אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

ללכת עם להרגיש בלי - סנדלים של איפנמה

היי :) היום אני רוצה לפרגן לעסק מסויים וגם סוג של לסקור לכם בקלילות את המוצר.
מדובר במותג איפנמה ישראל - Ipanema Israel שמיובא אלינו לארץ מברזיל אבל קיים הרבה שנים אצלנו
וצובר לא מעט אהדה ופרסום.
ע
לפני שנתיים קיבלתי מהם סנדל ודיברתי עליו באחד הסרטונים
והפעם כשרציתי לפרגן להם כאן ולהמליץ לכם בייחוד עכשיו בקיץ
אז עלה לי רעיון לשאול אם ירצו לשלוח לי עוד סנדל שאבחר שאוכל להראות לכם
בעצם עוד דגם, הכל בשבילכם :)

אז בפשטות - אני אוהבת. מאוד. יש לי פלטפוס ומלא סנדלים ונעליים בכללי
עושים לי רע. כאבים. הסנדלים האלה ממש נוחים לי וכמה שפחות
מעודדים אצלי כאבים וכל המתלווה לכך.
הדגמים מהממים, אני בנאדם נורא מיושן כזה אז בחרתי דגמים נורא נקיים/קלאסיים
בלי יותר מדי אבזור וכד' אבל לגמרי יש שם דגמים מהממים שיכולים להתאים
לרוב הסגנונות שלנו.

הסנדל השחור הוא מלפני שנתיים ושורד מדהים.
האפרסק בייבי(יש מצב שזה ורוד בייבי אבל במציאות הגוון נוטה יותר לאפסק בייבי בהיר מהמם)
הוא החדש והוא הורס בריאות! נקודה. נוח בטירוף ומאפשר לי
להרגיש רעננה, רגילה, נורמלית. חופשיה :) סנדלים תמיד אוטומטית
גורמים לי להרגיש טוב כזה כי אני לרוב עם נעלי ספורט בגלל התמיכה 
וכאן מתאפשר לי תמיכה ונוחיות בלי להתפשר על היופי, הסטייל והתחושה
שאני אדם שיכול להתאוורר בחמסינים שלנו ;)

המחירים נוחים בכללי. זה לא מחיר כפכפי אצבע מצוי(20/30 שקלים) אבל 
זה גם לא מתיימר להיות כזה אלא סנדלים איכותיים מאוד שילווה אתכם
לאורך שנים בצורה מעולה וכן, גם לגברים, ילדים ונשים ;)

אני ממליצה בחום להסתכל באתר בקטגוריית הסייל
יש שם מלא דגמים במחירי מבצע ואם תמצאו שם
אז הרווחתם. 
ולפעמים יש קודי הנחה וכאלה אצל הבלוגריות/יוטיובריות אז שווה לשים לב.

חשוב שתדעו:
*החברה מקפידה מאוד על שמירת איכות הסביבה 
וממחזרת 96% מהפסולת שהיא מייצרת.

*100% טבעוני
*100% ממוחזר
נטולי phthalates 

לינק לאתר:
https://www.ipanema.co.il/

תגובות