אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

מוצרים חדשים של מיכל סבון טבעי

הפעם אני רוצה להביא לכם סקירה על מוצרים שניסיתי בחודש + האחרונים מ- מיכל סבון טבעי 
וממש נהניתי מהם וחלקם אהבה בלב כמו הסרום פנים 🥰

*המוצרים התקבלו לסקירה

למי שלא מכירה עדיין:

~מיכל סבון טבעי זה מותג כחול לבן בייצור מדוייק לצרכי הטיפוח שלנו. טבעוני(חוץ ממוצר אחד *שלא טבעוני וזה סבון מוצק שיבולת שועל ודבש*)חומרים טבעיים, בריאים יותר לעור ולגוף שלנו והכל נעשה בצורה בוטיקית ואישית יותר. מי שמעוניינת להכיר לעומק יותר ממליצה לקרוא באודות באתר. הסיפור שלהם באמת מופלא, מעניין ומרתק.~

אז אם מעניין אתכן לשמוע מה דעתי תמשיכו לקרוא.
*העור שלי רגיל יבש ורגיש.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נתחיל מטיפוח פנים:
✓סרום פנים שאני כבר פעם שלישית איתו. פשוט מושלם. הוא מכיל חומצה היאלרונית,  נר הלילה, רוז היפ, ארכובית ועוד ופשוט מצליח לאזן ולשפר לי את העור מבחינת הכל כמעט. העור מוזן ומטופח ומשתפר פלאים. גם כתמים למיניהם ואחידות. הוא סופר קליל ונספג מהר.

בנוסף האריזה שודרגה שוב והפעם, באמת מהמם בקטע אחר. בכלל הרבה אריזות שודרגו, פורמולות שופרו וממש אהבתי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
✓קרם פנים אנטי אייג'ינג שמכיל רוז היפ ושמן ארגן - פשוט מעולה. בשילוב עם הסרום נותן הזנה מעולה ואני אישית בייחוד בקיץ המבחיל ממש אוהבת לשים פאמפ סרום וקצת מהקרם ולערבב ולמרוח זה יוצא מושלם וקליל יותר. בלילה אפשר להעמיס רגיל.

העור שלי ממש אוהב את השילוב הזה ופשוט נהנת מהמוצרים ויודעת שאמשיך איתם כשיגמרו.

*אמא שלי גם התנסתה בקרם ובסרום ואהבה מאוד. העור שלה בוגר עם קצת קמטים ופיגמנטציה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
להשלמת טיפוח הפנים בחרתי את המסכה המינרלית עם בוץ ים המלח, חימר צרפתי ושמן נבט חיטה.
הייתי סקפטית כי מסכות חימר מייבשות אותי מצד שני אני חייבת מסכה מנקה ומטהרת. הפתעה, מסכה מדהימה! לא מייבשת כלל, לא מתייבשת ברמת בוץ אימתני אלא נשארת נעימה. אני מחכה שיתייבש ועם מים חמימים מסירה בעדינות והעור פשוט מודה לי על זה. אין מילים. מסכה מעולה שבאמת עובדת בלי להזיק לעור. גם זה מוצר שארכוש כשיגמר.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
✓פילינג קפה זה מוצר חדש שסיקרן אותי.
זה מכיל פולי קפה ערביקה וגרגירי סוכר.

ניסיתי פעמיים שלוש ולצערי גיליתי שאני אלרגית לסוכר כי תמיד כשאני מנסה פילינג סוכר יוצא לי נקודות אדומות. אבל, הפילינג עצמו מעולה. נעים, נוח, ריח מהמם, מנקה מעולה ומותיר עור מהמם. אמא שלי מאוד נהנת מימנו והוא עבר אליה כי היא לא רגישה לסוכר כמוני.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
✓שמפו - הפעם בחרתי בגינה אנגלית ומליסה והאמת שהמוצר בפני עצמו טוב. זה שמפו טבעי בצורה נוזלית שהרבה יותר נוח לשימוש וסך הכל הוא טוב אבל זה אינדיבידואלי וכל אחת תגיב אחרת. זה כן מייבש לי כי גם השיער שלי די יבש אז מומלץ בשילוב מסכה. לבעלות קרקפת שומנית זה כנראה יעבוד מושלם.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
משהו שראוי לציין, הבחנתי שבהרבה מוצרים של מיכל רכיב ראשון או מבין הראשונים זה אלוורה. זה מהמם בעיניי.
עניין הרכיבים גלוי וברור בעמוד כל מוצר באתר גם בעברית, וגם באנגלית.
ממליצה בחום לעקוב אחר העמוד פייסבוק שלה היא משתפת בדברים חשובים, התפתחויות במותג, מוצרים, התלבטויות ועוד ועוד. זה מותג מהמם בעיניי כי הוא מתפתח ביחד עם הלקוחות, ביחד עם הקהל, תמיד שואלים ומתייעצים וזה לא מובן מאליו. פשוט מותג קסם בעיניי הראוי להרבה גאווה.

מחירים נגישים מאוד וניתן להשיג באתר המותג ובתי טבע וכד'. הכל מפורט באתר.

אתר המותג:
https://sabonmichal.co.il/

לסיום אסכם שנהניתי מחווית השימוש ולא פחות נהניתי מהאריזות החדשות, ההקדשה וההסברים המובנים והנעימים על המוצרים עצמם וגם על האריזות קרטון שאגב עשויות מחומרים ממוחזרים ואקולוגים יותר. מיכל בנאדם נפלא שממש נעים לראות את ההתפתחות שלה ושל המותג יחדיו ☺️

תגובות