אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

איפור וטיפוח טבעיים מהאתר veganm.co ♥

היי..  היום אני רוצה לסקור לכן מוצרים שקיבלתי מהאתר veganm.co שכל המטרה של האתר הזה היא לרכז קודם כל קוסמטיקה(איפור וטיפוח) טבעונית במקום אחד וכמובן נטולת אכזריות ואקו פרנדלי. בכדי שיהיה נוח להכנס לאתר אחד ולמצוא מה שרוצים בלי להתפזר. יש מגוון מותגים שהמכנה המשותף זה שהם בוטיקיים מכל העולם.
*האתר נכנס לרשימה הטובה שלנו(בקבוצה יפות ללא אכזריות) ומצהיר שהוא בודק ומוודא מול כל המותגים שהם נטולי אכזריות לגמרי(כל הסטנדרטים).
נתחיל ממוצרי האיפור ונעבור לטיפוח  לצערי הקונסילר הירוק לא נכנס טוב בתמונה אז וויתרתי(מבחינת מקום, לא היה לו)
קונסילר ירוק של המותג Purelips - שנים שמתה למצוא כזה טוב - מטשטש יפה, לא כבד, לא קייקי, מטשטש מספיק ולא נעלם. המוצר מגיע בסטיק קטן ונוח למדי, ההברגה עובדת עדיין מעולה. הוא די נוח, מטשטש יפה ולא הופך קייקי ודוחה והמייק אפ מעל יושב מעולה. זה מטשטש לי את האדמומיות ב-50% בערך, לא לגמרי אבל כן ברמה שהעור פחות אדמומי וזה מאפשר לי לשים סומק למשל  קיצר, מוצר טוב שעובד טוב מאוד למי שחובבת סטיקים. אני מטשטשת עם מברשת קבוקי דחוסה כזו למייק אפ ומעל שמה את המייק אפ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המוצר הבא של המותג Aromi וזה ליקוויד שלהם בגוון רד דליה(יש עוד גוונים) הפורמולה שלו ממש נעימה ונוחה, זה לא כבד ומעיק אלא יותר על סקאלת הנוזליים והדקים. זה לא שורד לי אוכל כמו כל ליקוויד אחר אבל זה לא משנה כי בזמן הלבישה שלו אני לא מרגישה אותו והוא סופר נוח ונעים ולא מתגרגר והופך למשהו הזוי ומוזר. להפך, הוא מתמזג עם הזמן עם השפתיים והופך בכלל למשהו שלא נראה ליקוויד..יותר כמו שפתון מאט רגיל ולווט כזה. לטעמי ממש מוצלחים והמותג ענה מעולה לשאלות שלנו ומחכים שמאיה תאשר  ולגבי הגוון - באמת גוון חורפי(אך לא רק) מושלם כזה, אצרף תמונה שלי איתו אבל בעיקרון ממש אהבתי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המוצר הבא הוא מייק אפ של המותג PureLips שזה מותג שמתרכז באיפור מינרלי, טבעי וטבעוני. הכל כזה קטן ובוטיקי וממש מהמם. זה מייק אפ שמוגדר כמייק אפ סרום שמכיל ויטמין C ושלל דברים בריאים וטובים. המייק אפ נראה לי ממש מבטיח או ממש מסקרן פשוט הבקבוק הנורא קטן, הפיה, הגוון הבהיר בצורה מדהימה אבל לצערי כמה שלא ניסיתי להשתמש בו - זה לא עבד... קודם כל, מדובר במוצר בעל פיגמנט מטורף בקטע מפחיד. טיפה אחת מימנו זה כמו 5 טיפות ממייק אפ אחר. להשוואה. הוא בגימור יותר מאט טבעי כזה, ישר הדגיש לי יובש/התפרק לי על הפנים ולא הצליח לשבת לי ממש טוב ויפה... ניסיתי לערבב עם מייק אפ אחרים פחות עבד וניסיתי עם קרם לחות גם לא. עם מגוון מברשות וספוגית - נאדה. אמשיך לנסות אותו עם עוד מייק אפים אחרים ולראות מה יצא אבל בתחושה שלי, שזה פחות מתאים לעור יבש. אולי לשומני או מעורב. ואולי משהו בפורמולה לא מוצלח או שזה ספציפית לגביי כי יש נשים שאהבו ונתנו פידבק חיובי בחנות שלה באטסי(של בעלת המותג). וואלה קשה לי לחרוץ את גורלו, יש בו יתרונות שזה הפיגמנט המאוד גבוה שלא מצריך הרבה חומר, כיסוי די גבוה, הפן הבריאותי וכל זה אבל בנתיים לצערי לא יכולה להגיד שהוא טוב עבורי(אם יהיו עדכונים לגביו אעדכן בקבוצה).