אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת סרום שיער של ‏Remilia ‎Hair

סקירת סרום Cosmocap לשיער 
של המותג: Remilia Hair שקיבלתי לסקירה


*המוצר נטול אכזריות מבחינת ניסויים אבל לא טבעוני*

על המוצר:
מגיע בצנצנת זכוכית ואריזה מאוד יפה ומרשימה. 30 קפסולות. לשימוש אחרי חפיפה על שיער לח.

"סרום שיער יומיומי  המועשר בקרטין נועד להגביר את זוהר השיער שלך באופן מיידי ולהפחית את הקרע ושבירות, ולהשאיר את סיבי השיער רכים וחזקים יותר.  הוא משמש גם כמגן חום (UV) וקל לשימוש תוך כדי תנועה. הסרום אידאלי לשיער פגום, יבש וחסר חיים
הסרום  בטוח לשימוש על שיער שטופל בקרטין, מטופל בצבע ובטיפול כימי.
 דבקנו בשורשים שלנו עם מרכיבים צמחיים שהם יעילים ביותר בשינוי מצב השיער שלנו."

ללא פארבנים, סופלאט, גלוטן וג'לטין.
המוצר מכיל חומצות קרטין אמינו וסילק פרוטאין(חלבונים).

•BIO-DEGRADABLE CAPSULES

•PLANT BASED

•CRUELTY-FREE

•SULFATE & PARABEN FREE

•CLINICALLY TESTED

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הנסיון שלי:
השתמשתי לפי ההוראות. כמעט 4 שבועות. פעמיים בשבוע אחרי חפיפה. יש לזה ריח מהמם. דבר ראשון.
הקפסולות סופר רכות וסיבוב קל פותח אותה ביתר קלות. הנוזל נעים ונוח.
בפעם הראשונה שמתי והכל ולא הרגשתי וואוו ישר ואז אמרתי בוא ננסה להחליק עם מחליק ואז הוואוו הגיע. חתיכת וואוו! המחליק עבד ביתר קלות, בדקה שתיים הכל היה מוחלק. השיער הרגיש מדהים: חלק, נעים ביותר, סופר נוח לעבודה ועיצוב/סירוק. מבריק, בריא, חזק, סילק.
ממש מבחינים איך הסרום עוטף כל שיערה ושיערה ומצפה אותה. הקצוות שלי זוועה. מפוצל בטירוף, יבש, מוזר ואיכס. רק עם המוצר הזה וניסיתי מלא, המראה הדוחה הזה נעלם כמעט לגמרי. הפריז השתפר מאוד לפחות 70% אם לא יותר והכי חשוב - העיצוב נשמר לי 5 ימים עד שבחרתי לחפוף כי השומניות הכריעה אבל עד אז השיער נראה והרגיש מהמם ושמר על העיצוב ולא שהשיער הפך איו אלא שאני מעדיפה לחפוף פעם עד פעמיים בשבוע. מי שלא, אפשר לסחוב עוד לגמרי.
 למרבה ההפתעה זה לא נותן תחושה שומנית.

באתי סקפטית. ניסיתי טונות של סרומים, שמנים ומוצרים. הם היו נייס אבל לא הגיעו לרבע מהביצועים של הבייבי הזה. אני עדיין בשוק שהשיער שלי נראה ומרגיש יפה ומטופח באמת וכל היובש הדוחה נעלם ברובו ובייחוד המראה בקצוות שזה היה האישיו הרציני אצלי.

מאוד נוח לשימוש ועבור האורך שלי אני שמה קפסולה אחת וזה מספיק מושלם. השיער פשוט השתפר בהרבה דרגות.פעם ראשונה שאני מרגישה צורך לרכוש מוצר כזה  כשיסתיים.

קיצור, מומלץ בחום. בייחוד לבעלות שיער יבש ופגום אבל גם לכל מי שחפצה בשיער מהמם.

לינק לרכישה:
https://www.shopmayple.com/products/the-cosmocap-by-remilia-hair?_pos=1&_sid=601b0f2d9&_ss=r

*מצטערת. ניסיתי לצלם את השיער לפני ואחרי השימוש אבל זה פשוט קשה לי נורא ולא הצליח לצאת לי משהו ברור. תסמכו עליי שההבדל משמעותי בייחוד במבט סופר קרוב ובכללי המראה הכללי השתפר פלאים.

תגובות