאסק שהופך אותו פשוט לבושם שאני לא מסוגלת להפסיק להשתמש בו.
המאסק - מאסק, קלאסי, נקי, מהמם ופשוט בלתי מנוצח.
למי שלא מכירה עדיין, לה בוטיק בבעלות ציפי רוטשילד זה מותג קסום ומיוחד לבשמים, טיפוח הפנים והגוף. הבשמים שלה מהווים חלופה מדהימה ובלתי מתפשרת למלא ניחוחות מוכרים וידועים שכן מנסים על בע"ח. המותג נטול אכזריות, טבעוני, בוטיקי ומיוחד.
בתמונה רואים גם את "היפנוטיק" ומאסק נעדר כי הבקבוק הגדול נגמר לי ויש לי רק רול בתיק  היפנוטיק מאוד דומיננטי, עשיר ואני אוהבת אותו לעיתים רחוקות יותר כשבא לי משהו ממש חזק ורציני. הוא מעט שונה מהמקור בכך שיש לו חמיצות מסויימת ששוברת את המתיקות הכבדה שיש במקורי שלי אישית גורמת לבחילה אז בגלל זה אהבתי מאוד ויותר, את הגרסה של לה בוטיק.
לגבי עמידות, הבשמים האלה שורדים עליי יום שלם ולפעמים יותר. במקלחת, כשאני מסתבנת והכל פתאום עולה שצף ניחוח של הבושם ואני...פשוט מתענגת על זה. זה פשוט בלתי רגיל. בעבר, הרמתי ידיים שבשמים ישארו עליי כי העור שלי מוזר ולא נוטה לקבל ריחות אבל כאן זכיתי להתמכר לריח גוף מדהים גם יותר מכמה שעות או פחות. יום שלם ומעבר 
היא מחזיקה בבשמי שמן שלא מכתימים אך גם בגרסת אלכוהול.
המחירים מאוד נוחים לכל כיס ובתמורה אתן מקבלות עולם קסום ומופלא שגורם לכן להתמכר לריח טוב.
בושם בגודל רול און עולה 30 שקלים ל-10 מ"ל ומאוד שווה לנסיעה בתיק. וגודל 30 מ"ל שמכובד בפני עצמו עולה 80 שקלים והכי גדול של 60 מ"ל עולה 90 שקלים. יש חנות בראשון לציון, נקודות מכירה ברחבי הארץ וגם באתר שלה ניתן לרכוש.
*יש אפשרות להזמין בושם בהתאמה אישית, תוכלו לברר זאת מול ציפי שהיא בנאדם מקסים, אדיב ומיוחד בשירות שלו. פשוט נשמה אחת גדולה 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הבשמים האחרים הם של Spring - perfume house שגם אותם אני אוהבת מאוד אבל לה בוטיק תופסים אצלי מקום מיוחד. אבל, יש לי את הניחוח וויט פלאוור שהוא נקי מאוד אבל מיוחד, עם נוכחות. הניחוח השני הוא ולווט קריסטל והוא בושם מולקולה. זה ניחוח שבאמת קשה להסביר אבל הוא מיוחד, משתנה מאחת לשניה ובעיקר נופל על סקאלת היותר נקיים/קלאסיים ופחות כבד/מתוק מעיק וכד'.
השלישי והאחרון בבקבוק הארוך זה בושם מסדרת פראנצ' מקרון שזה סדרה שנועדה לנערות יותר כי היא מאוד מתוקה ודומיננטית אבל אני ממש אוהבת את הבושם. הוא מתוק, מאוד. אבל נעים ונוח. לא דוחה ומעיק עד בחילה. יש בו נצנצים ובכך העור נשטף בהם אבל זה מראה כ"כ מהמם ומחמיא וממש לא טראש ומוזר. די כאילו כוכב התפוצץ לכן על העור בחלקיקים זהירים של טבע נדיר. הוא גם די עמיד ונוכח עליי כנ"ל שאר הבשמים של ספרינג.
הבשמים של ספרינג נמכרים כמובן באתר שלהם וגם בסופר פארם, אפריל ורשת לינדו אם אני לא טועה. המחירים נוחים מאוד 100 שקלים לבושם וממליצה להגיע לרשתות ולבחון מהטסטר, להסתובב במהלך היום ולראות אם אתן מתחברות. יש כמובן עוד מבחר ניחוחות שופע.
לגבי הבקבוקים - אפשר להבחין שהם יפים, קלאסיים וזכוכית, אני אוהבת זכוכית  אוהבת את כולם והם מעבר לניחוחות עצמם, מספקים לי הנאה בזמן השימוש עצמו והמראה הכללי. לה בוטיק שידרגו לאחרונה את הבקבוקים לצורה מרובעת(אותו גודל פשוט מרובע במקום עגול) שנראה מהמם ויש עוד סוגים של בשמים ככה שתמיד שווה לבדוק.

*מוסיפה בושם נוסף שלא מופיע למעלה ומצרפת כאן:


למותג קוראים La Maison du Savon והוא נטול אכזריות והרבה מהמוצרים גם טבעוניים. הכל מיוצר בעבודה בוטיקית וקטנה וממוקדת שמאפשרת באמת להשקיע את הלב והנשמה בכל מוצר ומוצר ומרגישים את זה. אני ממש מאושרת שגיליתי מותג שהוא יוקרתי יותר אבל שהמחירים נגישים ונוחים בלי לקרוע את הכיס.
ניסיתי הרבה בשמים בחיי, הראשון והאגדי שלי הוא ביונד פארדייס של אסתי לאודר(מנסים על בע"ח לצערי). אני מאוד ממוקדת ופחות פתוחה להרפתקאות בתחום מצד שני, עם השנים אני פחות כבדה ונוקשה וכן התנסתי עם ריחות מתוקים מסויימים שחלקם אהבתי. אבל בכללי, יש לי מיקוד ואני שונאת לנסות ולהתאכזב וכאן פשוט התאהבתי אולי דווקא כי זה בסקאלה שאני אוהבת. זה ריח יסמין מאסק והוא מוגדר כ"בודי מיסט" אבל ממש לא עבורי. יש לו עוצמות ריח מטורפות שממש לא מזכירות לי מי גוף. אז עבורי הוא בושם לכל דבר ועניין ואם ככה מרגיש ומריח הבודי מיסט שלה אני אפילו לא רוצה לדמיין איך הבשמים שלה מרגישים(בטח התגלמות השלמות). מה שאהבתי שזה בקבוק אומנם זכוכית אבל ממש עמיד, נוח לשימוש מאוד ואריזה קלאסית ונקייה והמחיר? ממש נוח לכל כיס. 67 שקלים זה לגמרי מפנק בלי לחשוב על לקחת משכנתא ;)

את המוצרים של המותג ניתן להזמין באתר וגם יש חנות מופלאה וקסומה בתל אביב ואת הכתובת תמצאו בעמוד הפייסבוק שלה ובקרוב תעלה סקירה על כל המוצרים שקיבלתי מימנה אז יש למה לצפות ☺

תגובות