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המוצר הבא של אותו מותג PureLips זה מייק אפ מינרלי שממש עפתי עליו! מגיע באריזה קלאסית ונוחה יש סגירה פנימית. מה שמיוחד בו זה שהוא מכיל מיקרו שימר סופר עדין ולא באמת נראה על העור אבל בפועל - עושה גימור למות. עבורי זה משמש כפיניש פאודר אחרי כל האיפור וההסתרות אני זקוקה לגימור יותר פלולס כזה וללטש הכל והיא עושה את זה מדהים. היא גם די עמידה ושורדת לי מעולה ולא פוגמת בשאר האיפור אלא להפך, במהלך היום האיפור עוד יותר מתמזג והופך לטבעי כזה ויפה בלי לאבד מהכיסוי של כל מה שעשיתי לפני.
פחות ניסיתי את המייק אפ לבד אבל בפעמים שכן זה עבד מעולה רק שהכיסוי לא סופר גבוה אבל כאילו היא יושבת מהמם אז..כן. מי שמחפשת פיניש פאודר מושלמת כזו, שווה לבדוק וגם בתור מייק אפ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המוצר האחרון הוא טיפוחי וזה מסכת חימר ורוד של המותג Entyze Skincare וזה סיקרן אותי כי שמעתי הרבה טוב על מסכות חימר ירוק. אז קודם כל - זה מגיע בצנצנת זכוכית ממש יוקרתית ווואוו. זה ג'ארה כזו שפותחים ואין משהו שסוגר או מווסת לוקחים בעדינות שלא יתפזר חומר ומכינים את המסכה. אני הכנתי פעם במים ופעם עם שמן שקדים ככה כל פעם והאמת היא די טובה. קשה לי לשפוט כי העור שלי יותר יבש ואין לי ממש שומניות אבל היא ניקתה יפה, בלי לייבש ולגרות וכן עזרה לי לאזן את העור בתקופה של ההתפרצות הקשה. היא נעימה ונוחה ולא כבדה ומעיקה ומי שמחפשת מסכת חימר ירוקה ככה משהו יותר - שווה לשקול.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לסיכום - שמחתי מאוד להתנסות עם האתר הזה, תמיד שמחה שיש אתרים טבעוניים וידידותיים לסביבה. חשוב שתדעו שהאתר תורם 10% מכל רכישה באתר, כל חודש למגוון ארגונים המסייעים לבע"ח. כמו: מקלט החירות בישראל - מרכז לחינוך, חמלה וסובלנות כלפי כל הארץ, חומות זכוכית - ארגון ללא כוונת רווח הנלחם למען שוויון זכויות בעלי חיים וטבעונות, כמו גם אחרים.
שזה דבר חשוב ונפלא.
בגלל שאני רואה שיש מגוון מטבעות שניתן לרכוש בהן באתר אז מניחה שאולי מבצעים גם משלוחים בעולם, שווה לברר איתם.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מחירים:
המייק אפ הנוזלי עולה 79 שקלים והמינרלי 89 שקלים.
הסטיק הירוק לנטרול אדמומיות עולה 45 שקלים והליקוויד ליפסטיק 89 והוא מגיע בגודל של 4 גרם.
המסכת חימר ורוד עולה 89 שקלים וזה בגודל 62 גרם.
לינק לאתר: https://www.veganm.co
ממש נקי, יפה ומזמין



ואני, לסיום, עם הליקוויד שעדיין מכורה אליו ולפורמולה שלו

תגובות